abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41774098
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:51 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

dan mag je je eigen bron wel eens beter nalezen!
[..]

Stap maar naar de rechter, alsof deze jou gelijk geeft als jij zegt dat je ouders maar even geld moeten neerlappen voor -vul hier onzin in-
@ Viper, lees jij mijn posts GODVERDOMME eens even, ik had het dan ook puur over levensonderhoud, niet om die kankerdr xbox van je opa oid
pi_41774145
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef JohanTop het volgende:

[..]

@ Viper, lees jij mijn posts GODVERDOMME eens even, ik had het dan ook puur over levensonderhoud, niet om die kankerdr xbox van je opa oid

had al aangepast
M'n signature, wat doe je :{
pi_41774161
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Heb jij je eigen ouders aangeklaagd? Weet je zeker dat je geen JohanTokkie heet? .
Euh, waarom zou ik? Ik heb geen extra geld nodig -_-', ik kan mijn studie enzo gewoon goed betalen, en heb dus geen geld nodig.
Ik wil mensen alleen wijzen op het feit, dat wanneer ze niet kunnen rondkomen door hun studie, of andere vaste kosten als verzekering of kleding, dat ze bij hun ouders aan mogen kloppen
pi_41774222
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

had al aangepast
Ik zag het net , en nu klopt het ja.
Je meot eerst die verslaving dan maar opzij zetten. Kan je nog neit rondkomen, dan maar niet meer uitgaan elke zaterdag. Lukt t dan nog niet, en is er niks meer waar je op kan bezuinigen, dan kan je aan pappie en mammie vragen
pi_41774299
als je ouders dat nou ook niet kunnen betalen of het gewoon weigeren , dan span je nog niet snel een rechtzaak aan tegen je ouders lijkt me , ik moet sinds ik 18 ben ok alles zelf betalen, en ik vindt dat best wel nuttig eigenlijk , leer je teminste met geld omgaan op een goede manier
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_41774332
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:56 schreef JohanTop het volgende:

[..]

Ik zag het net , en nu klopt het ja.
Je meot eerst die verslaving dan maar opzij zetten. Kan je nog neit rondkomen, dan maar niet meer uitgaan elke zaterdag. Lukt t dan nog niet, en is er niks meer waar je op kan bezuinigen, dan kan je aan pappie en mammie vragen

Mee eens

Nou is die regeling meer opgesteld voor van die ranzige ouders die gewoon hun kind laten vallen

Niet van die lieve ouders waarbij de kinderen focking verwend zijn
pi_41774371
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Norro-tje het volgende:
als je ouders dat nou ook niet kunnen betalen of het gewoon weigeren , dan span je nog niet snel een rechtzaak aan tegen je ouders lijkt me , ik moet sinds ik 18 ben ok alles zelf betalen, en ik vindt dat best wel nuttig eigenlijk , leer je teminste met geld omgaan op een goede manier
Zelf kunnen betalen en met geld om leren gaan is wat anders dan ouders die geen reet meer voor je betalen en gewoon 2 bijbaantjes moeten hebben en nog niet je opleiding kunnen betalen.
pi_41774507
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef JohanTop het volgende:

[..]

Euh, waarom zou ik? Ik heb geen extra geld nodig -_-', ik kan mijn studie enzo gewoon goed betalen, en heb dus geen geld nodig.
Ik wil mensen alleen wijzen op het feit, dat wanneer ze niet kunnen rondkomen door hun studie, of andere vaste kosten als verzekering of kleding, dat ze bij hun ouders aan mogen kloppen
Dus in feite denk je dat mensen die een lening zoeken níet eerst hun ouders geraadpleegd hebben?
  woensdag 13 september 2006 @ 17:04:12 #59
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41774532
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef JohanTop het volgende:

[..]

En dat geeft aan, dat jouw intellectuele vermogen zo laag is als die van een fruitvlieg
Ik denk dat er weinig mis is met mijn intellectuele vermogen, jij bent degene die al de hele tijd offtopic reageerd. Het gaat hier over het probleem dat ik heb met de website van de IB-groep. Niet de rede die ik heb om een lening aan te vragen. Jij komt telkens met onintressante weetjes aan die feitelijk wel kloppen maar op sociaal gebied meestal niet haalbaar zijn. Ik denk namelijk dat ik meer gebaat ben bij een lening dan bij een rechtzaak tegen mijn ouders.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_41774579
er zijn meer manieren omaan geld te kom,en dan alleen maar werken , en als jij in je vakanties 40 uur in de week werkt, en niet naar hawai op vakantie gaat , dan kom je al een behoorlijk ver
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_41774591
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mis is met mijn intellectuele vermogen, jij bent degene die al de hele tijd offtopic reageerd. Het gaat hier over het probleem dat ik heb met de website van de IB-groep. Niet de rede die ik heb om een lening aan te vragen. Jij komt telkens met onintressante weetjes aan die feitelijk wel kloppen maar op sociaal gebied meestal niet haalbaar zijn. Ik denk namelijk dat ik meer gebaat ben bij een lening dan bij een rechtzaak tegen mijn ouders.
Ib groep is kut

website daarom dus ook

Ik vond altijd zo focking annoying dat je in moest loggen met je ibgroep correspondentienr
en dan was ik me wachtwoord weer eens vergeten, omdat je van die onzinnige eisen had.
pi_41774634
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

idd

studenten en rechten? in 1 zin
ik ken studenten die rechten studeren..
  woensdag 13 september 2006 @ 17:07:39 #63
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41774649
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Norro-tje het volgende:
er zijn meer manieren omaan geld te kom,en dan alleen maar werken , en als jij in je vakanties 40 uur in de week werkt, en niet naar hawai op vakantie gaat , dan kom je al een behoorlijk ver
Heb je het tegen mij?
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_41774701
Mwah, met 1 bijbaantje moet het toch wel lukken lijkt me?

Studie is +/- ¤1500,- per jaar
Stufi Vanaf +/-¤90,- per maand. 12*90= ¤1080
Nouja, je werkt er ook nog even bij, let's say 16u/week, met als loon euhm.. basisloon: ¤5/uur == 80 per week. 52*80 == ¤4160 per jaar, + 1080= ¤5240,- per jaar aan inkomsten.
Verzekering, valt tussen 90-120euro per maand. Laten we zeggen ¤90 per maand, dus zijn kosten van verzekering gelijk aan sufi binnen, je houdt over ¤4160
¤4160-1500== ¤2660 over, voor kleding, uitgaan etc.. Dat moet opzich wel lukken

(Dit is een berekening voor een thuiswonende student, zonder aanvullende beurs.)
meeste mensen krijgen ook nog een aanvullende beurs, dus zelfs nog meer geld

Ben nog iets vergeten: De boeken, dit schat ik op 700euro per jaar voor HBO, en 1100 per jaar voor Universiteit

ja dan wordt het een tikje moeilijk, maar nog steeds haalbaar..
pi_41774703
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Norro-tje het volgende:

er zijn meer manieren omaan geld te komen.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:10:32 #66
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41774748
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef JohanTop het volgende:
Mwah, met 1 bijbaantje moet het toch wel lukken lijkt me?

Studie is +/- ¤1500,- per jaar
Stufi Vanaf +/-¤90,- per maand. 12*90= ¤1080
Nouja, je werkt er ook nog even bij, let's say 16u/week, met als loon euhm.. basisloon: ¤5/uur == 80 per week. 52*80 == ¤4160 per jaar, + 1080= ¤5240,- per jaar aan inkomsten.
Verzekering, valt tussen 90-120euro per maand. Laten we zeggen ¤90 per maand, dus zijn kosten van verzekering gelijk aan sufi binnen, je houdt over ¤4160
¤4160-1500== ¤2660 over, voor kleding, uitgaan etc.. Dat moet opzich wel lukken

(Dit is een berekening voor een thuiswonende student, zonder aanvullende beurs.)
meeste mensen krijgen ook nog een aanvullende beurs, dus zelfs nog meer geld
Meneer intellect reply eens op mn text want je berekeningen zijn bullshit.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_41774863
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Aan de ene kant reageer ik dan misschien offtopic. Maar ik zie, als iemand een lening wil, dat deze in geldnood zit. En dan mag ik hem toch wél even wijzen op zijn rechten?
En ja, dat de IB-groep kut is, is langer bekend

Ik deed trouwens mijn berekeningen, naar ongeveer mijn situatie qua kosten.
Qua verdienen, heb ik gewoon een bepaald loon aangenomen, plus de basis studiebeurs. Dus bullshit? Dacht het niet
  woensdag 13 september 2006 @ 17:16:40 #68
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41774951
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef JohanTop het volgende:

[..]

Aan de ene kant reageer ik dan misschien offtopic. Maar ik zie, als iemand een lening wil, dat deze in geldnood zit. En dan mag ik hem toch wél even wijzen op zijn rechten?
En ja, dat de IB-groep kut is, is langer bekend
Ik zit niet in geldnood maar ik heb erg veel belang bij een aantal zaken die ik moeilijk op mn ouders af kan schuiven en heb door omstandigheden niet vele te besteden.

ik heb 4 maand niet kunnen werken omdat ik een operatie achter de rug heb. Wil graag een rijbwijs want ik geef training aan een basketball team in een klein dorpje met kut openbaar vervoer en heb nog een aantal anders wensen. Mijn ouders zorgen prima voor me maar kunnen m'n rijbewijs even niet betalen. Daar kan ik ze niet voor aanklagen al wou ik dat.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_41774987
Nee oké dan heb je gelijk, mijn excuses hiervoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')