dat dus, in nederland is elke fiets van iedereen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend, dan pak je toch gewoon een ander?
Moet je maar niet zo kut vlag nemen in je avatarquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
GVD! kom ik na 8uur college naar buiten om mun fiets te pakken is ie weg... foetsie! gestolen![]()
Oh ja? Mijn fiets niet in ieder geval...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
dat dus, in nederland is elke fiets van iedereen.
Of gewoon een goed slot gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Kinderzitje achterop, dan wordt je fiets niet gestolen![]()
wat wedden we?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Kinderzitje achterop, dan wordt je fiets niet gestolen![]()
Ik vergeet die van mij regelmatig op slot te zetten en blijft altijd staan. Integendeel met de fietsen die ik had voor ik zwanger was en gewoon aan slot had staanquote:
ik heb een keer mijn fiets de hele dag op het perron laten staan, hij was niet op slot, en niet eens gestolen. Zo doe je datquote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vergeet die van mij regelmatig op slot te zetten en blijft altijd staan. Integendeel met de fietsen die ik had voor ik zwanger was en gewoon aan slot had staan![]()
bij mij zat er tijdje terug post-it op mijn zadel, of ik ajb mijn slot wilde losmaken van de fiets die ik aan mijn fiets had vastgezetquote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn fiets de hele dag op het perron laten staan, hij was niet op slot, en niet eens gestolen. Zo doe je dat![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij zat er tijdje terug post-it op mijn zadel, of ik ajb mijn slot wilde losmaken van de fiets die ik aan mijn fiets had vastgezet![]()
zat er al opquote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Of gewoon een goed slot gebruiken![]()
Als duitser met fiets is het gewoon vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
GVD! kom ik na 8uur college naar buiten om mun fiets te pakken is ie weg... foetsie! gestolen![]()
Gezien je vlag: Ik heb mijn fiets terug gejat die jouw opa had gestolen van mijn oma!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend, dan pak je toch gewoon een ander?
Je moet zoeken naar de fietsen die er al een tijdje staanquote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |