abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 05:51:58 #101
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880611
@ LS
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 05:56:16 #102
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41880640
quote:
Op zondag 17 september 2006 05:40 schreef luciano het volgende:
Dan moet je misschien 's nachts de COS topics maar afsluiten , wegens het ONTBREKEN van streams !? Dan dwing je iedereen naar de SC te gaan . en is er dan TOCH wat op een stream , dan is daar het STREAMVERSLAGEN topic voor ........... wordt er daar tenminste OOK wat gepost .

Ik zit VOL met goede ideetjes vannacht !
Nou inderdaad. En dan mogen de BB modjes 24 uur per dag paraat staan om COS te openen danwel te sluiten al naar gelang er iets op de streams te zien is zeker? Briljant.

Of misschien kunnen ze jou ervoor aanstellen (doe je ook nog wat nuttigs )

Maarrrr... er ìs geen probleem als users gewoon ontopic posten in COS. Dus dan is er ook niks om op te hoeven lossen. Simpel he?
pi_41880641
quote:
Op zondag 17 september 2006 05:51 schreef luciano het volgende:
@ LS
Wat nou???

Als het enigszins kan hebben ze graag dat je een nieuw topic opent. Hoe vaak dat ook in een ander topic zou kunnen. Dit heb ik al eens in een eerder deeltje van de [FB] vernomen, toen ik daar iets over vroeg.
Danny heeft liever een dubbel topic, want een nieuw topic trekt meer views, dan een bestaand topic.
  zondag 17 september 2006 @ 06:36:54 #104
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880788
COS totaal weg + SC voor alles wat maar los en vast is + alles wat met de STREAMS te maken heeft in SV . Hoef je COS ook niet steeds te openen en sluiten . Ik heb dit reeds eerder kenbaar gemaakt , maar ik dacht dat men mijn standpunt nu wel begreep in modjes_land . Vandaar nogmaals deze uitleg star . Wil je in SC tevens over de streams praten ? geen probleem toch ! Maar wil je off-topic gaan in de SV , dan moeten die posts verwijderd worden , SV , ALLEEN voor verslagen , + SC voor ALLES
pi_41880806
quote:
Op zondag 17 september 2006 05:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maarrrr... er ìs geen probleem als users gewoon ontopic posten in COS. Dus dan is er ook niks om op te hoeven lossen. Simpel he?
Alleen gebeurt dat niet Dusssss of strakker modereren of gewoon laten waaien Wat nu dus ook al gebeurt, geen probleem dus

Ik voel liefde en een herfstbriesje
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 06:56:42 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41880814
quote:
Op zondag 17 september 2006 06:36 schreef luciano het volgende:
COS totaal weg + SC voor alles wat maar los en vast is + alles wat met de STREAMS te maken heeft in SV . Hoef je COS ook niet steeds te openen en sluiten . Ik heb dit reeds eerder kenbaar gemaakt , maar ik dacht dat men mijn standpunt nu wel begreep in modjes_land . Vandaar nogmaals deze uitleg star . Wil je in SC tevens over de streams praten ? geen probleem toch ! Maar wil je off-topic gaan in de SV , dan moeten die posts verwijderd worden , SV , ALLEEN voor verslagen , + SC voor ALLES
Ja jij wilt weer hetzelfde als vorig jaar met een topic waar de BB volger niks meer te zoeken had en met topposters die nog nooit een stream hadden gezien.

Ik en een hoop anderen willen dat niet.

De keuze ligt bij de BB mods.

[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 17-09-2006 07:02:25 ]
pi_41880816
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in het tietuh topic. Misschien kan dat verwijderd worden. Beetje zonde zo.
Meer tietuh idd.
  zondag 17 september 2006 @ 07:01:23 #108
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880818
Daar was niks mis mee , alleen werd er niet strak genoeg gemodereerd toen . Nu wordt er strakker gemodereerd , maar is er tevens een extra aandacht opeisende topic reeks bij , wat het strakkere modereren weer teniet doet . Dweilen met de kraan open op deze manier .
2 hoofd topics :
1) SV ( alléén verslagen )
2) SC : alles mag daar ( gezwam tijdens de nacht + commentaar op de streams )
pi_41880819
quote:
Op zondag 17 september 2006 05:15 schreef luciano het volgende:
Dat is de pest van het HELE fok gebeuren . er wordt met TE veel maten gemeten op de afzonderlijke fora ............... wat bij de 1 mag , mag bij #2 weer niet enz enz ....... lekker duidelijk op die manier !
Nieuwe Policy.
  zondag 17 september 2006 @ 07:03:48 #110
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880821
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:02 schreef sig000 het volgende:

Nieuwe Policy.
Breek me de bek niet open .
  zondag 17 september 2006 @ 07:07:45 #111
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880825
quote:
Op zondag 17 september 2006 06:56 schreef NorthernStar het volgende:

Ik en een hoop anderen willen dat niet.

De keuze ligt bij de BB mods.
Misschien zitten die " ik en die hoop anderen " wel fout ...... kijk eens naar FEITEN , i.p.v. naar jeullie eigen MENING ......... hoeveel lurkers zijn er ? hoeveel POSTERS zijn er ? hoeveel STREAMVERSLAG_typers zijn er nog ? Hoeveel oldbies zitten er tegenwoordig op V-O-L ?

