abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41773499
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als ik terug denk aan sommige schooljaren (basisschool vooral), ben ik een geest verschijning geweest .
Het was heel raar, nooit echt in die zin gepest maar ik vond gewoon geen aansluiting.
Het was ook niet cool om leren leuk te vinden enzo natuurlijk .
Dat is schattig en volwassen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_41773512
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als ik terug denk aan sommige schooljaren (basisschool vooral), ben ik een geest verschijning geweest .
Het was heel raar, nooit echt in die zin gepest maar ik vond gewoon geen aansluiting.
Het was ook niet cool om leren leuk te vinden enzo natuurlijk .
Hmmm zeg maar gewoon bijna een andere wereld leefde je in?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:35:18 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41773575
Ik ben ook behoorlijk gepest vroeger en dat heeft eigenlijk nog best invloed op me nu, maar ik vind wel dat ik er beter ben uitgekomen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41773594
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmm zeg maar gewoon bijna een andere wereld leefde je in?
Ja.
Maar bij ons thuis werd lezen, denken en dat soort dingen ook heel erg gestimileerd.
Bij veel mensen bij mij op school was dat gewoon niet zo.
ijs_beer fan!
pi_41773622
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben ook behoorlijk gepest vroeger en dat heeft eigenlijk nog best invloed op me nu, maar ik vind wel dat ik er beter ben uitgekomen.
Uit het zich bij jou ook in onzekerheid, wantrouwen en paranoia?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:36:44 #31
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41773623
Bij mij thuis is muziek (en dan vooral een klassieke ondertoon) wat bij andere gezinnen sport is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:36:50 #32
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_41773629
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb alleen met ze te maken bij muziek, maar in die klas zitten gelukkig meer mensen waarmee ik het wel goed kan vinden en die tenminste wel respectvol kunnen luisteren naar anderen.
En hoe reageert je leraar hierop
Spreekt hij die bimbo's erop aan, of heeft hij weer niets gezien ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_41773646
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja.
Maar bij ons thuis werd lezen, denken en dat soort dingen ook heel erg gestimileerd.
Bij veel mensen bij mij op school was dat gewoon niet zo.
Dan mis je al snel aansluiting inderdaad.. Is dat later eigenlijk veranderd?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:37:59 #34
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41773663
Of het nou zo tof is om niet gepest te worden maar verder geen aansluiting te vinden...

Ik merkte dat ik dat had in de jaren had na mijn middelbare schooltijd. Gewoon dat ik niet meer wist hoe ik in een groep moest functioneren (wat een ontboezemingen ineens zeg... blijkbaar zit het hoog).

Inmiddels sta ik op een aardige plaats op de maatschappelijke ladder, en merk ik dat mensen tegen mij opkijken ipv neerkijken. Da's ook wennen moet ik zeggen. Maar wel makkelijker.

Maar dat heeft wel een dikke 12 jaar geduurd, voor ik er een beetje overheen was. Of beter gezegd, voor ik het een plek heb kunnen geven waar ik er niet zo'n last van heb.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 13 september 2006 @ 16:38:30 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41773679
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

En hoe reageert je leraar hierop
Spreekt hij die bimbo's erop aan, of heeft hij weer niets gezien ?
Die was zich zeer geconcentreerd door de pianopartij aan het worstelen. En natuurlijk doen die gasten het zo dat het de leraar niet opvalt.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:39:31 #36
71919 wonderer
pi_41773702
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uit het zich bij jou ook in onzekerheid, wantrouwen en paranoia?
Faalangst (hoewel ik eerder denk dat dat meer een reden is dan een oorzaak van het pesten) en er staan een paar stevige muren om mijn ziel/brein/hart heen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_41773715
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan mis je al snel aansluiting inderdaad.. Is dat later eigenlijk veranderd?
De laatste paar is het wel beter geworden.
Maar ik ben sws echt een einzelganger, ik weet niet of ik dat van nature ben of dat het zo gegroeied is uit bescherming voor mezelf.
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 16:40:19 #38
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41773730
Ook bij mij thuis was het klassieke muziek en theater dat de boventoon vormde. Ouders allebei een artistiek beroep, en zo werden wij ook opgevoed.
In de tijd dat mijn klasgenootjes op het korfbalveld stonden, zaten wij met het gezin in de Stopera naar het ballet te kijken.

