Wat een onzinreden. Je irriteert je toch aan d'r? Als je er niet van zegt, dan houdt ze echt niet op, hoor. Als je wilt dat het stopt, dan moet je je bek opentrekken niet hier komen zeiken dat ze zo op je zenuwen werkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef Rejected het volgende:
Nee heb het hier verder heel erg naar mijn zin!
En heb haar er niks over gezegd, omdat ik er 1x per week werk en geen minderwaardigheidscomplex aan een instabiel wijf wil bezorgen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit tmf kijkt en de liedjes niet kent
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit tmf kijkt en de liedjes niet kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel.
Zat net ff te glimlachen achter mn scherm.
Vroeg ze gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 dag per week werkenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef Rejected het volgende:
Nee heb het hier verder heel erg naar mijn zin!
En heb haar er niks over gezegd, omdat ik er 1x per week werk en geen minderwaardigheidscomplex aan een instabiel wijf wil bezorgen.
Eh nee, heb de rest van de week helaas college.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
1 dag per week werken
Heb je soms de kriebelziekte?
Straks gaat ze nog meezingen met THCquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef basmens het volgende:
zeg gewoon: "als je nu stopt dan bel ik Rocks van de THC en die haat dikke wijfen. En misschien komt jordi ook wel, maar die heeft weinig geld, dus reken daar niet op"
edit: maikuuuuuuuuuuuuuul
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:26 schreef basmens het volgende:
als ze dat kan is het wel een tof wijf
Met de reden? Denk dat ze dan nog steeds hardop blijft zingen hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:36 schreef jors het volgende:
koop een ipod voor haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |