Whehehehe, Fight Clubquote:Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
ga naar een liposuctiebedrijf, ja?
Loop naar achteren, ja?
Loop naar de vuilnisbakken, ja?
Pak wat zakkies vloeibare rotzooi, ja?
Ga terug naar huis, ja?
Pleur die vloeibare zooi in je frituurpan, ja?
En frituren maar![]()
..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:
Wat heeft de spelende vrouw nu geleerd?
[afbeelding]
..welke aars schreeuwt eerst....en wordt dan verzocht beter te lezen?!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef JoPiDo het volgende:
welke cheap-aars koopt er dan ook vast frituurvet?
de kans op maag- of darmkanker wordt enorm verhoogd als je die blokken schoensmeer gebruikt
...klopt niet wat je zegt....maar je redenering weer wel..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Thieske het volgende:
Uhhh het kan aan mij liggen hoor maar vloeibaar frituurvet is toch precies hetzelfde als frituurolie.....?
Als je er maar niet zo'n blok vet in dondert dat weer hard wordt, en uit gaat zetten.
...idd, wij gebruiken alleen olijfolie...ook nog eens veel lekkerder...(smaken verschillen idd)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
Hangt af van wat voor model pan je hebt. Als je zo'n zwevend verwarmingselement hebt mag je 'm alleen met frituurolie gebruiken omdat ie anders niet echt lekker in de olie hangt in het begin en hij stuk kan gaan omdat het element te warm wordt.
Als je er ééñtje hebt met zo'n bodem- of wandverwarming dan kan je er gewoon van die blokken in tiefen.
Maar ik zweer sowieso bij olie omdat het minder ongezond is.
Ik bak thuis alles in olijfolie, tenzij het niet anders kanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:49 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...idd, wij gebruiken alleen olijfolie...ook nog eens veel lekkerder...(smaken verschillen idd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |