Dat jouw lak is weggevretenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef TheVin het volgende:
De lak van mijn auto is weggevreten door vogelpoep. Hebben jullie daar ook last van?
Als ik het zo lees niet vaakquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef Tatutatu het volgende:
Hoe vaak was je je auto
wat voor auto is het?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef TheVin het volgende:
Hmm, ik stel deze vraag eigenlijk voor een collega van mij. Ze wast der auto 1 keer per jaar.
Wat deed je besluiten de komma op die plaats in de zin te zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Als ik zie dat ze op m'n auto hebben gescheten, klim ik altijd heel stiekem in de boom waar m'n auto onder staat om vervolgens tubgirl uit te hangen zodat al die fuckers met vleugels een koekje van eigen deeg krijgen.
Stront in zijn oog.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat deed je besluiten de komma op die plaats in de zin te zetten?
Oude auto?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef Lucille het volgende:
Nee, geen last van. De lak van mijn auto is van goede kwaliteit en als ik er stont op heb zitten dan haal ik het binnen een paar dagen weg.
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.quote:
Dan moet die in PTA, maar je klaagt een vraagt nuquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef TheVin het volgende:
Hmm, ik stel deze vraag eigenlijk voor een collega van mij. Ze wast der auto 1 keer per jaar.
Vroeger; toen de lucht nog schoon was en de lak nog sterk...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.
Oliebasisquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |