Goede kickquote:Op maandag 16 april 2007 16:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Of of of je doet een postbode-pet op en loopt zo een bus in en schreeuwt tegen iedereen "WAAR ZIJN VERDOMME AL DIE BRIEVEN" en iedereen "WTF?!!!!!
" en jij zo van "Oh, is dit geen brievenbus?" en dan loop je de bus weer uit
![]()
![]()
![]()
ik moest heel hard lachen om deze bizare uiting van rare hersenkronkelsquote:Op maandag 13 november 2006 10:59 schreef .iM het volgende:
Of je stapt in en je geeft iedereen een hand "GEFELICITEERD HE!!" en dan ga je zo staan dichtbij de deur en als de bus vol is en de deur gaat open dan iemand eruit schoppen en dan zeggen "JA NIET VOOR DRINGEN HE"!!!11! lollerderofl en dan loop je naar de buschaffeur dinges en dan zeg je dat hij bij de volgende straat naar links moet omdat je daar woont!!1! Maar dat doet ie natuurlijk niet dus dan ga je weer zitten en pak je een mes en dan snijtz0r je die zitdingkussenofzo open en dan gooi je een punaise in en dan laat je er iemand zitten en dan hij zo van AU AU AU en dan loop je naar de achterkant van de bus en dan pak je iemand beet en die gooi je naar voren bij de chauffeur loller en dan roep je "BROOD is UITVERKOCHT" BBQLOLLER.
En dan stap je uit en dan doe je zo'n remwielklemdinges bij die band en dan PAF steek je die band lekker met je messer loller.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef doppelgänger het volgende:
Ik werd vanochtend wakker, droge bek, kater, toen maar opgestaan, aangekleed......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EN TOEN STAPTE IK DE BUS UIT!!![]()
![]()
LoLLrOMFG!!!!11eins!
Whoooo veeg me op!! 1!!!!!!!!1!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Rosbief het volgende:
OF ZO MET een hele GROEP de bus instappen
![]()
![]()
, OV-kaart LATEN ZIEN, doorlopen en dan allemaal steeds via de ACHTERDUeR ERUIT
om vervolgens weer voor in te StaPPEn
en dan krijg zo'n hele kring mensen die steeds opnieuw in- en uitstapt
![]()
en die CHAufFEUR helemaal gek enzo WANT ER KOMT GEEN EIND AAN DIE RIJ!!
![]()
![]()
en de bus krijgt keiveul vertraging!!!!1111einzLOLLErs
ah nee, nee!!quote:Op maandag 16 april 2007 16:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Of of of je doet een postbode-pet op en loopt zo een bus in en schreeuwt tegen iedereen "WAAR ZIJN VERDOMME AL DIE BRIEVEN" en iedereen "WTF?!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwčččččp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klassieker zeg! Geniaal topic!!1!!quote:Op maandag 16 april 2007 16:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja maar een desert eagle .45 of een .50?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef gekko007 het volgende:
je gaat de bus zo in zo he en dan je zo en dan ja zovan eh zovan... zeg je tegen chauffeur zovan: wrom ben jij hier?en hij dan so: ik ben de busschaufeur! en jij dan: GEEIN GEINTJES!!!! en hij: het is geen geintje! ik BEN de chauffeur!!! en jij: IK ZIE GEEN GEINTJES EN NU GVD DE BUS UIT!!!
![]()
![]()
en hij weer: nee!! ga jij maar eruit!! en jij dan: ERUIT NU!! en hij weer : nee!!
en jij pakt dan je replica desert eagle uit je binnenzak en zegt: IK ZEI GVD ERUIT!!
en dan stapt hij uit en ga je op zn plek sitten en dan seg je so: hey sjit je hebt gelijk dit is jouw bus!
doei!!!!een!11!lolRofl!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef doppelgänger het volgende:
Onder je stoel verstoppen en dan bij elke halte eronder weg springen en "verrassing!!" gillenen dat bij elke halte weer
![]()
![]()
Verkapt-kijk-mij-veel-weten-van-pistooltjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar een desert eagle .45 of een .50?
want van een .45 schrikken ze natuurlijk allang niet meer
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-veel-weten-van-pistooltjes.![]()
Dat ga ik serieus doen!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |