is geen touw aan vast te knopen,ik kan super feesten helemaal niks vinden en feesies die andere niks vinden kan ik weer super vinden...quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Van welk soort feestjes houd jij dan
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:35 schreef noucky het volgende:
tyupe ik voor niks omdat er weer een nieuwe cos is.
Effe streams aanzetten, want ik mis geloof ik nu van alles.
Als jij belooft dat er niks meer gebeurt ! OKquote:Op donderdag 14 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je niet beter naar bed gaan en vanmiddag verder kijken?
of wakker blijven en vanavond vroeg naar bed gaan draai je wel je klokje weer terugquote:Op donderdag 14 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je niet beter naar bed gaan en vanmiddag verder kijken?
Goed id, ik ga ff koffie zetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
of wakker blijven en vanavond vroeg naar bed gaan draai je wel je klokje weer terug
ja ze wil naar huisquote:Op donderdag 14 september 2006 08:38 schreef Snoet123 het volgende:
twijfelt Mo nu weer??
Wat is je nummer ? hahahaquote:Op donderdag 14 september 2006 08:39 schreef noucky het volgende:
Cora bel jij mij wakker ? hahahhaha
lol je gaat net nu het weer spannend word?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:39 schreef noucky het volgende:
Cora bel jij mij wakker ? hahahhaha
quote:
Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting overquote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol je gaat net nu het weer spannend word?
ik denk dat monique weet dat er anders gefilmd moet worden van haar en tijn ,ze heeft het over een op een eiland zitten ,een voorkeurs behandelingquote:Op donderdag 14 september 2006 08:42 schreef HiDiHo het volgende:
mo zegt dat het thuis goed is
lol jah zoiets gillen je kan bij de winaars van BB zitten dat stimuleert wel toch kom noucky spring in e auto en gil monique je hoort bij de winaarsquote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting over
Mo praat ook met halve zinnen en weet je wel, maar voo rmij zijn ze altijd heel duidelijk geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef cripplecrow het volgende:
ik vind monique toppie hoor daar niet van maar, ik word vreselijk moe van het 'weetjewel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |