Koop dan een Apple G5 n00bquote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef Ruuub het volgende:
ja! mijn windows is compatible met vele programma's.. en ik gebruik liever windows omdat ik eigenlijk niet anders kan.. ik moet programma's draaien die op mijn grafische school ook gebruikt worden..
Er zijn voor mac meer grafische programmas verkrijgbaar dan voor windows hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef Ruuub het volgende:
ja! mijn windows is compatible met vele programma's.. en ik gebruik liever windows omdat ik eigenlijk niet anders kan.. ik moet programma's draaien die op mijn grafische school ook gebruikt worden..
En helemaal de programmas die ze op scholen gebruiken zoals.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn voor mac meer grafische programmas verkrijgbaar dan voor windows hoor.
Ja en dus? Wat heb je nou werkelijk uitgelegt? Dat je systeem gewoon brak loopt met Windhoos.....Join the club, there are millions.quote:
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En helemaal de programmas die ze op scholen gebruiken zoals.
Adobe producten, Macromedia pdoructen, Corel producten. ga zo maar door.
nee.. dan lees je het toch echt verkeerd.. ik zeg dat ik het gebruik voor mijn programma'squote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ja en dus? Wat heb je nou werkelijk uitgelegt? Dat je systeem gewoon brak loopt met Windhoos.....Join the club, there are millions.
Als je dan toch grafisch ontwerpen doet, waarom dan niet gelijk een Apple G5 gekocht ofzo.....ik bedoel, het kost wat geld, das waar, maar de eindresultaten komen veel sneller met een Apple dan met een normale computer.
Stinkende nep designerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef Ruuub het volgende:
ik gebruik liever een pc dan een mac... en JA ik werk ook met mac's op school.. 1/3 is mac op onze school.. en NEE ik vind het niet beter werken..
Macs op scholen zijn bijna altijd brak en verouderdquote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef Ruuub het volgende:
ik gebruik liever een pc dan een mac... en JA ik werk ook met mac's op school.. 1/3 is mac op onze school.. en NEE ik vind het niet beter werken..
quote:
Op goede scholen die ik ken niet hoor, weet niet wat voor een pauper bagger school jij bedoelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Macs op scholen zijn bijna altijd brak en verouderd
G5 hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Macs op scholen zijn bijna altijd brak en verouderd
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef Syytön het volgende:
Anders heb je weer even een kansloze discussie Widows vs. OSx.![]()
Grafisch Lyceum Utrechtquote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij zit zeker op het deltion in zwolle?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |