dan maakt ie wel een nieuwe die wel werkt.quote:Op zondag 17 september 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
die werkte toch niet meer door de update?
Die functie heeft FOK! ookquote:Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Sanne het volgende:
Ik wou dat Pinball terug was. Die heeft zo'n mooie extension waarbij je bepaalde users kunt blocken.
Dan gaan we het rollback plan maar in werking stellenquote:Op zondag 17 september 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
die werkte toch niet meer door de update?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die functie heeft FOK! ook
Alleen kan ik die zelf niet instellen en werkt dat maar 48 uur of een week
Wordt het je te heet onder de voeten ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef luciano het volgende:
Maar genoeg maar weer hierover nu ? Als jullie er tenminste mee akkoord gaan !? BB is nog lang niet afgelopen , en er zal nog genoeg geevalueerd gaan worden de komende maanden . dan zien we wel weer verder .
Nieuwe knopjes?quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die functie heeft FOK! ook
Alleen kan ik die zelf niet instellen en werkt dat maar 48 uur of een week
Een hele bijzondere knop die alleen FA's en hogeren mogen hanterenquote:
En zo ging het vorig jaar ook. Je stookt, laat het escalleren, geniet van je moment en gaat vervolgens keihard ontkennenquote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef luciano het volgende:
Nee Jappie, bladiebladiebla
Je wordt met de minuut populairder...quote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef luciano het volgende:
Nog meer fans terwijl ik aan het typen was .........![]()
![]()
![]()
DAS pas zuigen . In geval dat jullie de mening van het woord zuigen niet kennen .quote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef Nostalgist het volgende:
Wordt het je te heet onder de voeten ?![]()
owh we zijn zo onschuldig en zielig....quote:Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef luciano het volgende:
Lijkt wel of ik als substituut wordt gezien voor de die_hard off_topic posters in COS ....... terwijl ik weken lang niet daar geweest ben .... zuchtttttttttt
Blame it all on me babes . Ik heb geleerd van BB5 om niet te ver te gaan .
Spit it all out , if that relieves you .
Your welcome .
quote:Op zondag 17 september 2006 14:56 schreef luciano het volgende:
[..]
DAS pas zuigen . In geval dat jullie de mening van het woord zuigen niet kennen .![]()
Meer zeg ik niet .
ergens wel zonde, want ik gun 'm dit echt niet!quote:Op zondag 17 september 2006 14:58 schreef Sanne het volgende:
Wordt dit hem dan toch? De langverwachte zondagmiddagrel?
Gebruik maar geen engelse woorden als je ze niet kunt schrijven.... je maakt jezelf al belachelijk genoeg in het Nederlands.quote:Op zondag 17 september 2006 14:56 schreef luciano het volgende:
[..]
DAS pas zuigen . In geval dat jullie de mening van het woord zuigen niet kennen .![]()
Meer zeg ik niet .
Dacht het ff niet , zelfs JIJ kent mij wel beter denk ik .quote:Op zondag 17 september 2006 14:58 schreef Sanne het volgende:
Wordt dit hem dan toch? De langverwachte zondagmiddagrel?
zélfs IK zei hij.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef luciano het volgende:
[..]
Dacht het ff niet , zelfs JIJ kent mij wel beter denk ik .
ze zegt het ook niet voor niets, relverslaafde stooktopic fetisjist!quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef luciano het volgende:
[..]
Dacht het ff niet , zelfs JIJ kent mij wel beter denk ik .
definieer "raar" taalgebruik svp voordat ik helemaal over de zeik raak hier!quote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef luciano het volgende:
Alleen DAAROM kom ik al naar de meeting . Ik wil wel eens horen of jullie in het echt ook deze taal gebruiken . Van mijn kant nog geen verkeerd woord geplaatst , i.t.t. sommigen hier .. dat zegt mij al genoeg .
Tis niet makkelijk om te discussieren zonder " raar " taalgebruik .
Is "sfeerverzieker" een woord wat wel in je vocabulaire past ?quote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef luciano het volgende:
Alleen DAAROM kom ik al naar de meeting . Ik wil wel eens horen of jullie in het echt ook deze taal gebruiken . Van mijn kant nog geen verkeerd woord geplaatst , i.t.t. sommigen hier .. dat zegt mij al genoeg .
Tis niet makkelijk om te discussieren zonder " raar " taalgebruik .
Dat wil ik ook wel weten. Ik ben mij van geen raal taalgebruik bewust.quote:Op zondag 17 september 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
definieer "raar" taalgebruik svp voordat ik helemaal over de zeik raak hier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |