abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41777974
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Handig...
Heb je dat nog niet aangezet in de opties?
  woensdag 13 september 2006 @ 19:01:57 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41778085
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nouja, als je dat dan achterwege laat weet je wel dat je gerespecteerd wordt om wie je bent.
[..]

Mjah dat was ik ook even vergeten dat je die ook nog hebt.. Jammer dat dat je raakt.. Het is zo irrelevant wat die apen vinden, maar bij dat soort dingen is dat wel vaker zo..
Ik weet ook niet waarom het me raakt. En ik ben er echt niet dagen overstuur van hoor. Ik vind het gewoon niet erg prettig, maar ik denk dat niemand dat vindt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 13 september 2006 @ 19:04:34 #153
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41778184
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Dat ben ik met haar eens. Geen bezorgde reactie krijgen is vaak prettig.
Ik ga me dan namelijk schuldig voelen als iemand zich dan zorgen om me gaat maken.
Daar zijn vrienden toch voor? Om zich bezorg te maken over jou? Niks om je schuldig over te voelen hoor.

Ik merk trouwens dat ik het best moeilijk vind om terug te lezen, vooral met zulke "emotionele" en langere posts. Omdat ik op iedere post een reactie wil geven, ik krijg geen totaalbeeld door maar alleen de fragmenten

Ik wil niet meteen mijn AS de schuld geven, maar krijg wel het gevoel dat dat het is .

Maar goed, ben klaar met eten .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41778204
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waarom het me raakt. En ik ben er echt niet dagen overstuur van hoor. Ik vind het gewoon niet erg prettig, maar ik denk dat niemand dat vindt
Nee, ik weet wel hoe je het ervaart.. Als we dat waarom nu eens wisten, dan hadden we een wondermiddel.
pi_41778265
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Daar zijn vrienden toch voor? Om zich bezorg te maken over jou? Niks om je schuldig over te voelen hoor.

Ik merk trouwens dat ik het best moeilijk vind om terug te lezen, vooral met zulke "emotionele" en langere posts. Omdat ik op iedere post een reactie wil geven, ik krijg geen totaalbeeld door maar alleen de fragmenten

Ik wil niet meteen mijn AS de schuld geven, maar krijg wel het gevoel dat dat het is .

Maar goed, ben klaar met eten .
Staat AS hier voor Autistische Stoornis of voor iets anders?

Misschien kun je ook proberen om niet het totaal te bekijken, maar een stukje van het totaal?
  woensdag 13 september 2006 @ 19:07:05 #156
71919 wonderer
pi_41778287
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je dat nog niet aangezet in de opties?
Nu wel Wist niet dat dat kon, zeker nieuw bij de update.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 13 september 2006 @ 19:08:40 #157
71919 wonderer
pi_41778345
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, ik weet wel hoe je het ervaart.. Als we dat waarom nu eens wisten, dan hadden we een wondermiddel.
Omdat de mens sociaal is en zich dus per definitie moet voegen naar de wensen van de kudde. Als duidelijk is dat de kudde het niet eens is met hoe jij je plaats daarin vervult, geeft dat negatieve feedback.

Het waarom is niet zo lastig. Het "hoe kom je eraf" wel
  woensdag 13 september 2006 @ 19:09:30 #158
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41778374
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien kun je ook proberen om niet het totaal te bekijken, maar een stukje van het totaal?
AS maar dan in de zin van Asperger, net zoals onze Groninger .
Ik heb het allemaal doorgelezen maar het werd voor mij te chaotisch, allerlei mensen die allemaal iets over hun emoties vertelde, en dan over twee topics en tientallen posts verspreid. Ik geloof dat ik het gewoon moet overslaan of er een hele sheet van moet maken.............
  woensdag 13 september 2006 @ 19:09:36 #159
71919 wonderer
pi_41778378
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Iets totaal proberen te bekijken is sowieso geen goed idee. Eerst de kleine stukjes en pas daarna het geheel.
pi_41778449
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nu wel Wist niet dat dat kon, zeker nieuw bij de update.
pi_41778465
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Omdat de mens sociaal is en zich dus per definitie moet voegen naar de wensen van de kudde. Als duidelijk is dat de kudde het niet eens is met hoe jij je plaats daarin vervult, geeft dat negatieve feedback.

Ik doelde op het waarom het je raakt terwijl er beredeneerd geen reden voor is.
pi_41778577
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef Sitethief het volgende:

[..]

