Nou inderdaad. En dan mogen de BB modjes 24 uur per dag paraat staan om COS te openen danwel te sluiten al naar gelang er iets op de streams te zien is zeker? Briljant.quote:Op zondag 17 september 2006 05:40 schreef luciano het volgende:
Dan moet je misschien 's nachts de COS topics maar afsluiten , wegens het ONTBREKEN van streams !? Dan dwing je iedereen naar de SC te gaan . en is er dan TOCH wat op een stream , dan is daar het STREAMVERSLAGEN topic voor ........... wordt er daar tenminste OOK wat gepost .
Ik zit VOL met goede ideetjes vannacht !
Wat nou???quote:
Alleen gebeurt dat nietquote:Op zondag 17 september 2006 05:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maarrrr... er ìs geen probleem als users gewoon ontopic posten in COS. Dus dan is er ook niks om op te hoeven lossen. Simpel he?![]()
Ja jij wilt weer hetzelfde als vorig jaar met eenquote:Op zondag 17 september 2006 06:36 schreef luciano het volgende:
COS totaal weg + SC voor alles wat maar los en vast is + alles wat met de STREAMS te maken heeft in SV . Hoef je COS ook niet steeds te openen en sluiten . Ik heb dit reeds eerder kenbaar gemaakt , maar ik dacht dat men mijn standpunt nu wel begreep in modjes_land . Vandaar nogmaals deze uitleg star . Wil je in SC tevens over de streams praten ? geen probleem toch ! Maar wil je off-topic gaan in de SV , dan moeten die posts verwijderd worden , SV , ALLEEN voor verslagen , + SC voor ALLES
Meer tietuh idd.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in het tietuh topic. Misschien kan dat verwijderd worden. Beetje zonde zo.
Nieuwe Policy.quote:Op zondag 17 september 2006 05:15 schreef luciano het volgende:
Dat is de pest van het HELE fok gebeuren . er wordt met TE veel maten gemeten op de afzonderlijke fora ............... wat bij de 1 mag , mag bij #2 weer niet enz enz ....... lekker duidelijk op die manier !
Misschien zitten die " ik en die hoop anderen " wel fout ...... kijk eens naar FEITEN , i.p.v. naar jeullie eigen MENING ......... hoeveel lurkers zijn er ? hoeveel POSTERS zijn er ? hoeveel STREAMVERSLAG_typers zijn er nog ? Hoeveel oldbies zitten er tegenwoordig op V-O-L ?quote:Op zondag 17 september 2006 06:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ik en een hoop anderen willen dat niet.
De keuze ligt bij de BB mods.
Waarom? Alleen omdat jij (en misschien nog een paar anderen) geen genoeg zelfdiscipline hebt om niet te gaan slowchatten, en dan gaat het dus om het offtopic slowchatten, in COS? Wat is dat voor kul?quote:Op zondag 17 september 2006 07:01 schreef luciano het volgende:
Daar was niks mis mee , alleen werd er niet strak genoeg gemodereerd toen . Nu wordt er strakker gemodereerd , maar is er tevens een extra aandacht opeisende topic reeks bij , wat het strakkere modereren weer teniet doet . Dweilen met de kraan open op deze manier .
2 hoofd topics :
1) SV ( alléén verslagen )
2) SC : alles mag daar ( gezwam tijdens de nacht + commentaar op de streams )
Je suggereert nu dat die op V-O-L zitten vanwege COS?quote:Op zondag 17 september 2006 07:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Misschien zitten die " ik en die hoop anderen " wel fout ...... kijk eens naar FEITEN , i.p.v. naar jeullie eigen MENING ......... hoeveel lurkers zijn er ? hoeveel POSTERS zijn er ? hoeveel STREAMVERSLAG_typers zijn er nog ? Hoeveel oldbies zitten er tegenwoordig op V-O-L ?
Need i say MORE ???
Vanwege de gezelligheid daar zitten ze er begrijp ik . Dat wil dus zeggen dat het op FOK NIET meer gezellig is voor hen , terwijl dit tot en met BB4 WEL zo was ..... ligt de schuld dan niet bij FOK !!??quote:Op zondag 17 september 2006 07:11 schreef NorthernStar het volgende:
Je suggereert nu dat die op V-O-L zitten vanwege dat COS?
Ja mooie case.quote:Op zondag 17 september 2006 07:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Vanwege de gezelligheid daar zitten ze er begrijp ik . Dat wil dus zeggen dat het op FOK NIET meer gezellig is voor hen , terwijl dit tot en met BB4 WEL zo was ..... ligt de schuld dan niet bij FOK !!??
I rest my case your honour .
Daar begrijp ik dus ook geen fuck van, en ook niet dat daar een ellenlange discussie over moet ontstaan.quote:Op zondag 17 september 2006 07:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat jij (en misschien nog een paar anderen) geen genoeg zelfdiscipline hebt om niet te gaan slowchatten, en dan gaat het dus om het offtopic slowchatten, in COS? Wat is dat voor kul?
Als je over je nieuwe poes, je ontstoken kies, bier, je commodore 64 enz. wil gaan ouwehoeren zijn er tig topics voor op Fok! Of wat je van een andere fokker vindt. Is ook zo'n favoriet onderwerp.
Waarom moet dat met alle geweld in het ene topic wat over de BB streams gaat?
Mijn ervaring is dat dat inderdaad ook kan lukken.quote:Op zondag 17 september 2006 09:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus ook geen fuck van, en ook niet dat daar een ellenlange discussie over moet ontstaan.
Hoe moeilijk is het als de bewoners slapen naar de SC te verhuizen??
En dan met droge ogen durven te beweren dat de moderatie strenger moet... OM 4 UUR 'S NACHTS.![]()
Thanks NS, voor je moeite.
Het is al eerder aangehaald maar met die 6000+ posts van jou in FB had je er op zijn minst zelf toch wel een hondertal als streamverslag kunnen plaatsen. Je bent gewoon een zuigert van het ergste soort die op een drammerige manier zijn eigen zin probeert te krijgen. Waarschijnlijk heb jij jezelf ten doel gesteld jouw waarheid als feit te deponeren maar godezijdank stinkt niemand erin.quote:Op zondag 17 september 2006 07:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Misschien zitten die " ik en die hoop anderen " wel fout ...... kijk eens naar FEITEN , i.p.v. naar jeullie eigen MENING ......... hoeveel lurkers zijn er ? hoeveel POSTERS zijn er ? hoeveel STREAMVERSLAG_typers zijn er nog ? Hoeveel oldbies zitten er tegenwoordig op V-O-L ?
Need i say MORE ???
Het zou eik 264 1/5 moeten heten bedoel je?quote:Op zondag 17 september 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand het nummer van COS veranderen.....het klopt volgens mij niet!
en usernummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |