quote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie mijn fake staan in het fake-nominatie topic. Vond zelf de andere 'jaws' mooier trouwens.
Day, jij niet?
Ik vond ze beide leuk, maar deze nèt iets leuker.quote:En ja, het zijn de mods die beslissen welke caps uiteindelijk meestrijden voor de hoofdprijs. Hierover kan níet gecorrespondeerd worden.
mijn slotjes doen het wel nogquote:Op woensdag 20 september 2006 18:31 schreef luciano het volgende:
Krijg je opeens een nieuw bed,
mijn oldbie_slotje_knopje is kapot .............
Ik kreeg de eerste ban om een on-topic opmerking van mij.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij hebt wel goed geleerd van je bans he?
Jouw offtopic gepost gaat gewoon buiten alle perken !quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kreeg de eerste ban om een on-topic opmerking van mij.
Ik heb altijd aangegeven dat ik dat hele [COS] verneuken van sommigen niet nodig vind. En dat sommigen daar heel ver in mogen gaan. (en dus ook doen, zonder dat er tegen opgetreden wordt)
Dus heeft niets te maken of ik iets van een ban heb geleerd of niet.
En de 2e ban ging ook over een on-topic geval, maar daar ga ik me verder niet over uitwijden.
Om beide redenen waar ik een ban voor heb gehad, ben ik nog niet van mening veranderd. Zo ook niet dat sommigen wél het recht hebben om de [COS] maar te verzieken.
Zie het als BB zelf, ene groepje mag meer dan de andere.
En Hilde mag van mij nog steeds een échte ziekte krijgen, dan weet ze waar ze mee heeft lopen faken.
Een bad nemen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:41 schreef luciano het volgende:
Tjemig de pemig , eerst is bommel het al met mij eens , nu TL ........ ga nie goe hè met ons .
Wat kan ik daar eens aan doen .......![]()
Zit Hummie hier ook?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
Hey TL, waarom is het topic: SCANMAN!!! PINK!!! #1 eigenlijk op slot gezet?
![]()
Denk niet dat TL het zo op prijs stelt als je hem zo noemt!quote:
doe us een gokquote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
Hey TL, waarom is het topic: SCANMAN!!! PINK!!! #1 eigenlijk op slot gezet?
![]()
quote:
omdat er geen fatsoenlijke OP bij zat? Of was er al een topic over? Heb geen denigrerende, racistische, kwetsende of beledigende teksten gezien.quote:
voegt gewoon niks toe joh.. kan prima in het tietentopic gepost worden, zoals normaal ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat er geen fatsoenlijke OP bij zat? Of was er al een topic over? Heb geen denigrerende, racistische, kwetsende of beledigende teksten gezien.![]()
quote:
jamaar ...misschien vertel ik iets nieuws maareh het zijn geen tieten he!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
voegt gewoon niks toe joh.. kan prima in het tietentopic gepost worden, zoals normaal ook.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ...misschien vertel ik iets nieuws maareh het zijn geen tieten he!
Misschien moet er toch eens iemand met je over blommetjes en bijtjes pratenquote:
Of over modjes en slotjes!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet er toch eens iemand met je over blommetjes en bijtjes praten![]()
Ik niet zoquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Of over modjes en slotjes!!!
Zit op die naat te wachten.
Opzouten stinknewbie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |