euh.. en wat kunnen wij daaraan doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef Tulip het volgende:
Waarom ligt iedereen de hele ochtend nog in zijn bed?? Laat die haan eens gaan, of doe het licht aan!!
Er heen gaan misschienquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. en wat kunnen wij daaraan doen
quote:
je hebt niet eens gevraagdquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke goed gemodereerd in de COS Flugel![]()
Als ik het voor het zeggen had gehad, had ik die posten gewoon verwijderd ipv in discussie te gaan met dat vervelende tuig.
cleanquote:
Ik had ze aan het schavot genageld! Vierendelen ende napalmenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke goed gemodereerd in de COS Flugel![]()
Als ik het voor het zeggen had gehad, had ik die posten gewoon verwijderd ipv in discussie te gaan met dat vervelende tuig.
Zonde van de spijkers..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had ze aan het schavot genageld! Vierendelen ende napalmen![]()
Ik vinnet knap heur, hoe jij jezelf rustig kan houden met al dat offtopic stinktuig om je heen!quote:
Mod beleid sloeg nergens op vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
Trouwens bijzonder weinig activiteit van de moddiemods in de SC....wij zijn lief!![]()
Aaaaaaaaaaaah weer een tevreden klant van de ban-shopquote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mod beleid sloeg nergens op vorig jaar.
Ga gelijk even kijken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
Trouwens bijzonder weinig activiteit van de moddiemods in de SC....wij zijn lief!![]()
Je pakt ons nooit levend!quote:
Zijn een paar gefrustreerden die thuis nikx te zeggen hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah weer een tevreden klant van de ban-shop![]()
hoezo ? jij hebt toch keruig netjes gekregen waar je om vroeg?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Zijn een paar gefrustreerden die thuis nikx te zeggen hebben.
Kreeg 48 uur, volgens mij is dat account nog steeds gebannedquote:Op woensdag 20 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo ? jij hebt toch keruig netjes gekregen waar je om vroeg?![]()
Zie het als een verlengde vakantiequote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Kreeg 48 uur, volgens mij is dat account nog steeds gebanned![]()
Opzouten, met je faq, mafkees !!!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie het als een verlengde vakantie![]()
Je zal trouwens de faq nog niet uit hebben !
Met zo'n instelling kom je nooit van je ban afquote:Op woensdag 20 september 2006 00:33 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Opzouten, met je faq, mafkees !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |