Hmmja irritant he?quote:
Nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmja irritant he?
Ik ben altijd heel erg nieuwsgierig. Ook ben ik soms zo onzeker dat ik alles vraag. Soms is vragen ook nog eens een manier van suggereren, waardoor ik de hele tijd vraag.![]()
Noodzakelijk kwaad? Ik weet niet precies wat je bedoelt. En dat obsessief valt wel mee hoor, maar ik heb van die buien...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is denk je de relatie met die telefoon? Wel lastig dat je op die manier bijna obsessief allerlei dingen checkt..
[..]
Je komt best open op me over inderdaad..
Ok, dan vraag ik er gewoon om.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee!
Vraag, ik vind het leuk
Op mij komt het over dat je veel interesse hebt in mensen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee!
Vraag, ik vind het leuk
Op mij komt het over dat je veel interesse hebt in mensen.
Huh sorry? Ik geloof dat ik nu jou weer even niet begrijp.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad? Ik weet niet precies wat je bedoelt. En dat obsessief valt wel mee hoor, maar ik heb van die buien...
Grappig, ik houd ook niet van mensenmassa's of drukte, en kan er ook niet tegen als ik het gevoel heb dat ik bekeken word of weet dat de mogelijkheid er is..quote:Gelukkig is mijn aanpassingsvermogen redelijk groot en vaak ga ik nieuwe situaties met opgeheven hoofd en vertrouwen tegemoet. Wat dat betreft ben ik de afgelopen twee jaar wel erg veranderd. Ik weet dat ik in veel verschillende groepen redelijk kan functioneren en zolang het niet superdruk is (ik ben bang voor mensenmassa's) en men niet te veel op me let, vind ik alles best.
Het lijkt me dat het je niet belemmert in ieder geval. Je zou natuurlijk sneller op iemand kunnen afstappen of ook in grote massa's iets doen, maar denk ook dat dat maar net de aard van het beestje moet zijn.quote:Ik zal in een groep mensen waar ik niemand ken niet snel op iemand anders afstappen, maar ik zou ook niet wegkruipen en me onzichtbaar proberen te maken. Ik probeer van elke situatie te genieten en er het beste van te maken.
Bovenstaande lijkt best open he?
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik durf mensen meestal niks te vragen, terwijl ik het WEL leuk vind als mensen mij dingen vraag, want ik praat wel graag over mezelf
Wat voor soort vragen doel je dan op?quote:Maar ik durf mensen dus niks te vragen omdat ik graag bijzondere vragen stel en niet van die dingen die iedereen al vraagt. En meestal krijg ik de dingen die ik wil weten toch wel te horen omdat ik wel goed kan luisteren en observeren.
Je vroeg wat ik dacht wat de relatie met de telefoon is... dat begreep ik nietquote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh sorry? Ik geloof dat ik nu jou weer even niet begrijp.
[..]
Grappig, ik houd ook niet van mensenmassa's of drukte, en kan er ook niet tegen als ik het gevoel heb dat ik bekeken word of weet dat de mogelijkheid er is..
[..]
Het lijkt me dat het je niet belemmert in ieder geval. Je zou natuurlijk sneller op iemand kunnen afstappen of ook in grote massa's iets doen, maar denk ook dat dat maar net de aard van het beestje moet zijn.
Gewoon, dingen waarbij de ondervraagde denkt van "goh, daar heb je over nadacht/wat een leuke originele vraag" etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]Kennelijk is het dan sowieso interessant genoeg als er vraag naar is.
[..]
Wat voor soort vragen doel je dan op?
Ik heb zelf gemerkt dat open zijn nou net sterker maakt. Niemand kan meer je zwakke plek blootleggen, want dat heb je zelf al gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je te open bent, word je trouwens alleen maar op je zwakke plek gepakt door valse nichten, dus wat dat betreft...
Alles wat je zegt kan ooit tegen je gebruikt worden en elk vertrouwen kan beschaamd worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemerkt dat open zijn nou net sterker maakt. Niemand kan meer je zwakke plek blootleggen, want dat heb je zelf al gedaan.
Sterker? Ik weet niet hoe je er sterker van wordt als je andere mensen de gelegenheid geeft een mes in je zwakke plek te steken.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemerkt dat open zijn nou net sterker maakt. Niemand kan meer je zwakke plek blootleggen, want dat heb je zelf al gedaan.
Ja, waar.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan ooit tegen je gebruikt worden en elk vertrouwen kan beschaamd worden.
Ik weet niet of ik nou te ver ga, maar heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterker? Ik weet niet hoe je er sterker van wordt als je andere mensen de gelegenheid geeft een mes in je zwakke plek te steken.
Over het algemeen is dat ook de manier om iemands vertrouwen te winnen. Geven en nemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het altijd een heel fijn en speciaal gevoel als iemand zichzelf openstelt naar mij toe. Dan voel ik me echt gewaardeerd en dat ik vertrouwd wordt.
Ik heb op zich wel een perfect voorbeeld, maar dat is toch te privé voor hier.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou te ver ga, maar heb je een voorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |