quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:27 schreef Catbert het volgende:
Done, is op het moment van spreken weer een O.
Moet je zelf weten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Ik ben voor (GoT dan, volgens mij heeft AWF ons geholpen dus daar heb ik niets tegen).quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Heb jij weer, is iemand de zwarte lijnen aant weghalen daar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:09 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de omlijning van de F helemaal recht en consequent gemaakt.
Geen idee...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:36 schreef maartena het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Techzine? Volgens mij heb ik een paar tz.nl gezien in het Fok!Logo.... zitten zij soms te stieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |