quote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef LENUS het volgende:
maar het blijft te moeite waard om die probleem in de neerlandsche samenleving nog eens te benoemen.
Het was al te laat, ik hoorde het vrouwtje schreeuwen en toen stond ik al bij de roltrap. Ik kon er niks meer aan doen. Daarom kun je dit topic ook als uitlaatklep zien voor de opgebouwde frustaties van gisteren.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En wat deed jij om dat vrouwtje te helpen?
rot op joh, je had kunnen omdraaien, de mensen opzij duwen, de hand reiken naar dat vrouwtje en je had weer gratis seks man!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het was al te laat, ik hoorde het vrouwtje schreeuwen en toen stond ik al bij de roltrap. Ik kon er niks meer aan doen. Daarom kun je dit topic ook als uitlaatklep zien voor de opgebouwde frustaties van gisteren.
Bedankt voor jouw opmerkzaamheid, dankzij jou kan ik mijn topic nog verder perfectioneren, waarvoor huldequote:
idd, TS is een luie klootzak.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
rot op joh, je had kunnen omdraaien, de mensen opzij duwen, de hand reiken naar dat vrouwtje en je had weer gratis seks man!
Het vrouwtje was al aardig belegen en Ik stond er zo'n 15 tot 20 meter vanaf en alles gebeurde in een paar seconden. Een ervaren treinreiziger zal mijn verhaal kunnen beamenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
rot op joh, je had kunnen omdraaien, de mensen opzij duwen, de hand reiken naar dat vrouwtje en je had weer gratis seks man!
als alles in een paar seconden gebeuren kan je niet al 15 tot 20 meter verwijderd zijn van de plek des onheils.. je was gewoon te lui, wilde er niks van weten en bent hem gepeerd..wat dacht je? 'hehe nu kan ik weer lekker een topic openen op fok jeweets!"quote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het vrouwtje was al aardig belegen en Ik stond er zo'n 15 tot 20 meter vanaf en alles gebeurde in een paar seconden. Een ervaren treinreiziger zal mijn verhaal kunnen beamen
ik sta dan ook dagelijks met alle plezier in de file!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het vrouwtje was al aardig belegen en Ik stond er zo'n 15 tot 20 meter vanaf en alles gebeurde in een paar seconden. Een ervaren treinreiziger zal mijn verhaal kunnen beamen
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef LENUS het volgende:
maar het blijft te moeite waard om dit probleem in de neerlandsche samenleving nog eens te benoemen.
Nerds uitlachen maar zelf 'lol' zeggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NERDS die hun schouders breed maken lol....
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nerds uitlachen maar zelf 'lol' zeggen.
ROFL DARWIN AWARD NE-ONE!?!?:;d
:
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |