Dat is schattig en volwassen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan sommige schooljaren (basisschool vooral), ben ik een geest verschijning geweest.
Het was heel raar, nooit echt in die zin gepest maar ik vond gewoon geen aansluiting.
Het was ook niet cool om leren leuk te vinden enzo natuurlijk.
Hmmm zeg maar gewoon bijna een andere wereld leefde je in?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan sommige schooljaren (basisschool vooral), ben ik een geest verschijning geweest.
Het was heel raar, nooit echt in die zin gepest maar ik vond gewoon geen aansluiting.
Het was ook niet cool om leren leuk te vinden enzo natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm zeg maar gewoon bijna een andere wereld leefde je in?
Uit het zich bij jou ook in onzekerheid, wantrouwen en paranoia?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben ook behoorlijk gepest vroeger en dat heeft eigenlijk nog best invloed op me nu, maar ik vind wel dat ik er beter ben uitgekomen.
En hoe reageert je leraar hieropquote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb alleen met ze te maken bij muziek, maar in die klas zitten gelukkig meer mensen waarmee ik het wel goed kan vinden en die tenminste wel respectvol kunnen luisteren naar anderen.
Dan mis je al snel aansluiting inderdaad.. Is dat later eigenlijk veranderd?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja.
Maar bij ons thuis werd lezen, denken en dat soort dingen ook heel erg gestimileerd.
Bij veel mensen bij mij op school was dat gewoon niet zo.
Die was zich zeer geconcentreerd door de pianopartij aan het worstelen. En natuurlijk doen die gasten het zo dat het de leraar niet opvalt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe reageert je leraar hierop
Spreekt hij die bimbo's erop aan, of heeft hij weer niets gezien ?
Faalangst (hoewel ik eerder denk dat dat meer een reden is dan een oorzaak van het pesten) en er staan een paar stevige muren om mijn ziel/brein/hart heen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het zich bij jou ook in onzekerheid, wantrouwen en paranoia?
De laatste paar is het wel beter geworden.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan mis je al snel aansluiting inderdaad.. Is dat later eigenlijk veranderd?
Maar denk je dat het nog zinvol is om hier eens met hem over te praten, of met je mentor? of zou dat de zaak alleen maar verergeren als ze dat via via te horen krijgen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die was zich zeer geconcentreerd door de pianopartij aan het worstelen. En natuurlijk doen die gasten het zo dat het de leraar niet opvalt.
Is die faalangst dat je bang bent om belachelijk gemaakt te worden/minderwaardig bevonden te worden?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Faalangst (hoewel ik eerder denk dat dat meer een reden is dan een oorzaak van het pesten) en er staan een paar stevige muren om mijn ziel/brein/hart heen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
De laatste paar is het wel beter geworden.
Dat heb ik zelf ook wel, maar ik zie het ook wel als een voordeel. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft overigens.quote:Maar ik ben sws echt een einzelganger, ik weet niet of ik dat van nature ben of dat het zo gegroeied is uit bescherming voor mezelf.
Ik weet het nog niet. Het is wel zo dat het moment alweer voorbij is en het is niet iets wat zich steeds blijft herhalen. (hoop ik).quote:Op woensdag 13 september 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar denk je dat het nog zinvol is om hier eens met hem over te praten, of met je mentor? of zou dat de zaak alleen maar verergeren als ze dat via via te horen krijgen ?
Dat had ik zelf al ingevuld.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
Ik zie nu dat daar nog een 'jaar' tussen moet.
De angst voor lul te staan, ja. Ik hou ook niet van telefoneren omdat ik bang ben dingen verkeerd te verstaan en dergelijke. En soms moet ik dingen vijftig keer controleren omdat ik bang ben iets vergeten te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is die faalangst dat je bang bent om belachelijk gemaakt te worden/minderwaardig bevonden te worden?
Die muren zijn heel vervelend. Ik ben ze zelf wel voor een groot deel kwijt geraakt, al is het nog wel voor een klein stukje aanwezig.. Merk je zelf ergens verandering (verbetering/verslechtering), of is het al lang van hetzelfde?
Wat is denk je de relatie met die telefoon? Wel lastig dat je op die manier bijna obsessief allerlei dingen checkt..quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
De angst voor lul te staan, ja. Ik hou ook niet van telefoneren omdat ik bang ben dingen verkeerd te verstaan en dergelijke. En soms moet ik dingen vijftig keer controleren omdat ik bang ben iets vergeten te zijn.
Je komt best open op me over inderdaad..quote:Ik merk eigenlijk niet zoveel van de muren en de meeste anderen ook niet, omdat ik toch erg open lijk over dingen die me persoonlijk raken. Ik functioneer er prima mee en het staat mijn relatie(s) niet in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |