zoek je gelijk een nieuwe job?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef Krupelhintsje het volgende:
Tis dus geen goeie baas, dus begrijpen dat je thuis blijft zit er niet in!!!!
Maar ben dus nu lekker thuis gebleven, straks naar de huisarts.
Trusten!
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou gaan werken. Ziek zijn is voor mietjes.
Wat ben jij een bikkel, zeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:03 schreef Timis.ro het volgende:
Ander werk zoeken.....een baas heeft ook niets aan je als je constant ziek bent. In een slagerij is het nou eenmaal koud.
Gezonder eten...veel fruit / groente....weerstand opbouwen noemen ze dat.
en ja...als ik ziek ben werk ik gewoon door..afgelopen 9 jaar 3 ziekte dagen gehad
Ik wilde er alleenmaar mee zeggen, dat migraine kut is...zijn medicijnen voor...maar als je ziekte gevoelig bent, ga dan niet in een gekoelde ruimte werken, of bouw je weerstand op.quote:
En je werkt bij een slagerij? Nou, ik heb liever dat je lekker thuis uitziekt dan dat je je infectie over de vleeswaren verspreidtquote:Nu ben ik zo ziek als een hond, vreselijke oorpijn, keelontsteking, hees, en snotverkouden.
Precies, in de slagerij werk je ook met messen en snijmachines, niet erg bevordelijk als je dan zwarte vlekken ziet van de hoofdpijn, en met een bacterie thuisblijven, stel je besmet een oud omaatje....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Met migraine kan je niet werken en je kan er ook helemaal niets aandoen als je een migraineaanval hebt. Gewoon in bed gaan liggen en wachten tot het over is.
[..]
En je werkt bij een slagerij? Nou, ik heb liever dat je lekker thuis uitziekt dan dat je je infectie over de vleeswaren verspreidt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |