abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41774318
Alicey zit op haar vraagstoel .
ijs_beer fan!
pi_41774442
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
Alicey zit op haar vraagstoel .
Hmmja irritant he?

Ik ben altijd heel erg nieuwsgierig. Ook ben ik soms zo onzeker dat ik alles vraag. Soms is vragen ook nog eens een manier van suggereren, waardoor ik de hele tijd vraag.
pi_41774456
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmja irritant he?
Heb je weer zo'n vraag.
pi_41774473
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmja irritant he?

Ik ben altijd heel erg nieuwsgierig. Ook ben ik soms zo onzeker dat ik alles vraag. Soms is vragen ook nog eens een manier van suggereren, waardoor ik de hele tijd vraag.
Nee!
Vraag, ik vind het leuk
Op mij komt het over dat je veel interesse hebt in mensen .
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:02:53 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41774485
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat is denk je de relatie met die telefoon? Wel lastig dat je op die manier bijna obsessief allerlei dingen checkt..
[..]

Je komt best open op me over inderdaad..
Noodzakelijk kwaad? Ik weet niet precies wat je bedoelt. En dat obsessief valt wel mee hoor, maar ik heb van die buien...

Gelukkig is mijn aanpassingsvermogen redelijk groot en vaak ga ik nieuwe situaties met opgeheven hoofd en vertrouwen tegemoet. Wat dat betreft ben ik de afgelopen twee jaar wel erg veranderd. Ik weet dat ik in veel verschillende groepen redelijk kan functioneren en zolang het niet superdruk is (ik ben bang voor mensenmassa's) en men niet te veel op me let, vind ik alles best. Ik zal in een groep mensen waar ik niemand ken niet snel op iemand anders afstappen, maar ik zou ook niet wegkruipen en me onzichtbaar proberen te maken. Ik probeer van elke situatie te genieten en er het beste van te maken.

Bovenstaande lijkt best open he?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41774605
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee!
Vraag, ik vind het leuk
Ok, dan vraag ik er gewoon om.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:06:59 #57
71919 wonderer
pi_41774623
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee!
Vraag, ik vind het leuk

ik durf mensen meestal niks te vragen, terwijl ik het WEL leuk vind als mensen mij dingen vraag, want ik praat wel graag over mezelf

Maar ik durf mensen dus niks te vragen omdat ik graag bijzondere vragen stel en niet van die dingen die iedereen al vraagt. En meestal krijg ik de dingen die ik wil weten toch wel te horen omdat ik wel goed kan luisteren en observeren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_41774687
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad? Ik weet niet precies wat je bedoelt. En dat obsessief valt wel mee hoor, maar ik heb van die buien...
Huh sorry? Ik geloof dat ik nu jou weer even niet begrijp.
quote:
Gelukkig is mijn aanpassingsvermogen redelijk groot en vaak ga ik nieuwe situaties met opgeheven hoofd en vertrouwen tegemoet. Wat dat betreft ben ik de afgelopen twee jaar wel erg veranderd. Ik weet dat ik in veel verschillende groepen redelijk kan functioneren en zolang het niet superdruk is (ik ben bang voor mensenmassa's) en men niet te veel op me let, vind ik alles best.
Grappig, ik houd ook niet van mensenmassa's of drukte, en kan er ook niet tegen als ik het gevoel heb dat ik bekeken word of weet dat de mogelijkheid er is..
quote:
Ik zal in een groep mensen waar ik niemand ken niet snel op iemand anders afstappen, maar ik zou ook niet wegkruipen en me onzichtbaar proberen te maken. Ik probeer van elke situatie te genieten en er het beste van te maken.

Bovenstaande lijkt best open he?
Het lijkt me dat het je niet belemmert in ieder geval. Je zou natuurlijk sneller op iemand kunnen afstappen of ook in grote massa's iets doen, maar denk ook dat dat maar net de aard van het beestje moet zijn.
pi_41774771
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

ik durf mensen meestal niks te vragen, terwijl ik het WEL leuk vind als mensen mij dingen vraag, want ik praat wel graag over mezelf
Kennelijk is het dan sowieso interessant genoeg als er vraag naar is.
quote:
Maar ik durf mensen dus niks te vragen omdat ik graag bijzondere vragen stel en niet van die dingen die iedereen al vraagt. En meestal krijg ik de dingen die ik wil weten toch wel te horen omdat ik wel goed kan luisteren en observeren.
Wat voor soort vragen doel je dan op?
pi_41774824
Ja, ik ben ook wel benieuwd wat voor soort vragen je bedoeld .
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:12:57 #61
71919 wonderer
pi_41774834
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Huh sorry? Ik geloof dat ik nu jou weer even niet begrijp.
[..]

Grappig, ik houd ook niet van mensenmassa's of drukte, en kan er ook niet tegen als ik het gevoel heb dat ik bekeken word of weet dat de mogelijkheid er is..
[..]

Het lijkt me dat het je niet belemmert in ieder geval. Je zou natuurlijk sneller op iemand kunnen afstappen of ook in grote massa's iets doen, maar denk ook dat dat maar net de aard van het beestje moet zijn.
Je vroeg wat ik dacht wat de relatie met de telefoon is... dat begreep ik niet

Als iemand me op mijn vingers kijkt, word ik nerveus. Ik hou dan ook niet van presenteren of iets in een massa zeggen waar iedereen me aankijkt. Ik bloos sowieso snel, maar ik heb geleerd me daar niks meer van aan te trekken, ik kan er niks aan doen, dus boeie.