Ik had en heb heel hippe ouders, maar dat was als tiener af en toe wat lastig. Of eigenlijk waren het mijn klasgenoten die dat moeilijk vonden. Daar kwam ik helaas pas jaren daarna achter.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 13 september 2006 @ 16:41:55 #39
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_41773771
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die was zich zeer geconcentreerd door de pianopartij aan het worstelen. En natuurlijk doen die gasten het zo dat het de leraar niet opvalt.
Maar denk je dat het nog zinvol is om hier eens met hem over te praten, of met je mentor? of zou dat de zaak alleen maar verergeren als ze dat via via te horen krijgen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_41773838
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Faalangst (hoewel ik eerder denk dat dat meer een reden is dan een oorzaak van het pesten) en er staan een paar stevige muren om mijn ziel/brein/hart heen.
Is die faalangst dat je bang bent om belachelijk gemaakt te worden/minderwaardig bevonden te worden?

Die muren zijn heel vervelend. Ik ben ze zelf wel voor een groot deel kwijt geraakt, al is het nog wel voor een klein stukje aanwezig.. Merk je zelf ergens verandering (verbetering/verslechtering), of is het al lang van hetzelfde?
pi_41773888
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

De laatste paar is het wel beter geworden.
quote:
Maar ik ben sws echt een einzelganger, ik weet niet of ik dat van nature ben of dat het zo gegroeied is uit bescherming voor mezelf.
Dat heb ik zelf ook wel, maar ik zie het ook wel als een voordeel. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft overigens.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:46:36 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41773899
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar denk je dat het nog zinvol is om hier eens met hem over te praten, of met je mentor? of zou dat de zaak alleen maar verergeren als ze dat via via te horen krijgen ?
Ik weet het nog niet. Het is wel zo dat het moment alweer voorbij is en het is niet iets wat zich steeds blijft herhalen. (hoop ik).
Hoogachtend,
Erik.
pi_41773909
Ik zie nu dat daar nog een 'jaar' tussen moet .
ijs_beer fan!
pi_41773962
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
Ik zie nu dat daar nog een 'jaar' tussen moet .
Dat had ik zelf al ingevuld.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:51:57 #45
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41774045
Zo, ik gaat maar eens op huis aan .

Tot zo allemaal .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 13 september 2006 @ 16:52:37 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_41774073
Ik zou net even gezellig hier gaan meeposten, maar ik zie dat mijn Prison Break download klaar is en je moetje prioriteiten stellen hè
Niet meer actief op Fok!
pi_41774107
Maar toch tvp je nog even.
pi_41774128
Viking .
ijs_beer fan!
  woensdag 13 september 2006 @ 16:55:07 #49
71919 wonderer
pi_41774166
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is die faalangst dat je bang bent om belachelijk gemaakt te worden/minderwaardig bevonden te worden?

Die muren zijn heel vervelend. Ik ben ze zelf wel voor een groot deel kwijt geraakt, al is het nog wel voor een klein stukje aanwezig.. Merk je zelf ergens verandering (verbetering/verslechtering), of is het al lang van hetzelfde?
De angst voor lul te staan, ja. Ik hou ook niet van telefoneren omdat ik bang ben dingen verkeerd te verstaan en dergelijke. En soms moet ik dingen vijftig keer controleren omdat ik bang ben iets vergeten te zijn.

Ik merk eigenlijk niet zoveel van de muren en de meeste anderen ook niet, omdat ik toch erg open lijk over dingen die me persoonlijk raken. Ik functioneer er prima mee en het staat mijn relatie(s) niet in de weg.
pi_41774272
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

De angst voor lul te staan, ja. Ik hou ook niet van telefoneren omdat ik bang ben dingen verkeerd te verstaan en dergelijke. En soms moet ik dingen vijftig keer controleren omdat ik bang ben iets vergeten te zijn.
Wat is denk je de relatie met die telefoon? Wel lastig dat je op die manier bijna obsessief allerlei dingen checkt..
quote:
Ik merk eigenlijk niet zoveel van de muren en de meeste anderen ook niet, omdat ik toch erg open lijk over dingen die me persoonlijk raken. Ik functioneer er prima mee en het staat mijn relatie(s) niet in de weg.
Je komt best open op me over inderdaad..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')