Need i say MORE ???
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 07:09:08 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41880828
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:01 schreef luciano het volgende:
Daar was niks mis mee , alleen werd er niet strak genoeg gemodereerd toen . Nu wordt er strakker gemodereerd , maar is er tevens een extra aandacht opeisende topic reeks bij , wat het strakkere modereren weer teniet doet . Dweilen met de kraan open op deze manier .
2 hoofd topics :
1) SV ( alléén verslagen )
2) SC : alles mag daar ( gezwam tijdens de nacht + commentaar op de streams )
Waarom? Alleen omdat jij (en misschien nog een paar anderen) geen genoeg zelfdiscipline hebt om niet te gaan slowchatten, en dan gaat het dus om het offtopic slowchatten, in COS? Wat is dat voor kul?

Als je over je nieuwe poes, je ontstoken kies, bier, je commodore 64 enz. wil gaan ouwehoeren zijn er tig topics voor op Fok! Of wat je van een andere fokker vindt. Is ook zo'n favoriet onderwerp.

Waarom moet dat met alle geweld in het ene topic wat over de BB streams gaat?
  zondag 17 september 2006 @ 07:10:46 #113
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880830
Lees mijn laatste post nog maar eens m.b.t. FEITEN contra JULLIE MENING .............
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 07:11:25 #114
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41880831
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:07 schreef luciano het volgende:

[..]

Misschien zitten die " ik en die hoop anderen " wel fout ...... kijk eens naar FEITEN , i.p.v. naar jeullie eigen MENING ......... hoeveel lurkers zijn er ? hoeveel POSTERS zijn er ? hoeveel STREAMVERSLAG_typers zijn er nog ? Hoeveel oldbies zitten er tegenwoordig op V-O-L ?

Need i say MORE ???
Je suggereert nu dat die op V-O-L zitten vanwege COS?
pi_41880832
quote:

hoeveel lurkers zijn er ?
Ik lurk nog wel maar kan 't niet interesant genoeg meer vinden om er over te posten.
  zondag 17 september 2006 @ 07:14:28 #116
691 luciano
ondertitelloos
pi_41880841
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:11 schreef NorthernStar het volgende:

Je suggereert nu dat die op V-O-L zitten vanwege dat COS?
Vanwege de gezelligheid daar zitten ze er begrijp ik . Dat wil dus zeggen dat het op FOK NIET meer gezellig is voor hen , terwijl dit tot en met BB4 WEL zo was ..... ligt de schuld dan niet bij FOK !!??

I rest my case your honour .
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 07:27:13 #117
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41880851
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:14 schreef luciano het volgende:

[..]

Vanwege de gezelligheid daar zitten ze er begrijp ik . Dat wil dus zeggen dat het op FOK NIET meer gezellig is voor hen , terwijl dit tot en met BB4 WEL zo was ..... ligt de schuld dan niet bij FOK !!??

I rest my case your honour .
Ja mooie case.

Kan net zo goed zeggen dat ze zijn vertrokken omdat het vorig jaar compleet vernaggeld is door een stel incontinente users die het ene na het andere topic voljasten met
" ik ga nu aan mijn hoofd krabben" - "O dat is goed hihihi "

Dus mijn vraag: waarom moet het met alle geweld in dàt topic?
pi_41881115
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom? Alleen omdat jij (en misschien nog een paar anderen) geen genoeg zelfdiscipline hebt om niet te gaan slowchatten, en dan gaat het dus om het offtopic slowchatten, in COS? Wat is dat voor kul?

Als je over je nieuwe poes, je ontstoken kies, bier, je commodore 64 enz. wil gaan ouwehoeren zijn er tig topics voor op Fok! Of wat je van een andere fokker vindt. Is ook zo'n favoriet onderwerp.

Waarom moet dat met alle geweld in het ene topic wat over de BB streams gaat?
Daar begrijp ik dus ook geen fuck van, en ook niet dat daar een ellenlange discussie over moet ontstaan.

Hoe moeilijk is het als de bewoners slapen naar de SC te verhuizen??
En dan met droge ogen durven te beweren dat de moderatie strenger moet... OM 4 UUR 'S NACHTS.

Thanks NS, voor je moeite.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41881207
quote:
Op zondag 17 september 2006 09:14 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dus ook geen fuck van, en ook niet dat daar een ellenlange discussie over moet ontstaan.

Hoe moeilijk is het als de bewoners slapen naar de SC te verhuizen??
En dan met droge ogen durven te beweren dat de moderatie strenger moet... OM 4 UUR 'S NACHTS.

Thanks NS, voor je moeite.
Mijn ervaring is dat dat inderdaad ook kan lukken.
Zelfs met Erkend Insiders met niet al teveel kennis over het forum.
Een doorklikbaar-linkje naar een ander topic doet dan wonderen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41881580
OMFG....

Calimero 1 en 2 hebben elkaar gevonden....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 17 september 2006 @ 10:16:21 #121
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41881593
quote:

[..]

Need i say MORE ???
Het is al eerder aangehaald maar met die 6000+ posts van jou in FB had je er op zijn minst zelf toch wel een hondertal als streamverslag kunnen plaatsen. Je bent gewoon een zuigert van het ergste soort die op een drammerige manier zijn eigen zin probeert te krijgen. Waarschijnlijk heb jij jezelf ten doel gesteld jouw waarheid als feit te deponeren maar godezijdank stinkt niemand erin.

Ow....ennuh just for the record.......hoeveel oldbies zijn dat dan wel precies?
pi_41881907
ja namen please
pi_41882041
kan iemand het nummer van COS veranderen.....het klopt volgens mij niet!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  zondag 17 september 2006 @ 10:58:27 #124
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41882134
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand het nummer van COS veranderen.....het klopt volgens mij niet!
Het zou eik 264 1/5 moeten heten bedoel je?
  zondag 17 september 2006 @ 11:09:41 #125
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41882364
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:41 schreef itsme het volgende:
ja namen please
en usernummers.
ben ook heel benieuwd welke "oldbies" dat dan zijn!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')