Als je te open bent, word je trouwens alleen maar op je zwakke plek gepakt door valse nichten, dus wat dat betreft...
  woensdag 13 september 2006 @ 17:17:33 #62
71919 wonderer
pi_41774974
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kennelijk is het dan sowieso interessant genoeg als er vraag naar is.
[..]

Wat voor soort vragen doel je dan op?
Gewoon, dingen waarbij de ondervraagde denkt van "goh, daar heb je over nadacht/wat een leuke originele vraag" etc.

Als ik gewoon met mensen in gesprek ben, is het wel minder, maar bijvoorbeeld in het SCHtel topic... Daar wil ik toch wel echt mijn best doen om niet met de standaard vragen langs te komen, ook al is dat wel wat ik wil weten.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:24:22 #63
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41775174
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je te open bent, word je trouwens alleen maar op je zwakke plek gepakt door valse nichten, dus wat dat betreft...
Ik heb zelf gemerkt dat open zijn nou net sterker maakt. Niemand kan meer je zwakke plek blootleggen, want dat heb je zelf al gedaan.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_41775239
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik heb zelf gemerkt dat open zijn nou net sterker maakt. Niemand kan meer je zwakke plek blootleggen, want dat heb je zelf al gedaan.
Alles wat je zegt kan ooit tegen je gebruikt worden en elk vertrouwen kan beschaamd worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door NanKing op 13-09-2006 17:33:10 ]
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:29:28 #65
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41775315
Zo, best fijn hé als ik even niet in het topic ben? of niet? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 13 september 2006 @ 17:33:23 #66
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41775421
Open zijn kan heel fijn zijn, maar je moet wel oppassen tegen wie. Ik ben eigenlijk alleen open tegen mensen die ik echt vertrouw, en zelfs die vertel ik niet alles.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:34:44 #67
71919 wonderer
pi_41775465
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef maedel het volgende:

[..]

Sterker? Ik weet niet hoe je er sterker van wordt als je andere mensen de gelegenheid geeft een mes in je zwakke plek te steken.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:52:18 #68
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41776016
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef NanKing het volgende:

[..]

Alles wat je zegt kan ooit tegen je gebruikt worden en elk vertrouwen kan beschaamd worden.
Ja, waar.
Maar als je dus geen genante geheimen hebt, want je bent er heel open over, wist iedereen het toch al.
Misschien gaat het niet voor alles op. Da's waar.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:53:14 #69
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41776040
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Sterker? Ik weet niet hoe je er sterker van wordt als je andere mensen de gelegenheid geeft een mes in je zwakke plek te steken.
Ik weet niet of ik nou te ver ga, maar heb je een voorbeeld?
  woensdag 13 september 2006 @ 17:56:36 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41776144
Ik vind het altijd een heel fijn en speciaal gevoel als iemand zichzelf openstelt naar mij toe. Dan voel ik me echt gewaardeerd en dat ik vertrouwd wordt.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:59:29 #71
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41776221
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het altijd een heel fijn en speciaal gevoel als iemand zichzelf openstelt naar mij toe. Dan voel ik me echt gewaardeerd en dat ik vertrouwd wordt.
Over het algemeen is dat ook de manier om iemands vertrouwen te winnen. Geven en nemen.
Of eigenlijk, geven en terugkrijgen.

Wat hier ook gebeurt, jij vertelt dat je het klote hebt op school, en je krijgt evaringen van anderen terug.

Misschien bedoelde ik wel meer op dat vlak dat het goed is om je open te stellen, dat dat je sterker maakt. Ik denk dat het wat genuanceerder ligt dan dat ik opschreef in eerste instantie.
pi_41776248
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik nou te ver ga, maar heb je een voorbeeld?
Ik heb op zich wel een perfect voorbeeld, maar dat is toch te privé voor hier.

Op sommige vlakken is het goed om open te zijn, op andere vlakken weer niet. En het ligt ook weer aan de situatie en de persoon (of personen).
Ik ben nu aan het leren om op school veel opener te zijn over m'n gezondheid en wat die constante vermoeidheid met me doet, dan kunnen zij me helpen. Ik hoef het niet alleen te doen en dat is voor mij wel een beetje een nieuw concept. Maar ik weet dat dat niet overal zo zou zijn, ik zit nu op de goede plek wat dat betreft.
Maar er zijn ook andere dingen, zoals de neiging naar stoornissen (om het even cru te zeggen, verder houd ik het vaag ), die ik niet met hun ga delen. Er zijn ook maar een paar mensen die op dat gebied meer van me weten en dat blijft zo.
Geloof me als ik uit ervaring zeg dat iemand je dan juist nog meer kan raken.
pi_41776283
Twist .
Ben bezig met die klaptop maar hij kut een beetje .

Ben nu weg naar een verjaardag .
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 18:02:18 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41776296
Ik heb een vriendin en die heeft me wel eens verteld dat ze het fijn vond dat ze alles altijd even aan me kwijt kon, als ze ergens mee zat. Gewoon het vertellen. Er was geen advies nodig, geen goede raad, geen reactie (al had ik die soms wel, natuurlijk). Maar het luchtte haar zo op dat ze het uitgesproken had, dat ze er echt beter van werd.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 september 2006 @ 18:04:07 #75
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41776348
Ondanks mijn omvang moet je toch goed je best doen om mij te raken, olifantenhuid .
Raken doe je me pas als ik je vertrouw en dat vetrouwen geschonden word
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')