Zou ik ook doen!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:55 schreef Rejected het volgende:
Ze zegt ook zo van: Iel wat een kutnummer, en dat gaat ze alsnog het hele liedje meezingen.![]()
![]()
Ik had zo'n schoonzus. Gingen we eens naar een concert, staat ze de hele tijd al die liedjes in mn oor mee te bléren.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:55 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe collega en word helemaal gestoord van dr gezang!
De radio staat hier aan en zij zit echt met elk liedje mee te zingen.![]()
En ze zit verder echt de hele tijd vragen te stellen die nergens op slaan.
Vooral die verkapte-kijk-mij-iets-goeds-doen vragen.![]()
Ze zegt ook zo van: Iel wat een kutnummer, en dat gaat ze alsnog het hele liedje meezingen.![]()
![]()
In jouw geval lijkyt het me gewoon een typische aandachtrekster.quote:En ze zit verder echt de hele tijd vragen te stellen die nergens op slaan
iets zegt me dat dat meer iets voor jou is.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef XiChico het volgende:
Word condecteur!
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
Print dit uit, wel lekker groot uiteraard, en hang het zo dat ze het goed kan zien...
[afbeelding]
http://img.photobucket.co(...)/attention_whore.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goor dik wijfquote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef nouen het volgende:
Blijkbaar wil je ze ja aandacht, dus je zou iets in der mond kunnnen stoppen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef Rejected het volgende:
OK, raad eens wat ze net zegt?Ik had het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Goor dik wijf![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef Rejected het volgende:
OK, raad eens wat ze net zegt?stenigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Goor dik wijf![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |