Wat voor pizza was het?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:32 schreef DrDentz het volgende:
ik heb een pizza van de aldi gegeten hij smaakte naar mentos en nu lijkt het alsof ik een hap zeewater heb genomen![]()
zout man
Whehe, recycling!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik had een keer écht zeewater ingeslikt, best veel, en toen ging ik kotsen.
Heb ik verwijderdquote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef DrDentz het volgende:
huh? ben ik nou gek of verwijdert die kerel z'n posts
hey haal deze reactie even weg, is een beetje offtopicquote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef XiChico het volgende:
Ik ga straks boterhammen eten. Met boter, en hagelslag, en dan nog een mespuntje boter over de hagelslag.En aarbeien.
Welke?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hey haal deze reactie even weg, is een beetje offtopic
Van de Aldi..quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef DrDentz het volgende:
oh het was echt ranzig, pizza margarita met een mentos smaakje
Lasagne van de Aldi is ook goed te vreten.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Aldi is echt kwaliteit, behalve hun Helly Cola, dan zuip ik nog liever een glas slootwater !
Moet je een keer kopen dan, lekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 01:44 schreef DrDentz het volgende:
ik weet nieteens wat dat is joh, Lasagne
Aldi, heeft inderdaad goede producten, maar kom er nooit.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Aldi is echt kwaliteit, behalve hun Helly Cola, dan zuip ik nog liever een glas slootwater !
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:44 schreef DrDentz het volgende:
ik weet nieteens wat dat is joh, Lasagne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |