SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Roellio
Chowi
Mastertje
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeatWavee OP is hier http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ/BAG-meet te vinden. Wel even checken of alles nog actueel is.
[ Bericht 1% gewijzigd door pussydeluxe op 14-09-2006 21:10:33 ]
Daarvoor heb ik ook zo'n tof kleurtjequote:
Is jouw forum niet hequote:
Poll: Ben je het eens met Remlofquote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
En ik will meer polls zien in dit topic!
Ik wil alleen maar jou zien in een poll: is remlof: leuk? leuker? of neukerstquote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
En ik will geen polls meer zien in dit topic!
Maar dat mag hoor, heb ik lief gevraagdquote:
Bij die eerste meet was dat wel hillarisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Christine het volgende:
Ja hallo. Ik ga dus NIET, ik herhaal NIET verzamelen op CS. Als ik íéts triest vind, dan zijn dat wel van die groepjes onnozel-ogende jongelui die op het CS verzamelen, die overduidelijk met een meet van één of andere internetsite bezig zijn.
De stairway weet ik zelf wel te vinden, ik kom wel een keer aanwaaien.
Oja, en het wordt wel later dan elf uur, toch?
ja, en wat moet ik nu stemmen?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Poll: Ben je het eens met Remlof
kijk, dat zijn tenminste duidelijke keuzes!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar jou zien in een poll: is remlof: leuk? leuker? of neukerst![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan en mag op aanvraag editten![]()
Komt u maar![]()
![]()
mag die poll weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan en mag op aanvraag editten![]()
Komt u maar![]()
![]()
Aan die vinger op je hand, die druk is met het aansturen van je muis?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dat mag hoor, heb ik lief gevraagd
Ik zet je in het "misschien" lijstje.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Burbo het volgende:
Misschien kom ik ook/
Neen, aan de linkervinger die niets te doen had.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan die vinger op je hand, die druk is met het aansturen van je muis?
En een goede TVP van mijquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, en wat moet ik nu stemmen?
[..]
kijk, dat zijn tenminste duidelijke keuzes!
Wellicht kom ik van een afstandje observeren.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij die eerste meet was dat wel hillarisch.
Sta je zo onder een bord te gluren naar iedereen. Het was net een massale blind date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |