quote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, gefopt!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef zarGon het volgende:
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.kanalenkiezer.nlquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef anisubs het volgende:
Zojuist heb ik dit aangeschaft voor 2 euro.
Dus ik 2 keer bellen en ik haal daarna het zip bestandje binnen zie ik alleen een paar URL's van gratis tv streams.
![]()
http://www.kijkjemee.nl/
Geen sbs6 en RTL zenders , en geen ned 123.quote:
wel free p0rn!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef anisubs het volgende:
[..]
Geen sbs6 en RTL zenders , en geen ned 123.
Is her anders ergens mogelijk om een online videorecorder te huren?
Dat strijkt tegen het hart van de commercie in..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef anisubs het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om ergens online een herhaling van een programma te zien.
Ik wil graag o.a Peter R de vries zien, en Undercover in Nederland, zonder daar weer heel die ouwe videorecorder in te stellen.
Ik wil gewoon lekker gestreamde shit net als Uitzendinggemist.nl.
Wtf, die wachtwoorden werken nog ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:23 schreef zarGon het volgende:
als je casema of wanadoo hebt: http://www.tvportal.nl
username en password: casema
het werkt wel, je kunt wel inloggen, maar je moet echt op het casema netwerk zitten... alleeen casema en wanadoo gebruikers kunnen het dus gebruiken... rete handig!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Wtf, die wachtwoorden werken nog ook!
Tja, dat gaat dus niet.... want auteursrechten/uitzendingsrechten etc.... de programma's van de publieke omroep zijn met belastingcenten gemaakt dus die zijn ook vrij verkrijgbaar voor iedereen. Bij de commercielen gaat dat dus niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef anisubs het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om ergens online een herhaling van een programma te zien.
Ik wil graag o.a Peter R de vries zien, en Undercover in Nederland, zonder daar weer heel die ouwe videorecorder in te stellen.
Ik wil gewoon lekker gestreamde shit net als Uitzendinggemist.nl.
Zegt de typo in de kop van die site ook niet genoeg??quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef anisubs het volgende:
Dus ik 2 keer bellen en ik haal daarna het zip bestandje binnen zie ik alleen een paar URL's van gratis tv streams.
![]()
De TS is zooooo pwned!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef Leandra het volgende:
Live TV op je computer voor slechts éénmaling 2,60 euro.....
Dus niet klagen dat je in de maling genomen bent, het stond er al.
Wat... de... neuk...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef zarGon het volgende:
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat ik nog ergens zón proxy vindt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
het werkt wel, je kunt wel inloggen, maar je moet echt op het casema netwerk zitten... alleeen casema en wanadoo gebruikers kunnen het dus gebruiken... rete handig!
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:06 schreef anisubs het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens zón proxy vindt.
Whaha. Wat een amateur. Als je alleen de Lees dit eerst.doc opent.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef anisubs het volgende:
![]()
quote:5.) Er opent nu een html pagina. Klik op je favoriete zender deze begint direct te spelen. Mocht u geen beeld hebben, dan heeft u wellicht uw beveiligingsinstellingen aan staan. U dient dan toestemming te geven voor het afspelen of uw beveiligingsinstelling uit te schakelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |