quote:
In principe is die ook op maat maar niet als ik geen schoenen aan heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:31 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vervelend joh, misschien broeken op maat kopen.
Allemaal op dezelfde manier kapot gegaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef vencodark het volgende:
Dit is al mijn 3e broek in amper 3 maanden en ik heb al niet zoveel.![]()
![]()
Simpele grap.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:34 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
OT: Misschien naar een andere zaak dan de Wibra gaan?
Haha, nee. Die andere 2 waren slijtage precies bij de kont. Enorme scheur erin. Die ene wil ik laten maken, was mijn favo broek. Was niet voor niets al zo versleten bij het zitvlak.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Allemaal op dezelfde manier kapot gegaan?
Je had het over drie broeken in drie maanden. Dacht dat ze na drie maanden al kapot waren.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Simpele grap.Maare, broek is al zeker 4 jaar oud ofzo en hele dunne stof. Nu is die dus bezweken.
![]()
Stink jij na 1 dag al je broek uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja dat probleem heb ik dus ook daarom heb ik nu maar 1 spijkerbroek
En ik draag alleen spijkerbroeken.
Het is zo tres irritand elke avond te moeten wassen en drogen
Nee maar ik vind het wel zo frisquote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Stink jij na 1 dag al je broek uit?
Nee, ik niet. Zolang mijn shirt niet naar zweet stinkt of bevlekt is, trek ik het nog wel aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel zo fris
Spijker rekt zo snel dus hij zit na 1 dag dragen ook meteen zo ruim.
En je shirts enz was je toch ook na 1 keer dragen
Pcies. 2 broeken is nog wel ff aan te houden en misschien dat ik deze nog wel aantrek ook. Is immers hip scheuren te hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Zolang mijn shirt niet naar zweet stinkt of bevlekt is, trek ik het nog wel aan.
Arme schatquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja dat probleem heb ik dus ook daarom heb ik nu maar 1 spijkerbroek
En ik draag alleen spijkerbroeken.
Het is zo tres irritand elke avond te moeten wassen en drogen
Eeeuuuuwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Zolang mijn shirt niet naar zweet stinkt of bevlekt is, trek ik het nog wel aan.
Iedereen zweet, hoe koud het ook is je zweet altijd wel ook al is het maar een klein beetje, de huidschilfers wie die dag los laten en andere dingenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef vencodark het volgende:
Je moet wel heel vies van jezelf zijn wil je een shirt o.i.d. niet eens 2 dagen achter elkaar willen dragen. Damn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |