Mekaar aftrekken! Boer!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:00 schreef Useless_User het volgende:
WTF!
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:05 schreef Useless_User het volgende:
snap ik maar ben daar niet van gediend.
voel je niks van hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:08 schreef Useless_User het volgende:
De meeste gasten zijn mannelijk.
Daarom ben ik er niet van gediend, en daarbij zijn ze veel ouder als mij!
Oude fietsen enzo....quote:Op donderdag 14 september 2006 01:08 schreef Useless_User het volgende:
Organiseerde je pa toevallig een lemonparty?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:08 schreef Useless_User het volgende:
Wat is een lemonparty?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Organiseerde je pa toevallig een lemonparty?
Wat!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:08 schreef Useless_User het volgende:
Nee alleen zijn verjaardag gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Organiseerde je pa toevallig een lemonparty?
OOOH KUTNEWBIE WEET JE DAT NIET!?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat is een lemonparty?
Dan snap ik dat ze om 1 uur al weg zijn. Saaie boel.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef quote: het volgende:
[..]
Nee alleen zijn verjaardag gelukkig![]()
Anders lag ik al te bed![]()
Ik weet niet hoe een verjaardag er bij julllie uitziet. Maar hier is het alleen bier en wijn drinken met een praatje erbij.
Ja precies, bier en wijn, praatje erbij en daarna handjobs.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef Useless_User het volgende:
[..]
Nee alleen zijn verjaardag gelukkig![]()
Anders lag ik al te bed![]()
Ik weet niet hoe een verjaardag er bij julllie uitziet. Maar hier is het alleen bier en wijn drinken met een praatje erbij.
Waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
OOOH KUTNEWBIE WEET JE DAT NIET!?![]()
Ik weet het wel! Maar ja, als ik het post krijg ik een ban!
Oh nee, ik ben BrauN en heb gezag.
Nou, dit is Lemonparty: http://www.lemonparty.org/
Fapze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |