Mooi, want het topic liep mij op een te ongelukkig moment ten eindequote:
zullen we in de mijne gaan..ik heb jetstreams EN bubbels...en van die verlichting onder in het badquote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even in bad, ga je mee?
Bedankt ...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff dit topic dicht gooien![]()
En waar kwamen wij vandaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
er was er geen dus ik maak er 1 aan en dan mag die of degene mod ff het nummer invullen
Niet zo huilen Japster, ik had slechts goede bedoelingen, en ik wil Flugie ff Tijnen!quote:
Yupzz...we zijn eindelijk van die graftitel verlost.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik heb het idee dat het hier best wel weer gezellig kan worden
Hmm...owkee...als je je maar niet laat weerhouden door manlief dan....anders is al mijn toegeeflijkheid voor Jan E10 geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo huilen Japster, ik had slechts goede bedoelingen, en ik wil Flugie ff Tijnen!
welke malod heeft die titel verzonnen dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...we zijn eindelijk van die graftitel verlost.![]()
2 vliegen in een klap....we trekken nu waarschijnlijk meer "en" beter geschoold publiek aan.![]()
Ik laat me nix weerhouden. Je moet trouwens een gegeven hilde nooit in de bek kijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...owkee...als je je maar niet laat weerhouden door manlief dan....anders is al mijn toegeeflijkheid voor Jan E10 geweest.![]()
een of andere hond Die met die hond als avotar.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
welke malod heeft die titel verzonnen dan ?
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic, je moet in COS zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
de SC graag weer in het daarvoor bedoelde topic
Zolang je het maar niet over de streams hebt, want dan zet flugie er een dik slot op!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic, je moet in COS zijn![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic, je moet in COS zijn![]()
Wat mag nietquote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef PH52 het volgende:
[BB6] Streamverslagen van woensdag 13 september 2006
dat mag niet, optreden svp
Dat wordt wachtenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef Sanne het volgende:
Doe jij de pijltjes weer APK? Dan kan ik zo naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |