Je had het niet verwacht ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef Anneque het volgende:
krijg ik opeens een teringhoge telefoonrekening!:'(
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef ikbenstoer het volgende:
Een telefoonrekening voor het sms'en.
Ik krijg toch ook geen patatrekening voor een kroket.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef ikbenstoer het volgende:
Een telefoonrekening voor het sms'en.
Ik krijg toch ook geen patatrekening voor een kroket.
dan komt ie naar NL de wallen opquote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Anneque het volgende:
[..]
oh en dat vliegen, dat mag hij natuurlijk mooi betalen he!![]()
Smsen naar het buitenland duurder?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:47 schreef DJJoris het volgende:
SMS dan ook niet met Vodafone naar het buitenland (kwam ik ook pas later achter dat dat duurder was)
Nopequote:Op donderdag 14 september 2006 08:51 schreef Anneque het volgende:
ja, vodafone! als jullie smsen naar een internationaal nummer kost het niks extra ofzo?
ik heb een abo en prepaid bij tmobile lopen..quote:Op donderdag 14 september 2006 08:51 schreef Anneque het volgende:
ja, vodafone! als jullie smsen naar een internationaal nummer kost het niks extra ofzo?
vodafone geeft twee gratis smsjes per dag via internet, je kunt je ook aanmelden voor betaald smsen via internet. dan kost het versturen van een smsje naar het buitenland je slechts een paar cent ipv een euro of zo. of neem een sms voordeel bundel.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef Anneque het volgende:
HOOWW werkelijk!
ben ik nu anderhalve maand vrolijk aan het smsen met een hele leuke jongeman uit zweden, krijg ik opeens een teringhoge telefoonrekening!
:'(
waarom gunt vodafone me nou niks?![]()
janken over 150 euroquote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef Thrilled het volgende:
ik zat ook 2 weken in spanje, eerste week zat vriendinlief thuis, smsen en af en toe bellen, 150 euro rekeningis wel over de hele maand genomen, maar die 2 weken waren natuurlijk de piek
is dat gratis?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef swollywood het volgende:
Meld je dan aan voor My Vodafone. Dan kun je precies zien op de site van Vodafone voor hoeveel je al gesmst hebt. Dan schrik je wat eerder in de maand al
50 cent per sms
Heb ik alquote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zekers, jij zou willen dat je blacklekker dr nummer had
prepaid of abo? Neem een bundel met sms-voordeelquote:Op donderdag 14 september 2006 08:51 schreef Anneque het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef Thrilled het volgende:
ik zat 2 weken in spanje, eerste week zat vriendinlief thuis, smsen en af en toe bellen, 150 euro rekeningis wel over de hele maand genomen, maar die 2 weken waren natuurlijk de piek
ook vodafone trouwens
guttegut gaat ie weer hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 10:26 schreef tonks het volgende:
[..]
-2 bang zijn vriendin kwijt te raken
3 cent/smsquote:Op donderdag 14 september 2006 08:51 schreef Anneque het volgende:
die snap ik dus nietquote:Op donderdag 14 september 2006 10:29 schreef tonks het volgende:
[..]
"moet nu stoppen met sms hij komt eraan"
http://www.vodafone.nl/Prive/Abonnement_en_prepaid/Internationaal_bellen/Bellen_in_het_buitenland/Vodafone_Passport/Vodafone_Passport?CMP=BAC-ROAMING01&banner=level3_vodafonequote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef Thrilled het volgende:
ik zat 2 weken in spanje, eerste week zat vriendinlief thuis, smsen en af en toe bellen, 150 euro rekeningis wel over de hele maand genomen, maar die 2 weken waren natuurlijk de piek
ook vodafone trouwens
valt nog best mee trouwens:quote:Op donderdag 14 september 2006 01:47 schreef DJJoris het volgende:
SMS dan ook niet met Vodafone naar het buitenland (kwam ik ook pas later achter dat dat duurder was)
quote:SMS'en naar een internationaal telefoonnummer kost voor abonnees en Prepaid klanten 0,29 euro per bericht.
Dat is alleen voor bellenquote:
waarom toch altijd blacklekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zekers, jij zou willen dat je blacklekker dr nummer had
owjaquote:
geen beltegoedquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
waarom toch altijd blacklekker
[..]
owja? sinds wanneer
?
waarom stuur je me dan nooit smsjes![]()
Dan ga ik dat ff doenquote:Op maandag 18 september 2006 09:32 schreef Chinless het volgende:
Nja bij T-Mobile kan je altijd klacht indienen krijg je gelijk 2maanden gratis enzo...
Joah ik zeg wel dat ik in het vliegtuig geen bereik had.quote:Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef tonks het volgende:
[..]
gewoon ff 6x een klacht indienen heb je zo een jaar gratis bellen
Nou serieus, ik heb nu denk ik 1jaar tijd 2x 2maanden gratis kunnen bellen. Zie hier overizcht:quote:Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef tonks het volgende:
[..]
gewoon ff 6x een klacht indienen heb je zo een jaar gratis bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |