Als we het hebben over voorspelbare reacties.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef cucemodre het volgende:
Overigens is iedereen die een probleem met de computer heeft een prutser en mensen die blauwtjes lopen allemaal homo's.
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Als we het hebben over voorspelbare reacties..
Zoals je avatarquote:Op donderdag 14 september 2006 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hoe zou je het anders willen zien?
Oeh oeh, niet -voorspelbare reacties. En dan geen onzin, wel on -topic maar gewoon geen bagger ;xquote:Op donderdag 14 september 2006 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hoe zou je het anders willen zien?
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef dark_humanity774 het volgende:
Vooral die afsluitingen zijn tenekrommend en het zij altijd dezelfde, ik zal geen namen noemen (Verbal) maar het is echt onnodig. nu weten we het wel![]()
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef dark_humanity774 het volgende:
Vooral die afsluitingen zijn tenekrommend en het zijn altijd dezelfde, ik zal geen namen noemen (Verbal) maar het is echt onnodig. nu weten we het wel![]()
Voorspelbaarquote:Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Oeh oeh, niet -voorspelbare reacties. En dan geen onzin, wel on -topic maar gewoon geen bagger ;x
Dat vind ik dan weer niet voorspelbaar, maar voorspelbaarheid is niet erg zolang het niet om grapjes gaat.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef roelofjan het volgende:
[voorspelbaar]
Het is KLB
[/voorspelbaar]
![]()
Mijn god lees de OP, zo moeilijk is die toch nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef mcintosh het volgende:
Zeg, wat is hier de bedoeling van eigenlijk
Die moest er ook nog bij ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef Escape2Dawn het volgende:
Huilie [afbeelding]
Groetjes E2D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |