Wat dacht je van de metro, spits, koetjes, weide etc. Volgens mij ben je er ook zo'n een die mensen gaat bestuderen als ze slapen....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef sjakie007 het volgende:
Misschien bij gebrek aan beter om naar te kijken...
Heen en terug... naar het strand he!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
6 uur? ben je naar parijs getreind ofzo
ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef Viperke het volgende:
na het foto boek gezien te hebben... ik zou ik ook kijken
Je voelt ook wel wanneer iemand aan het kijken is of mis je dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom voyeur jij naar andere mensen in de trein als je eens een keer je ogen doet?
Kijk lekker naar buiten of naar t plafond ofzo!
Heb je niks beters te doen dan naar anderen kijken of wat?
Nou dat had ze in de trein ook wel mogen doen i.p.v. anderen aanstaren.quote:Er was eens een meisje. Vaak staart ze omhoog.
Ik ben zo´n iemand die kijkt, blijft kijken en door blijf kijken, totdat mensen me aanspreken....of juist hun hoofd wegdraaien. Psychologie.....love itquote:Op woensdag 13 september 2006 23:26 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Het wordt pas leuk als je mensen die kijken ook heel strak aan blijft kijken totdat ze bang worden en ineens een totaaaaaal andere kant op kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |