quote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
Dat iemand anders er erger aan toe is, wil niet zeggen dat je je eigen problemen niet meer serieus moet nemen... Als ik in mijn vinger heb gesneden, vind ik dat wel even erger dan dat willekeurig wie onder een auto komt.
Okay succes, en als je tips cq een proefpersoon nodig hebt, je weet me te vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nog wel, maar niet zo heel lang vandaag
ik moet zometeen heel creatief nog grappen gaan bedenken voor mijn collega die morgen gaat trouwen
Mijn collega's hebben bedacht dat ik maar Robert Ten Brink moet gaan spelen met een iets aangepaste versie van Weekend Milionairs
Doubtful... Kan ook een andere datum geweest zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Exactly.
Dat je je dan niet lekker voelt, en daar een beetje over zeurt, en dat iemand dan zegt dat die van die vreselijke ziekte X heeft en dat dat pas erg is.![]()
Trouwens Wonderer, ik zit al anderhalf uur te zoeken op het forum naar dat topic van 17 dec, maar ik het gewoon niet vinden. Gewist?
Ja, het is eigenlijk toch alleen voor Twistedquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zulke lange teksten leest toch niemand.
quote:Doubtful... Kan ook een andere datum geweest zijn.
Stroek?
dankjewelquote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay succes, en als je tips cq een proefpersoon nodig hebt, je weet me te vinden..
Ik vond het anders ook vrij interessant.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk toch alleen voor Twisted![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk toch alleen voor Twisted![]()
laterzquote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjewel
Neu dat testen zit er helaas niet in
we gaat het nu wel via de telefoon op elkaar uitproberen![]()
...ja ik weet dat het raar staat, dus ik zet het er even voor de duidelijkheid bij
we gaan die HUMOR op elkaar testen
laterz![]()
Heb je het zelf een beetje in de hand? Voel je wanneer je iets wel of niet aankunt, en voel je van te voren aankomen als het "verkeerd" gaat?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ach, zoiets is relatief. Ik denk net zo goed vaak dat ik me aanstel als ik gruwelijke dingen hoor.
Verschillende dingen kunnen allemaal moeilijk zijn. Als je net in een periode zit dat het ene na het andere 'kleine' dingetje misgaat dan kan dat ook heel erg moeilijk en pijnlijk zijn.
Snap je wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het anders ook vrij interessant.
[HOMO] #1482 Weemz! :Wquote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Exactly.
Dat je je dan niet lekker voelt, en daar een beetje over zeurt, en dat iemand dan zegt dat die van die vreselijke ziekte X heeft en dat dat pas erg is.![]()
Trouwens Wonderer, ik zit al anderhalf uur te zoeken op het forum naar dat topic van 17 dec, maar ik het gewoon niet vinden. Gewist?
Ik vind het leerzaam.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef maedel het volgende:
so heej, ik flikker hier ook effe mijn hele ziel en zaligheid op het forum.
Maar boeie, 't is belangrijk...
Bewust dom dan he.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet dom niet in dat rijtje.
Effe schudden.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Even iets anders, ik heb een trekkend spiertje in mijn pols waardoor mijn middelvinger de hele tijd op en neer gaat, en ik steeds de rechter muisknop indruk![]()
.
Nou ik heb het ook gelezen, interessant om er eindelijk first hand iets over te horen. En wat is die minister een lul.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Het was eigenlijk een instinctieve reactie op wat Wonderer zei... Dat ik zo'n enorme lel tekst typ, en dat niemand dat dan leest...
-betrapt-
-overblijfseltje denk ik-
-whatever, neem me maar op dan-
Ik heb het zelfs niet eens in de gaten dat ik weer de hele tijd zit te vragenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, Alicey, ik sta echt versteld dat je steeds weer vragen weet te verzinnen![]()
.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Effe schudden.
Wat je daar verder ook onder verstaat, als je maar ontspant![]()
Je moest eens weten, ik word(t) helemal uigekleed op msn.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, Alicey, ik sta echt versteld dat je steeds weer vragen weet te verzinnen![]()
.
Als we hiervoor al mannen met witte jassen mogen sturen blijven er weinig mensen buiten dat gebouw met een groot park er omheen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Het was eigenlijk een instinctieve reactie op wat Wonderer zei... Dat ik zo'n enorme lel tekst typ, en dat niemand dat dan leest...
-betrapt-
-overblijfseltje denk ik-
-whatever, neem me maar op dan-
Oeh. Dat had ik een keer in mijn hartspier. DAT is pas kut.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Even iets anders, ik heb een trekkend spiertje in mijn pols waardoor mijn middelvinger de hele tijd op en neer gaat, en ik steeds de rechter muisknop indruk![]()
.
Dat wordt amputeren..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Okay, ben ik blij dat ik in dit topic zit zeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
[HOMO] #1482 Weemz!
En het topic ervoor, de laatste paar pagina's.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik word(t) helemal uigekleed op msn..
.
Als je moeite hebt met d/t, vervang het woord met dezelfde versie van lopen of fietsen. Ik loopt klinkt niet dus het is ik word.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik word(t) helemal uigekleed op msn..
.
Nouja, als je met je hart je rechter muisknop indrukt wordt het denk ik tijd om een dokter op te zoeken.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh. Dat had ik een keer in mijn hartspier. DAT is pas kut.
*even topic samenvat hoe het niet moet*
Pacemaker met een scrollwieltjequote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, als je met je hart je rechter muisknop indrukt wordt het denk ik tijd om een dokter op te zoeken.
Er zitten wel een paar leuke mensen in hoor, maar ik post er niet meer zo fanatiek. Je blijft toch een beetje dat niet-welkom gevoel houden.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, ben ik blij dat ik in dit topic zit zeg..
Mij best hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik weet een leuke TT! Mag ikhem openen?!
Tja, de techniek staat voor niets.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pacemaker met een scrollwieltje
Ja nou stelletje relnichten.....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar leuke mensen in hoor, maar ik post er niet meer zo fanatiek. Je blijft toch een beetje dat niet-welkom gevoel houden.
Okay ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik post ook niet zo vaak meer in [HOMO]. Het is ersoms wel tof, alleen soms ook niet. Er zijn op het moment ook figuren (vooral eentje) die echt het bloed onder mijn nagels uit weet te halen, en daar ben ik vast niet alleen in.
Heb wel de indruk dat hier fijne mensjes zitten.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier voel ik me veel meer thuis. Ik heb ook het idee dat er hier echt over vanalles gepraat kan worden, zonder schroom.
Ja dat gevoel deel ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier voel ik me veel meer thuis. Ik heb ook het idee dat er hier echt over vanalles gepraat kan worden, zonder schroom.
Nostalgischquote:Op woensdag 13 september 2006 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is ergens gratis (legaal) te downloaden
Ik heb je gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |