abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2002 @ 00:15:58 #151
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4483797
quote:
Op zondag 12 mei 2002 18:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

is die nieuw????

Een jaar geleden nog wel...
  dinsdag 11 juni 2002 @ 09:32:31 #152
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4538298
Usher & P. Diddy - I need a girl
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4538380
mijn sig
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4538464
I didn't miss you anymore-Angie Stone
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:25:48 #155
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4557146
Tip van vandaag:

David Guetta - Love don't let me go

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:00:00 #156
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_4557792
De "nieuwe" Kylie.

Love at first sight.

Love will be my strongest weapon
pi_4557977
Cam'Ron ft Juelz Santana - Hey Ma
Big Tymers - Still Fly
  vrijdag 14 juni 2002 @ 21:15:15 #158
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_4592387
Even snel 2 tipjes weer eens van mij!!!
american girls - Counting crows
Steve Mcqueen - Sheryll crow\
2 geweldige nummers
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_4592802
Een beetje offtopic maar ook weer niet. Patrick Kicken heeft/had een forum dat helemaal ging over nieuwe nummers. Maar bij kicken.com krijg ik alleen maar wit (en daar stond een link op, onder een banner met toekomstmuzieck)
Weet iemand wat die site is?
  zaterdag 15 juni 2002 @ 11:50:23 #160
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_4597284
wavescope - the spirit(wavetraxx mix)
Hij kan bij een hoop mensen een beetje schreeuwerig overkomen denk ik, maar ik vind het echt zuuuupergoed klinken
Genre: Trance

solar stone - solarcoaster
Lang niet zo goed als dat bekende nummer van hun (kben de naam ff kwijt) maar deze klinkt ook wel lekker relaxed.
Genre: uhm...trance of lounge

ATB - rising moon (rising mix)
Relaxxxx
Genre: lounge

dj_quicksilver pres. base unique - always on my mind (dj quicksilver mix)
Cover + commercieel (en misschien al lang op radio & tv...) Alstie nog geen hit is, dan komt dat nog wel.

faithless feat dido - one step too far (rollo and sister bliss mix)
klinkt wel heel erg lekker
Genre: pff um beetje faithless style

angie stone - i wish i didnt miss you (hot mix radio)
Het origineel klinkt al lekker, maar deze remix klinkt toch nog wel 100x beter (my opinion).
Genre: Origineel is R&B Dit is iets meer richting club

Yass And Lorenzo - SummerTime
Lekker zomers liedje
Genre: sja um..beetje club achtig

Xpansions - Elevation (norlander vocal mix)
Lekker relaxed trance nummer, met een simpol melodietje wat (bij mij) de hele dag in mn kop blijft hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Beurlap op 15-06-2002 13:41]

De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_4598856
Usher - U Don't have to call (1 van de beste nummers van het album)
Amanda Perez - Never (heeeel relaxed R&B nummer)
Faith Evans - I Love You
  zaterdag 15 juni 2002 @ 16:19:00 #162
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4598973
Ik zag gisteren op MTV een of ander RnB achtig nummer met veel echte instrumenten en een goed zingende zangeres.

De groep/zangeres heet Rose. Kweet alleen de titel niet meer...

Klonk heel lekker. Gewoon 'prettig'

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zondag 23 juni 2002 @ 18:19:22 #163
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4716324
Hooverphonic - Visions (geniale plaat van 11 minuten!!!) Zeldzame schoonheid...

De opbouw van dit nummer zit geweldig in elkaar... Begint lekker zweverig, dan komt er een geweldige bass in... dan de blazers heel ff... met natuurlijk nog steeds die bass... Op de achtergrond zijn nu fragmenten van een vrouw te horen... De werking van stereo is ook geweldig... Het geluid gaat namelijk van links naar rechts en weer trug... Het blijft een lekker zweverig nummer.... na ongeveer 3 minuten komt de piano erbij, dit geeft weer een extra dimensie... licht op de achtergrond hoor je ook af en toe een koor... de tonen worden iets hoger en op het moment dat je denkt dat het niet hoger kan, worden het opeens weer stil... vanuit die stilte werkt het nummer zich weer op met spacy geluiden... Er komt nu een man die wat diepzinnig dingen zegt... ook dit gaat weer lekker heen en weer tussen de boxen... als deze fase afgelopen is, zijn er 5 minuten voorbij... De bass komt weer lekker naar voren. Je merkt dat er weer iets gaat gebeuren... de toen werken weer naar een hoogtepunt, en dan begint de zangeres te zingen... erg lekker gezongen... lekker zweverig... het ritme van de eerste minuten komt terug, die tekst is goed, niet van dat geneuzel over liefdes, gewoon lekker vaag... na 8 minuten komt de man weer trug met zijn wijsheden over voetbal (of welke andere balsport ook)... na 8 en een halve minuut komt er een gitaartje bij in de stijl van Ennio Morricone... en dan na 9 minuten komt het vetste stuk... een vette climax naar een nog vettere bass... hierna wordt er nog een stuk gezongen en na 10 minuten is het nummer zo ongeveer afgelopen... de laatste minuut is lekker rustig zodat je goed na kunt denken over wat een geweldig nummer dit is...

Ik heb hem geloof ik al een keer gepost in dit topic, maar niet met een beschrijving erbij...

maandag 8 juli 2002 @ 11:44:17 #164
5324 SHARKYKING
pi_4927254
Bruce Springsteen - The Rising
Cosmic Gate - The Truth (Velen kennen deze al een tijdje,maar begint nu pas veelvuldig gedraaid te worden)
Gardeweg - All I Want
the Beginnerzz - Reckless Girl (Sister Bliss remix)
Zuco 103 - Treasure
pi_4993248
quote:
Op maandag 08 juli 2002 11:44 schreef SHARKYKING het volgende:
the Beginnerzz - Reckless Girl (Sister Bliss remix)
Die wilde ik toevallig ook net posten. Het is om precies te zijn Reckless girl-Absolute Beginnerz. BNN draait het weleens.

Echt een hele lekkere plaat.

pi_4993271
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 09:46 schreef postinggirl het volgende:
I didn't miss you anymore-Angie Stone
Die had ik al een tijdje in mijn winamp lijst, en toen hoorde ik hem een keer op de radio, dacht ik eidenlijk een goed nummer van angie voor mezelf te hebben, wordt het weer een commercieel onderonsje.....bleeegh. Ik vind het wel een heel goed nummer.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_4994095
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 12:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die had ik al een tijdje in mijn winamp lijst, en toen hoorde ik hem een keer op de radio, dacht ik eidenlijk een goed nummer van angie voor mezelf te hebben, wordt het weer een commercieel onderonsje.....bleeegh. Ik vind het wel een heel goed nummer.
Wow.
*noteert in lijstje 'domste posts van 2002'*
pi_5000852
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wow.
*noteert in lijstje 'domste posts van 2002'*

\

ontoud: never fuck with sweetsixteen16

Billie Holiday is Lady Day!
pi_5001137
Meerdere coole nummers heb ik. Zoals deze:

Linkin Park - Step Up
Alle Nieuwe Linkin Park remixes zie http://reanimation.linkinpark.com/player.php
Marilyn Manson - The Nobodies
KoRn - Crack her

en nog vele, vele anderen

zondag 21 juli 2002 @ 19:42:45 #170
5324 SHARKYKING
pi_5101103
Hai
Weer eens enkele tips van Sharkyking:

Gansta Loving - Eve Ft Alcia Keys *** (Goed nummer,gewoon de rapvocals van eve en het refrein gezongen door alicia)

Why Don't we fall in love? - Amerie *** (Gladde rnb)
I Just Can't Stop - Dejavu **** (Kwamen hem tegen in een ander topic,vond hem erg goed,dus maar bijgezet,credits naar een ander )

Crazy Englisch Summer - Faithless ***** (Dit gaat echt geen hit worden,maar dat is zo jammmer,dit is een hele andere kant van faithless,gezongen door Zoe Johnston,geen maxi jazz op te horen (Niet op albumversie,mischien op remix??),bijna tegen het klassieke aan,mooi liefdesliedje
echt een kippevelnummer,ik vind hem super

Where Are You Going -Dave Mathews Band *** 1/2 (Niet zo goed als the Space Between,maar toch een rustige rockballad van formaat,goede opbouw,maar voorspelbaar)

I Just Wanna Do - Time De Luxe **** (Kan een van de zomerhits van deze zomer worden,moet ie wel opschieten,maar goed,nummer met irritante deuntjes,irritante vrouwenstemmetje,maar ondanks dat het irritant is,is het zo lekker en klopt het allemaal)

Just Like A Phill - Pink **** (Lijkt op Don't Let me get me,nog meer richting de poprock kant,dan terug naar de rnb,ik vind het tot nu toe de beste plaat die ze uitbrengt of uitgaat brengen,opbouw is goed,rustig,hard,weer terug naar rustig en dan weer "rocken",Denk dat dit nummer wel hoog gaat scoren,heeft in iedergeval potentie)

Miss you(Remix) - Dr Dre ****1/2 (Afkomsting van de soundtrack van de nieuwe film van austin powers,origineel is van de rolling Stones!!.Toen ik zag dat dr dre er een remix van gemaakt had,verwachtte ik een rnb plaat met zijn rapvocals er doorheen,maar niks van dat is waar,hij heeft het origineel gewoon onder handen genomen en er een erg lekker remix van gemaakt,Lekker deuntje er onder en gewoon mick jagger die de zang heeft,ik vind hem erg goed!)

