Ok komt een heel verhaal, zet u schrap!
Er komen vanavond wat vrienden over, dus, gastheer als ik ben, naar de AH om wat te drinken (ikzelf drink alleen karnemelk, denk niet dat ze daar op zitten te wachten) en snacks voor die mensen te halen.
Ik stap op mijn mountainbike en 5 min later ben ik terplekke. Dus ik loop daar een beetje de winkel door, scoor de dingen die ik wil en ga richting kassa. Daar kon ik nog net aansluiten bij eentje die 'zo gaat sluiten'..
Ik ben aan de beurt en het ging als volgt:
Zij: Goeiemiddag!
![]()
Ik: Hoi!
![]()
*zij bliept al die dingen*
Ik: Kan ik er ook ¤10 bij pinnen?
![]()
Zij: Nee, daar doen we niet meer aan.
![]()
Ik: Oh, hoezo niet dan?
![]()
Zij: Vanwege veiligheidsredenen...
![]()
Ik: Oh, ok begrijpelijk.
![]()
Zij: Maar daar staat wel een pinautomaat!
![]()
*zij wijst naar zo'n portable Postbankvierkantje*
Ik: Ok dankjewel pin ik daar wel die ¤10.
![]()
Zij: Ik ben blij dat we niet meer extra laten pinnen, scheelt ons weer een hoop werk!
![]()
Ik: Ongetwijfeld!
![]()
Dus ik prop alles in een tas en wens haar nog een fijne dag. Loop naar dat onding en stop mijn pasje erin. En ja hoor, ¤10 hadden ze niet meer
![]()
. Gaf ie ¤20 aan als alternatief. Dus ik geef toestemming om dat dan maar eruit te laten rollen. Kan het opeens niet. Kutding! Ik opnieuw alles doen, alleen ipv 10 selecteren, 20.. Doet ie het opeens wel. Opnieuw, kutding!
Dus ik loop naar de sigaretten/batterijen-hoek en wacht heel rustig tot de dame in kwestie weer terug is van kleingeld wisselen bij een jonge collega.
Zij (terwijl ze het geld weer terugstopt zonder op te kijken): Zeg het maar hoor.
Ik: Uh, kan ik ¤20 wisselen voor twee tientjes?
![]()
Zij: Nee.
Ik: Hoezo niet dan?
![]()
Zij: Daar doen we niet aan!
![]()
Ik: echt niet?
![]()
Zij: Nee dat zeg ik toch...
![]()
Ik: Nou, dan houdt het op.....
![]()
En liep zonder gedag te zeggen weg. Kutwijf
![]()
. Alsof het zoveel moeite is....
Wat een onzin, ze deed het vast omdat ik nog een student ben, met perspectief en vooruitzichten in mijn leven, terwijl zij gewoon langzaam afsterft met haar domme kutbaantje bij de buurtsuper.. En dan helemaal in je nopjes zijn en arrogant doen als je zo iemand als ik kan 'aftroeven' met zoiets.
In conclusie: Oude wijven die te beroerd zijn om iets voor de medemensch te doen omdat ze zelf een kutleven hebben (ok, dat laatste is een aanname, maar zal niet ver van de waarheid liggen schat ik zo).
![]()
Vrede zij met u.
[ Bericht 2% gewijzigd door RipCore op 13-09-2006 19:24:14 (Turk-alert :() ]
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"