abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 september 2002 @ 04:43:29 #201
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5764810
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:19 schreef BdR het volgende:
"Junior Senior - Move your Feet" nummer is wel goed maar vooral de videoclip is erg lollig
quote:
Op woensdag 11 september 2002 20:49 schreef postinggirl het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet (Dankzij een ander topic weet ik nu hoe het eet, ik vind het echt )
Ah, thanx voor de titel. Had het nummer al vaker gehoord op 3FM, maar ben slecht in het onthouden van de titel of de artiest.
The Internets, I needs it..
  donderdag 12 september 2002 @ 09:36:40 #202
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5765434
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:19 schreef BdR het volgende:
"Junior Senior - Move your Feet" nummer is wel goed maar vooral de videoclip is erg lollig...
dat nummer is uit mei...
050802 Junior Senior-Move Your Feet


Niet echt nieuw imho

pick a job you like and you never work a day in your life
pi_5766365
Fok!kers, ik ga jullie blij maken!

Luister hier maar even naar: Jose Padilla - Adios Ayer

Wat een wereldnummer, superrelaxed!

Enjoy!

laat even weten wat je ervan vindt...

pi_5766566
Mwa....gaat wel. Ik vind het een beetje een eentonig nummer maar het ligt wel lekker in het gehoor. In de strandtent klinkt het vast wel leuk.

Nog een tipje: Save from harm-Narcotic Thrust. Leuk, tikje commerciëel vocaal dancenummer (nee, niet de Kate Ryan-kant op, deze klinkt meer 'clubby' en wat volwassener).

En nu moet ik ook nog even All I want-Gardeweg aanprijzen, het schijnt al een paar maandjes oud te zijn maar ik ken hem nu pas en gescoord heeft het toch niet.... Een van de weinige commerciële danceplaten die sterk op oude sampletjes steund zonder het oude nummer gelijk te verkrachten. In dit geval het introotje van Big Fun-Innercity (nota bene mijn persoonlijke eighties-favoriet, en dan ben ik uiteraard kritisch). Misschien op zich geen supernummer maar in het jat-maar-alles-bij-elkaar-genre een topper.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 12-09-2002 11:36]

  donderdag 12 september 2002 @ 11:43:41 #205
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5766872
safe from harm is cool ja
ook al oudje btw

en ik had 'm al getipt in Ik moet een dansje bedenken....maar.....

pick a job you like and you never work a day in your life
  zaterdag 14 september 2002 @ 02:03:22 #206
13973 ranja
image means nothing
pi_5796518
Elisa - Come speak to me

Ik neem aan dat deze nieuw is, zag 'm net op tv.
Een aantal jaar geleden had ze bijna een hit met het nummer 'Sleeping in your hands', misschien dat het nu wel lukt?
De tijd is er wel rijp voor met Michelle Branch en Avril Levigne etcetera. Lekker midtempo poprock nummer.

  maandag 16 september 2002 @ 00:24:01 #207
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_5819839
Tatu - All the things she said ook wel een leuk nummer, is trouwens ook een (originele) Russische versie van te vinden
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_5822229
Help me-Timo Maas feat. Kelis

Al eens vermeld in een 'ik zoek een nummer'-topic omdat ik de titel niet wist, maar nu vermeld ik hem even apart. Erg mooi.

pi_5822283
Nightwish - Moondance

vin ik heel mooi

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  maandag 16 september 2002 @ 09:15:03 #210
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5822291
Het is misschien al wat overbodig, maar aangezien niemand het nog heeft gedaan dan ik maar... bij deze tip ik de nieuwe Underworld:

Underworld - Two Months Off
dus.

Alweer een zeer fijn nummer, nu nog de rest van het album beluisteren. (die *** van allmusic.com hebben het nieuwe album trouwens bestempeld met slechts 2 sterren, volgens mij ga ik het daar niet mee eens zijn).

pi_5822325
quote:
Op woensdag 11 september 2002 20:49 schreef postinggirl het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet (Dankzij een ander topic weet ik nu hoe het eet, ik vind het echt )
Hij is leuk he? Ik zag hem gisteren op tv de clip is ook funny!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5833988
Shake Down - At Night
ex-Graz stalker
pi_5834072
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:18 schreef katjaschuurman het volgende:
Shake Down - At Night
Helaas Thera, die is van voor de zomer. Had ik namelijk op een bandje opgenomen en op vakantie heeeeeeel vaak gedraaid.

Green Lizard - Wrong
Hooverphonic - The World Is Mine
Krezip - You Can Say
Appleton - Fantasy (zal wel al genoemd zijn)

  zaterdag 21 september 2002 @ 02:20:17 #214
13973 ranja
image means nothing
pi_5904277
Mayane Delem - Comme ci comme ca

Ik liep toevallig tegen dit nummer aan toen ik de clip voorbij zag zappen op TV5. Meteen blijven hangen, en vervolgens geprobeerd te downloaden. Dat lukte vandaag eindelijk.... het is dus een franstalig nummer, zit een beetje tussen Nelly Furtado en Sheryll Crow in vind ik.
Hoe nieuw het is en of het in Nederland wordt uitgebracht, geen idee....

pi_5917345
Christina Aguilera feat. Redman - Dirty
Nelly feat. Kelly Rowland (Destiny's child) - Dillema
  vrijdag 27 september 2002 @ 01:58:40 #216
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5993878
Vooral een lekker radioplaatje, maar geen klassieker:

Santana ft. Michelle Branch - Game of Love

The Internets, I needs it..
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:41:21 #217
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_6064432
Kelly Klarkson - A Moment Like this ****
De winnaar van de amerikaanse starmaker (idols) ook wij kunnen niet om deze heen en ik voorspel dat het een top 10 hit wordt.Breng het uit eind november en het wordt een kersthit. Echt een nummer om dicht tegen elkaar aan te kruipen, ik vind het een goed nummer al is het een 10 in dozijn.

Brio for Rio - Just for me ***
Het maakt me gewoon blij, beetje club

Missy Elliot - Work it ***1/2
Of die nieuw is? ik zou het niet zo snel weten, wat ik wel weet is dat ie weer erg lekker is Vooral de begin deuntjes

Faith hill - Cry ***
Je moet er van houden,popcountry,rustig,uithaal,standaard goed

Van Dik Hout - Vannacht *****
Geen nieuwe single denk ik,maar man dit is de van dik hout die ik wil horen, goede tekst,goede zang,rustig,maar niet vervelend langdradig gewoon goed,gitaartje erachter,strijkertje erbij. Heerlijk

Faithless - Crazy Englisch Summer (Hiver Hammer remix) *****
Super remix van dit al even goede orginele nummer. De klassieke stem van zoe is prachtig verwerkt in deze tranceplaat. Alleen voor dit nummer is het al waard om re-perspective te kopen. De rest van de remixen vallen over het algemeen tegen,maar deze is super

Justin Timberlake - Like i love you ***
Zal wel aan gaan slaan,neptunes deuntje erachter? en gewoon lekker in het gehoor liggend. Kan die nick carter een voorbeeld aan nemen

The Calling - Could it be any harder ***1/2
Het is gewoon een goed nummer,lekker in het gehoor liggend mid-tempo rocknummer,goede opbouw van het nummer,goede stem,alles klopt voor mijn gevoel,alleen waarom nou dit nummer uitbrengen (In de vs in iedergeval en tot nu toe is dat schema nog steeds gevolgt)? Jongens breng stigmatized uit en je hebt een grotere hit te pakken dan nu. Dat zou een prachtig nummer zijn voor de kerst.

K-otic - I Still miss you ***1/2
Is dacht het nummer van stefan,klinkt goed

Counting Crows- Miami ****
Zoals je gewend bent!! Een topnummer van the crows die weer naar nederland komen zie ander topic

That's all for now foks

Greetzz
Oh ja junior Senior inderdaad SUPERRRR

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_6076575
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:41 schreef SHARKYKING het volgende:
Kelly Klarkson - A Moment Like this
Die wou ik dus ook net posten! Wonderschoon nummer. 't is trouwens Clarkson.

En is I Still Miss You van K-otic de nieuwe single ofzo? Of tip je hem gewoon zomaar? Wel een erg mooi nummer in ieder geval, krijg er steeds kippenvel van. Stefan kan goed uithalen.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6076640
quote:
Op maandag 16 september 2002 09:14 schreef ToXiCitY het volgende:
Nightwish - Moondance

vin ik heel mooi


AMEN


De heavy version van Sleepwalker van NW ben ik nu totaal verslaafd aan..dus luisteren die hap

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:42:16 #220
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_6079038
En is I Still Miss You van K-otic de nieuwe single ofzo? Of tip je hem gewoon zomaar? Wel een erg mooi nummer in ieder geval, krijg er steeds kippenvel van. Stefan kan goed uithalen.
[/quote]

Vind dat een van de betere nummers van de cd,maar wordt zeker niet de nieuwe single aangezien er op de k-otic site een poll loopt waarbij je de nieuwe single kan kiezen, Je kan kiezen uit i could,hold on to my heart,don't make me wait en nog eentje. In ieder geval een groepsnummer. Ik tip hem dus omdat ik hem gewoon goed vind

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_6080818
Ja dat weet ik van die poll, ik heb op Don't Make Me Wait gestemd
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 2 oktober 2002 @ 23:05:14 #222
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6081032
quote:
Op maandag 16 september 2002 09:07 schreef postinggirl het volgende:
Help me-Timo Maas feat. Kelis

Al eens vermeld in een 'ik zoek een nummer'-topic omdat ik de titel niet wist, maar nu vermeld ik hem even apart. Erg mooi.


Klopt, maar toch al van dit voorjaar, geloof ik.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 20:10:49 #223
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_6094846
Björk - Joga
oude nummer, maar errug goed

  maandag 7 oktober 2002 @ 00:17:57 #224
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_6144454
Underworld - Dinosaur 3d adventure
The Strokes - Someday
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_6145779
U know why-Moguai

Vind ik zelf erg leuk. Vooral als je van wat apartere dancemuziek houden moet je hem eens proberen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')