...sms van mij.....zit die eend nou weer aan me telefoon....quote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef luciano het volgende:
Ik stond al op het randje van de Euromast , maar toen kreeg ik een sms-je van Puntoortje , dat je me toch soms wel een beetje lief / lauk / aardig / grappig vindt . Dank je wel jullie 2 , ik zal aan jullie denken in mijn testament ooit .
Graag gedaan!quote:Op maandag 18 september 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
bedankt moddiemods, voor het nummeren van m'n cos-topic. Wilde geen tijd verspillen aan een normale titel aangezien mensen stonden te wachten op verder ouwehoeren
quote:Op maandag 18 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Zo, nu is het mysterie voor TL ook weer opgelost!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 01:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had de alcohol al bijna afgezworen hoor.... snapte er helemaal niks van
feedbackquote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Inodder het volgende:
wat is [fb]? ja ja newbie
Post ze anders hier even...dan kunnen fluggs ; day of TL dat later zelf wel doen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef Sanne het volgende:
APK, kan ik een avond vroeg mijn nest in of zit het volk dan zonder pijltjes?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:15 schreef Sanne het volgende:
Daar kunnen ze niets mee, maar asjeblieft.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe *met vingertje wijst en heel hard uitlacht*![]()
![]()
ongelofelijk iddquote:
Slapen, kreng!quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef Sanne het volgende:
APK, kan ik een avond vroeg mijn nest in of zit het volk dan zonder pijltjes?
Moet je die van mij lenen...ik heb hem al klaar staan en voor jou omdat je mijn gappie bent kost ie maar 3 euri...quote:
Ik heb 'em ook klaar staan, met pijltjes.quote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef Jappie het volgende:
Moet je die van mij lenen...ik heb hem al klaar staan en voor jou omdat je mijn gappie bent kost ie maar 3 euri...
Pijltjes zijn zo 1990quote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em ook klaar staan, met pijltjes.![]()
Mooi, kan ik mij voortaan met nuttige dingen bezig houden rond middernacht.quote:
eggie niet...dit was een toevalstreffer...normaal lig ik al een uur te ronkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mij voortaan met nuttige dingen bezig houden rond middernacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |