abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41797548
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef snellejelle het volgende:
en vanilla
pi_41797549
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef tonks het volgende:
cherry coke is pas lekkah!
Idd ja...alleen hier in de buurt niet te krijgen
pi_41797562
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Idd ja...alleen hier in de buurt niet te krijgen
Hoezo? dat kan je toch in elke supermarkt halen?
pi_41797569
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:08 schreef tonks het volgende:
Hoezo? dat kan je toch in elke supermarkt halen?
Nee hoor, hier is het ook niet te krijgen
pi_41797599
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:04 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]

Caffeine vrije light
En dat vind ik de lekkerste cola

Zie, over smaak valt totaal niet te twisten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41797610
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:08 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Nee hoor, hier is het ook niet te krijgen
Oh hier wel.. in blikjes en 1 liter flessen en 0.5liter flessen (supermarkt: Jan Linders) en hier in de Ah bij het station ook!
pi_41797614
Het wordt tijd dat ze hier mountain dew gaan verkopen, dat is ook in de light variant uberlekker, proef echt geen verschil.
pi_41797662
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef Repeat het volgende:
Het wordt tijd dat ze hier mountain dew gaan verkopen, dat is ook in de light variant uberlekker, proef echt geen verschil.
Ik heb in Nederland weleens Mountain Dew gekocht hoor Maar ja, dat zijn kleine blikjes. In Amerika kocht je gewoon 1,5 liter flessen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41797699
Ach, in een van de automaten bij mijn oude universiteit kwam er automatisch Coca Cola Light uitrollen ook al drukte je op de Coca Cola knop. Nee, dat is pas genieten
pi_41797715
Mountain dew mag niet meer in nederland zei iemand bij de America Today.. je kan ze nog wel online kopen repeat (americangoodies.nl)
pi_41797750
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef tonks het volgende:
Mountain dew mag niet meer in nederland zei iemand bij de America Today.. je kan ze nog wel online kopen repeat (americangoodies.nl)
Hoezo mag dat niet meer dan? ik ken het helemaal niet trouwens, dat merk.
pi_41797770
Ik heb hier echt nog nooit mountain dew gezien
Maar waarom zou het niet meer mogen dan?

90 cent per blikje, opzich nog wel te doen, maar te duur om een voorraad aan te leggen
pi_41797787
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef TwyLight het volgende:

Hoezo mag dat niet meer dan? ik ken het helemaal niet trouwens, dat merk.
Het schijnt stimulerende stoffen te bevatten (zoals er ook in red bull zitten, maar dan meer).
pi_41797817
Nou ze hadden toen alleen nog mountain nogwat staan (met wel dezelfde smaak) en toen vroeg ik waar de mountain dew was.. bleek dat er een stofje in zat wat niet in nederland mag ofzo? wel raar allemaal.

Oja wat ook een beetje als MD smaakt is Gazoz dat kan je in een turks supermarktje vaak kopen
pi_41797907
Mountain Dew:
quote:
Ingredients Contains: Carbonated water, high fructose corn syrup, concentrated orange juice and other natural flavors, citric acid, sodium benzoate (preserves freshness), caffeine, sodium citrate, gum arabic, erythorbic acid (preserves freshness), calcium disodium EDTA (to protect flavor), brominated vegetable oil, and yellow 5.

Mountain Dew often incurs the disapproval of health experts due to its relatively high caffeine content for a soft drink, despite the fact that typical brewed coffee has a much higher caffeine dosage for equal volume. However, Mountain Dew marketed in Australia and Canada (see Dew Fuel/Mountain Dew Energy varieties below) — as well as several U.S. states — has no caffeine added at all. Nevertheless, Mountain Dew contains tartrazine (“FD&C Yellow No. 5” in the US), which could lead to allergic reactions in some people. This has also led to an urban legend that the Yellow No. 5 in Mountain Dew reduces the sperm count of male drinkers. This is, however, false. Mountain Dew, along with many other citrus flavoured sodas, contains citric acid and sodium benzoate. Recent reports to the FDA indicate that some soft drinks may contain high levels of benzene that are above the FDA's limit for public drinking water. The source of the benzene appears to be from a reaction of ascorbic acid or erythorbic acid, and sodium benzoate. Mountain Dew contains erythorbic acid and sodium benzoate. However, calcium disodium EDTA and sugars have been shown to inhibit benzene creation, and Mountain Dew has not been found to have toxic levels of benzene. There has been a call, recently, for soft drink companies to address the toxic chemical reaction that takes place in many similar beverages. [1] Diet Mountain Dew contains aspartame. Mountain Dew's brominated vegetable oil (BVO) is another source of contention. More than 100 countries ban BVO for its adverse health effects. However, the exact quantity of bromine put into fat cells from BVO is questioned.
Nogal wat punten waarop MD in Nederland niet toegestaan zou kunnen zijn...
pi_41797937
Cola light.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:24:44 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41798032
Ik drink alleen maar CCL. Ik kan geen gewone frisdrank drinken, de gedachte dat ik op dat moment 10 suikerklonten in vloeibare vorm tot me neem is me teveel. Ik ben geen lijn-of gezondheidsfreak, maar een drankje is het me niet waard om dik van te worden. Chocolade daarentegen weer wel. Je moet keuzes maken he.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:32:48 #43
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41798230
Aspartaam = kanker.
Ik heb al een boek.
pi_41798497
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef Rio het volgende:
Aspartaam = kanker.
Vanochtend nog een voedingsdeskundige op TV: schadelijk effect bij consumptie van tenminste 10 flessen per dag
pi_41798572
pepsi-max das pas ranzig
..
pi_41798611
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef snellejelle het volgende:
Vanochtend nog een voedingsdeskundige op TV: schadelijk effect bij consumptie van tenminste 10 flessen per dag
Ik drink er net 9 per dag
pi_41798716
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef Rio het volgende:
Aspartaam = kanker.
Ga huilen, dat zeggen ze ook over patat. Volgens mij kan je overal wel kanker van krijgen. Als je daarop gaat letten kan je beter nu dan morgen voor de trein springen.

Alsof zo'n bende suiker lekker goed voor je is trouwens...
pi_41798743
Cola

Kan me niet meer herinneren wanneer ik die troep voor het laatst heb gedronken. Ik kan me niet voorstellen dat ik het dagelijks dronk, vroeger. Maar zelfs toen kon ik me al niet voorstellen dat mensen dat chemische light bocht binnen wisten te houden.
Unox, the worst operating system.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:06:33 #49
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41799099
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ga huilen, dat zeggen ze ook over patat. Volgens mij kan je overal wel kanker van krijgen. Als je daarop gaat letten kan je beter nu dan morgen voor de trein springen.

Alsof zo'n bende suiker lekker goed voor je is trouwens...
Je krijgt ook bijna overal kanker van, zelfs in de buitenlucht ben je niet veilig meer. En ik ga niet huilen. Kanker: hahaha!
Ik heb al een boek.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:06:35 #50
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_41799100
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Hey, je hebt zelf voor Cola Light gekozen. Niet die automaat. Als jij niet van te voren wist hoe dat smaakt dan is dat jouw probleem. En hoe kan een ander produkt nou precies hetzelfde smaken? Dan kocht toch iedereen de variant zonder kcal?
Je koopt light omdat je af wilt vallen enzo, niet omdat je liever voor dezelfe prijs een ranzig blik rotzooi -welke wat beter is voor diens lijn- wilt kopen
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')