Get Radio 538 off the air, now!!Ik ben een tijd geleden bij een voor mij nieuwe werkgever gaan werken, allemaal leuk en aardig!
En zoals je misschien wel weet kom je in aanraking met allerlei nieuwe dingen, collega's, opdrachten, klanten en een democratische beleidsvoering, natuurlijk.
Nou, in het begin weet je nog niet hoe alles rijlt en zeilt binnen een nieuw bedrijf, en ik ook niet, dus wat doe je, vragen!
Nou, viel mij op dat er de hele dag lang, op een intern systeem een radio zender opstaat, wat mij na een paar dagen al toch ff flink een irritant potje begon te irriteren als echte muziek liefhebber. Dus ik op een collega af gestapt met de vraag "hebben jullie hier ook wel eens een andere zender op dit systeem aan staan!?" Wat kreeg ik als antwoord "nee, want we hebben een rondvraag gehad met de vraag welke zender iedereen prefereerd en 538 was daar de uitverkorene van!"
Dat was schijnbaar 2 jaar voor dat ik daar begon vastgelegd en we zijn nu +/- 2,5 jaar verder!
Hmmmmmm!?!? dacht ik toen, da's baalen! Dan moet ik maar ff nieuwe verkiezingen in het leven roepen, want dat hoort toch in een democratie, of bij een democratische beleidsvoering, om de 2 of 4 jaar nieuwe verkiezingen!?
En die commerciele meuk op de radio van 538 daar houd ik niet van, en al helemaal niet 10 keer per dag de zelfde tering plaatjes achter elkaar, de hele dag door, week in, week uit, iedere maand het zelfde, liedjes die door verschillende platenmaatschapijen naar voren gedrukt worden om het aan de massa op te dringen, en helemaal kapot gedraaid worden zodat het je strot uitkomt (wat toch al voor de hand ligt met de muziek keuze en doelgroep van 538). En dan heb je nog E. Evers die elke morgen aan je kop loopt te zaniken met zijn sitekicks waar ook al geen zinning woord uitkomt, alleen maar wat dom gelach.
Is dat nou de moderne DJ van tegenwoordig die met een miljoen euro op z'n conto, een hoop gezeik verkoopt en weinig goede plaatjes draaiend de uurtjes vol lult!? Bah!
En wat mijn collega's betreffende, wat de boer niet kent vreet ie niet, dat heb ik wel gemerkt toen ze bij de jaarvergadering aan het grote publiek (alle medewerkers binnen 't bedrijf) vroegen of er animo was voor verandering van radiozender! Maarliefst 6, 6 man van de 85 werknemers staken hun hand op voor vernieuwing en de rest keek maar een beetje in 't rond, met een kop op van "ja nou, ik weet niet, eens kijken wat mijn collega/vriendje/vriendinnetje doet!?"
Nou, van je collega's moet je 't hebben, niet dus!!
Vandaar dat ik vind dat radio 538 van de kabel en ether af moet, aangezien ik het niet intern voor elkaar kan krijgen probeer ik het op deze manier en roep ik op tot een landelijke boycot op 538!
Hoor je radio 538 doe dan alles in je mogelijkheid om het te voorkomen!
Ga niet meer naar hun site, daar heb je toch nix aan alleen maar reclame voor telefoon, ringtones en andere crap. En zeiken over hun kwaliteit lukt je daar toch niet, daar zorgen ze helaas wel voor!
Chat niet meer op de site van 538, als het je lukt en probert om tussen de oversexte pubers en loverboys met hun sletjes je zegje te doen!
Doe ook niet meer mee aan die redicule bel spelletjes!
Koop geen plaatjes meer die ze op 538 draaien!
Weg met de commerciele terroristen! GET RADIO 538 OF THE AIR, NOW!!
Hehe, lekker om ff mijn frustraties te uiten, jammer dat ik ze heb!!
Maar huh!? Hoe zit dat met jullie, kennen jullie dat!?
Welke radio zender is voor jullie de bom!?
Heb je ook van dat soort collega's, oftewel klapvee!?
of what-ever!!