AS maar dan in de zin van Asperger, net zoals onze Groninger .
Zat ik er niet ver naast.
quote:
Ik heb het allemaal doorgelezen maar het werd voor mij te chaotisch, allerlei mensen die allemaal iets over hun emoties vertelde, en dan over twee topics en tientallen posts verspreid. Ik geloof dat ik het gewoon moet overslaan of er een hele sheet van moet maken.............
Hmm.. Kan me wel voorstellen dat dat lastig is met Asperger..
  woensdag 13 september 2006 @ 19:15:21 #163
71919 wonderer
pi_41778591
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik doelde op het waarom het je raakt terwijl er beredeneerd geen reden voor is.
Beredeneerd is er wel een reden voor... menselijk kuddegedrag...
pi_41778634
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Iets totaal proberen te bekijken is sowieso geen goed idee. Eerst de kleine stukjes en pas daarna het geheel.
Het ligt er aan wat je wilt. Eerst het geheel zien en daarna pas de details wil soms ook wel hoor.
pi_41778688
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Beredeneerd is er wel een reden voor... menselijk kuddegedrag...
Ja, alsmede neurotransmitters, hormonen, etc. Maar wanneer je de vraag stelt "Waarom zou ik me druk maken om wat een aap die nog 0,0 heeft gepresteerd vindt van mijn uiterlijk?" vind ik het toch weer net anders.
  woensdag 13 september 2006 @ 19:18:07 #166
71919 wonderer
pi_41778707
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het ligt er aan wat je wilt. Eerst het geheel zien en daarna pas de details wil soms ook wel hoor.
Sommige dingen zijn te groot om meteen als geheel te zien, denk ik... maar inderdaad, voor beide dingen is wel wat te zeggen.

Ik ga nu toch echt shoppen, tot over een uurtje.
  woensdag 13 september 2006 @ 19:20:08 #167
71919 wonderer
pi_41778783
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, alsmede neurotransmitters, hormonen, etc. Maar wanneer je de vraag stelt "Waarom zou ik me druk maken om wat een aap die nog 0,0 heeft gepresteerd vindt van mijn uiterlijk?" vind ik het toch weer net anders.
Kweenie. Volgens mij laat zo'n instinct zich niet zo makkelijk met logica onderdrukken...
pi_41778796
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn te groot om meteen als geheel te zien, denk ik... maar inderdaad, voor beide dingen is wel wat te zeggen.

Ik ga nu toch echt shoppen, tot over een uurtje.
Ligt er denk ik inderdaad aan wat en hoe enzo... Gebruik ze allebei wel eens.

Have fun!
pi_41778858
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kweenie. Volgens mij laat zo'n instinct zich niet zo makkelijk met logica onderdrukken...
Mjah, je hebt denk ik idd gelijk dat logica een keer ophoudt. Instincten kunnen heel sterk zijn inderdaad, merk dat zelf ook regelmatig.. Maar toch blijft het een vreemd gevoel om zo onderworpen te zijn aan chemicalien..
  woensdag 13 september 2006 @ 19:24:01 #170
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41778909
Beredeneren.... daar weet ik veels teveel van
Tis nogal een schock als je zusje een zelfmoordpoging achter de rug heeft, en je dan naast het ziekenhuis bed staand een gevoel bij elkaar moet beredeneren..........Ik wist toen dat ik iets moest voelen maar ik moest gaan redeneren en nadenken wat dat was, dat is eng.
pi_41779137
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef Sitethief het volgende:
Tis nogal een schock als je zusje een zelfmoordpoging achter de rug heeft, en je dan naast het ziekenhuis bed staand een gevoel bij elkaar moet beredeneren..........Ik wist toen dat ik iets moest voelen maar ik moest gaan redeneren en nadenken wat dat was, dat is eng.
Kan me daar iets bij voorstellen.. Zelfmoord(poging) is sowieso iets wat erg schokkend is, omdat je toch geneigd bent om jezelf van iets te beschuldigen..
pi_41779347
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb ook de pluspunten van het op het moment niet hebben van emoties gemerkt, toen een kennis in 'n verkeersongeval gewond raakte wist ik direct precies wat ik moest doen. (ook met het vertellen aan z'n vrouw ging goed met het uitkiezen van woorden)
alias Capriccio Dieu Donné
pi_41779371
Hallo trouwens
alias Capriccio Dieu Donné
pi_41779514
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van de kudde.
pi_41779573
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ik heb ook de pluspunten van het op het moment niet hebben van emoties gemerkt, toen een kennis in 'n verkeersongeval gewond raakte wist ik direct precies wat ik moest doen. (ook met het vertellen aan z'n vrouw ging goed met het uitkiezen van woorden)
Het heeft in dat soort situaties wel voordelen. Mis je er alleen ook niet veel aan? Ik heb zelf een periode gehad dat ik emotioneel weinig betrokken was bij alles. Ik miste daar toch wel heel veel aan, maar misschien is het voor jou anders omdat je niet weet wat je mist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')