abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41797948
Tsjezus wat wordt ik naar van die jankerds die maar zitten te huilen dat Donner de sharia in wil voeren en bwah bwah bwah dat kan toch niet etc etc. Vanmiddag komt er weer een debat over, en ow ow ow wat gaat die Donner er van langs krijgen.

Mensen, doet toch eens normaal, Donner heeft het alleen maar als voorbeeld gegeven van wat er in een Democratie mogelijk is en dat hij dan de Democratie niet in de weg zal staan. Hij had voor het zelfde geld de Doodstraf kunnen gebruiken of andere dingen.

Meteen overal achtergrond artikelen over de Sharia wat een nonsen, ga gewoon aan je werk en doe normaal!
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:22:30 #2
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41797972
Ja kom op robots, aan het werk!
pi_41798074
Die dombo had gewoon z'n mond moeten houden. Hij had kunnen weten dat het zulke reacties had kunnen uitlokken. Had het dan wat tactischer gebracht.
Niks mis mee!
pi_41798087
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef danos het volgende:
ga gewoon aan je werk en doe normaal!
Als Donner dat nu ook eens een keertje deed
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 12:27:24 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_41798098
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef Frits het volgende:
Die dombo had gewoon z'n mond moeten houden. Hij had kunnen weten dat het zulke reacties had kunnen uitlokken. Had het dan wat tactischer gebracht.
Hij bracht het redelijk tactisch, maar uiteraard wordt er dan in de media 1 zin uitvergroot zonder dat er naar nuances gekeken wordt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_41798186
eens met TS. Wat een gedoe om niks
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_41798189
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Hij bracht het redelijk tactisch, maar uiteraard wordt er dan in de media 1 zin uitvergroot zonder dat er naar nuances gekeken wordt.
Tactisch? Als hij had gezegd dat 2/3 van de mensen dingen kunnen invoeren die ze willen... dan had hij het woord shaira nooit hoeven gebruiken en dan was er ook nooit gezeik geweest.
Niks mis mee!
  donderdag 14 september 2006 @ 12:34:36 #8
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41798272
Sharia is best oké opzich.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  donderdag 14 september 2006 @ 12:36:18 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41798303
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Frits het volgende:

[..]

Tactisch? Als hij had gezegd dat 2/3 van de mensen dingen kunnen invoeren die ze willen... dan had hij het woord shaira nooit hoeven gebruiken en dan was er ook nooit gezeik geweest.
Ik snap het gezeik helemaal niet, hij heeft gewoon gelijk. Dat is democratie, ik vind het geheel een groot non-discussie.

Alleen omdat het voorbeeld niemand aanstaat betekent niet dat het niet waar is. Ik snap niet dat mensen moeite hebben met deze uitspraak.

Het enige interessante is dat de meerderheid beslist en de rest van de informatie is niet relevant.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41799387
Ik ben absoluut geen fan van Donner, maar deze hele ophef gaat echt nergens over. Te gestoord voor woorden dit.
Krekker is de bom!
pi_41799825
Serieus ik stond zo straks in de plaatselijke buurtsuper, hoor ik zo'n 40+ hoertje, ik las zo straks in de Telegraaf he dat Donner die Sjariaa in wil voeren, nou ik heb al tegen sjon gezegt, dan gaan wij mooi weg hoor. Mijn tante woont aan de Algarve en daar kunnen we gerust even terecht.

Echt hoe dom kunnen mensen zijn? Het geeft mij alweer veel vertrouwen dat deze personen met liefde hun stemrecht weer gaan misbruiken

Even a broken clock is right twice a day.
pi_41799861
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef danos het volgende:
Serieus ik stond zo straks in de plaatselijke buurtsuper, hoor ik zo'n 40+ hoertje, ik las zo straks in de Telegraaf he dat Donner die Sjariaa in wil voeren, nou ik heb al tegen sjon gezegt, dan gaan wij mooi weg hoor. Mijn tante woont aan de Algarve en daar kunnen we gerust even terecht.

Echt hoe dom kunnen mensen zijn? Het geeft mij alweer veel vertrouwen dat deze personen met liefde hun stemrecht weer gaan misbruiken

Wat een kansloze figuren Die zijn te dom om zoiets simpels te begrijpen.
Niks mis mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')