Complicated - Avril Lavaigne *** 1/2 (is pas 17(volgens 3 fm) en is in amerika zeer hot,lijkt op michelle branche,maar ik vind haar beter)

Zo Dit was het even voor nu,meer zal volgen in de komende dagen.Lijkt me leuk als we dit topic eens iets interactiever gaan maken,zodat de andere fokkers gaan reageren op de tips van anderen,wat vinden ze ervan? vinden ze het bagger en denken ze woh goed nummer,die die fokker tipt.Dus laat me eens horen wat jullie van mijn tips van nu vinden!!
tot later

zondag 21 juli 2002 @ 22:38:26 #171
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_5103498
en ook hier noem ik nogmaals Blackalicious met Make You Feel That Way.
a.k.a. Sikko
  zondag 28 juli 2002 @ 00:22:09 #172
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5173835
Avril Lavigne - Complicated

Zoveelste zangeresje a la Michelle Branch (wat is dat toch dit jaar? Al die nieuwe tienersterretjes uit The States lijken echt ontzettend op elkaar! Vooral qua stem), maar wel een erg catchy nummer. Grote hit in de VS en het zou me niets verbazen als ie hier ook op 1 komt.

De nieuwe single van Galleon, I Believe, is ook erg cool (en IMHO een stuk leuker dan de vorige).

Verder hebben we nog de nieuwe single van K-otic: I Surrender. Lekker swingend, met Keltische invloeden.

En natuurlijk ben ik het volledig eens met de tip van Sharkyking over Just Like A Pill van Pink, maar daar had ik het maanden gelden al over dus het moet inmiddels wel duidelijk zijn dat ik dat een goed nummer vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 28-07-2002 00:27]

pi_5173886
Sophie Ellis Bextor - I Believe

Na de voorgaande dansbaarheden is dit een behoorlijke sidestep. Lekker basloopje met een kruipend keyboardje op de achtergrond dat naar een lichtelijk fout maar erg catchy refrein toebouwt. Eerder muziek voor in de auto, een aanradertje, hoewel dit sommige mensen behoorlijk op de zenuwen zou kunnen werken

The prettiest people do the ugliest things
  zondag 28 juli 2002 @ 01:03:51 #174
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5174295
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 22:21 schreef Hypno het volgende:
Marilyn Manson - The Nobodies
Nog afgezien van het feit dat ik het maar niks vind, maar dit nummer is toch echt al een dik jaar oud...
  zondag 28 juli 2002 @ 21:09:04 #175
5324 SHARKYKING
pi_5180356
I Surrender van K-otic inderdaad een lekker uptempo nummer met keltische invloeden,hier nog wat tips/nummers van mij:

Bon Jovi - Everyday **** (Nummer rockt lekker,met een goede balans tussen rustig en weer wat harder,echter vind het geen topplaat van bon Jovi.Vind ze ook niet zo vernieuwend tov hun laatste plaat,dit nummer had er net zo goed tussen kunnen staan,Toch vier sterren,omdat ik fan van ze ben,nadat ik bij hun laatste optreden in nl onstage mocht)

Nelly ft Kelly Rowland - Dilemma ***1/2( Dit is een heel ander nummer dan we van nelly gewend zijn,is best een gevoelige rapplaat met de mooie zang van Kelly (Destiny's Child????) er tussen door,wordt niet zo'n grote hit als hot in here,maar is toch goed te pruimen)

Shakira - Objection ** ( Na 2 nummers die ik erg goed kon waarderen,komt Shakira nu met een nummer waarvan ik denk nou nee..Het begint met een riedeltje ala adios nonino en daarna ontaart het zich een tangoplaat met hetzelfde riedeltje er af en toe nog door heen,dit is voor de echte liefhebbers van de zuid-amerikaanse muziek oftewel niet voor mij)

4 strings - Diving *** ( Tja ik vind hem minder dan hun vorige single,maar als je de vocel remix luistert kan die er goed mee door en hij zal ook wel gaan scoren in de clubs)

Gareth Gates - Anyone of us **1/2 (Staat al een tijdje op 1 in engeland en ik denk dan bij mezelf tja over smaak is gelukkig te twisten,het is ene zoetsappige liedje van iemand die net zo goed in westlife had kunnen zitten,ik vind het niet veel,maar het zal vast ook wel hier aanslaan)

Atomic Kitten - The Tide Is High *** (Niet zo goed als it's ok,maar het is weer goed geproduceerd,het klopt gewoon,de melodie, de zang,enige nadeel is hij gaat snel vervelen)

Celine Dion - I'M alive ***** (5 Sterren,omdat ik helemaal fan van deze vrouw ben,dit nummer si lekker zomers en goed geproduceerd en zoals we gewend zijn is de zang weer van hoge kwaliteit,de albumversie is iets te sloom om aan te slaan,maar als je een wat snellere remix luistert,dan kan die zomaar ineens gaan aanslaan,vooral met dit lekkkere weer)

Coldplay - In My Place **** (Voor de rest niks over te vertellen,aangezien dit nummer al veelvuldig op de tv/radio is te horen,zo jammr dat deze heren niet op lowlands staan)

Dit was het weer voor vandaag,zo snel mogelijk weer meer nieuwe nummers

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')