Als Donner dat nu ook eens een keertje deedquote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef danos het volgende:
ga gewoon aan je werk en doe normaal!
Hij bracht het redelijk tactisch, maar uiteraard wordt er dan in de media 1 zin uitvergroot zonder dat er naar nuances gekeken wordt.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef Frits het volgende:
Die dombo had gewoon z'n mond moeten houden. Hij had kunnen weten dat het zulke reacties had kunnen uitlokken. Had het dan wat tactischer gebracht.
Tactisch? Als hij had gezegd dat 2/3 van de mensen dingen kunnen invoeren die ze willen... dan had hij het woord shaira nooit hoeven gebruiken en dan was er ook nooit gezeik geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij bracht het redelijk tactisch, maar uiteraard wordt er dan in de media 1 zin uitvergroot zonder dat er naar nuances gekeken wordt.
Ik snap het gezeik helemaal niet, hij heeft gewoon gelijk. Dat is democratie, ik vind het geheel een groot non-discussie.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Frits het volgende:
[..]
Tactisch? Als hij had gezegd dat 2/3 van de mensen dingen kunnen invoeren die ze willen... dan had hij het woord shaira nooit hoeven gebruiken en dan was er ook nooit gezeik geweest.
Wat een kansloze figurenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef danos het volgende:
Serieus ik stond zo straks in de plaatselijke buurtsuper, hoor ik zo'n 40+ hoertje, ik las zo straks in de Telegraaf he dat Donner die Sjariaa in wil voeren, nou ik heb al tegen sjon gezegt, dan gaan wij mooi weg hoor. Mijn tante woont aan de Algarve en daar kunnen we gerust even terecht.
Echt hoe dom kunnen mensen zijn? Het geeft mij alweer veel vertrouwen dat deze personen met liefde hun stemrecht weer gaan misbruiken![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |