Wat voor pizza was het?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:32 schreef DrDentz het volgende:
ik heb een pizza van de aldi gegeten hij smaakte naar mentos en nu lijkt het alsof ik een hap zeewater heb genomen![]()
zout man
Whehe, recycling!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik had een keer écht zeewater ingeslikt, best veel, en toen ging ik kotsen.
Heb ik verwijderdquote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef DrDentz het volgende:
huh? ben ik nou gek of verwijdert die kerel z'n posts
hey haal deze reactie even weg, is een beetje offtopicquote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef XiChico het volgende:
Ik ga straks boterhammen eten. Met boter, en hagelslag, en dan nog een mespuntje boter over de hagelslag.En aarbeien.
Welke?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hey haal deze reactie even weg, is een beetje offtopic
Van de Aldi..quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef DrDentz het volgende:
oh het was echt ranzig, pizza margarita met een mentos smaakje
Lasagne van de Aldi is ook goed te vreten.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Aldi is echt kwaliteit, behalve hun Helly Cola, dan zuip ik nog liever een glas slootwater !
Moet je een keer kopen dan, lekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 01:44 schreef DrDentz het volgende:
ik weet nieteens wat dat is joh, Lasagne
Aldi, heeft inderdaad goede producten, maar kom er nooit.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Aldi is echt kwaliteit, behalve hun Helly Cola, dan zuip ik nog liever een glas slootwater !
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:44 schreef DrDentz het volgende:
ik weet nieteens wat dat is joh, Lasagne
Ach, wie koopt er niet bij de Aldi... Zijn niet alleen arme sloebers hoor. En ja, sommige dingen moet je gewoon niet bij de Aldi kopen, maar daarvoor kun je dan wel naar de duurdere winkels gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kom er altijd met een zak over m'n hoofd, heb een reputatie hoog te houden heh
en daarna ff een AH tas vullen met m'n aldi troep
Margarita van de Aldiquote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef DrDentz het volgende:
oh het was echt ranzig, pizza margarita met een mentos smaakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |