Oh, dan heb ik niks gezegd, en hoop ik met je mee op troosteloze herfstdagen, zodat we lekker in onze dikke jassen naar vallende bladeren kunnen kijken en liedjes van Morrissey kunnen luisteren, en ons mogen verheugen op de winter en de gigantische stroom 'OMG HET IS GLAD! EN KOUD! EN DAT IN DECEMBER!' topics die er gaat komen!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef cucemodre het volgende:
Goed dat je het zegt, ik ben deze vakantie 30 kilo afgevallen en zit nu met genoeg vel voor drumstel.
Operatie?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef cucemodre het volgende:
Mja, ik wil mijn operatie nuen ik wil sneeuw
Mooi, dan kan je weer met winterslaap!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef cucemodre het volgende:
God ik heb me doodgezweet vandaag, laat de winter voor mij maar komen ;x
ik durf het bijna niet te vragenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef cucemodre het volgende:
Wij hebben hier geen hangjeugd ;x Maarja ik wil overtollig vel laten verwijderen, ik zit nu onder mijn streefgewicht en het ziet er niet uit ;x
vind je het gek als je in korte tijd 30 kilo afvaltquote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef cucemodre het volgende:
Wij hebben hier geen hangjeugd ;x Maarja ik wil overtollig vel laten verwijderen, ik zit nu onder mijn streefgewicht en het ziet er niet uit ;x
Nee daarom zette ik het er ook maar niet bij,quote:Op donderdag 14 september 2006 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
vind je het gek als je in korte tijd 30 kilo afvalt
whatever,. je zette de deur wel heel ver openquote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Nee daarom zette ik het er ook maar niet bij,
Ik ben nu overigens geen varken meer, meer een wapperend tentzeil
Komt goed, moeilijkste heb je al gehad!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Nee daarom zette ik het er ook maar niet bij,
Ik ben nu overigens geen varken meer, meer een wapperend tentzeil
knip, hierzo 5 kilo velquote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef nightfall het volgende:
kun je niet wat van dat vel verkopen aan aan het brandwondencentrum?
Dat doet me denken aan die operatie op Discovery Channel: A Trash Can of Skin.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef cucemodre het volgende:
Zat er al aan te denken ja, maar daar ben ik vast te lui voor,quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef nightfall het volgende:
kun je niet wat van dat vel verkopen aan aan het brandwondencentrum?
das de hoofdrolspeelster van de tv serie "dead like me"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:34 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Wie's dat toch ook alweer?
Dat meisje van dead like mequote:Op donderdag 14 september 2006 00:34 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Wie's dat toch ook alweer?
*verkapt ik ben een trotse zeug topic*quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Sloper het volgende:
*verkapt: ik ben 30kg afgevallen en wil operatie topic.*
Soort van seks dus!quote:Op donderdag 14 september 2006 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Of zo'n lekker dik aangekleed vet marokkaans wijf die je helemaal tegen het raampje aanperst en naast dat je al daarvan naar lucht moet happen ook nog moet kokken van haar stinklucht![]()
Dat komt mooi uit, want mijn drummer heeft nog nieuwe vellen nodigquote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef cucemodre het volgende:
Goed dat je het zegt, ik ben deze vakantie 30 kilo afgevallen en zit nu met genoeg vel voor drumstel.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Sloper het volgende:
*verkapt: ik ben 30kg afgevallen en wil operatie topic.*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |