nederland is al gevaarlijk genoeg met al die islamieten, indien die rare wet er dan nog bij zou komen (wat in mijn ogen nooit zal gebeuren maar tog...) dan emigreer ik naar Zwitserlandquote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef fponderdelinden het volgende:
Aan de andere kant vind ik het wel een gevarlijke vraag, aangezien zo langzamerhand 2/3 van de Nederlanders islamiet is. En als dat nog niet zo is, dan is dat binnenkort wel zo. Nederlanders mogen immers met voorbehoudsmiddelen neuken en islamieten niet
ik ben het niet met je eens. Zalm zal heus niet denken, goh, de media zegt dat de Sharia ingevoerd moet worden, laat ik het maar even onderzoeken. Bullshit.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
De media verzint niks. Ze doen iedere maand een nutteloos onderzoek met een nutteloze conclusie of stellen bewust rare vragen, alleen maar om een beetje sensatie op te wekken.
Dat ze daarmee de samenleving polariseren zullen ze vast ook wel doorhebben.
De hoofdvraag blijft:
Willen de moslims de sharia in NL?
Antwoord: Nee.
Dus ik vraag me af hoe dat ooit gaat gebeuren.
Donner Kebab weet het allemaal ook nie meerquote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer stapt die Donner nu eens uit de 17e eeuw en wordt hij eens een keer wakker in de 21e eeuw? Misschien moet hij zelf maar eens rondkijken in bijv Iran. Kijken of hij de sharia dan nog in wilt voeren bij 2/3 meerderheid.
Geen rente, dan ook geen rente-aftrek, toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:05 schreef P-azz het volgende:
Zalm: geen aftrek voor 'halal' hypotheek
Toen mijn kids nog op zwemles zaten mochten we op donderdag één bepaalde kleedkamer 's middags niet gebruiken, omdat daar om half 5 moslima's moesten omkleden. Als dat hok kort daarvoor nog gebruikt zou zijn, zou dat onrein zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Frits het volgende:
halal hypotheek![]()
Wat krijgen we straks? Halal zwembaden? Anders mogen de reine moslimmeisjes niet meer zwemmen?
Dit is al de grootste onzin, volgens mij had ik ergens gelezen dat over 10 jaar pas 10% van Nederland moslim zou zijn. 10% is toch al een stuk minder dan 66% van Nederland he?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef fponderdelinden het volgende:
Aan de andere kant vind ik het wel een gevarlijke vraag, aangezien zo langzamerhand 2/3 van de Nederlanders islamiet is.
Idd. Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Stabdogg het volgende:
99,9% kans dat de sharia nooit wordt ingevoerd, dat weet ik...
Maar ik vind het feit dat er over gesproken word al weerzinwekkend.
ALS het moment nog ooit aanbreekt dat het daadwerkelijk wordt ingevoerd word ik de leider van het verzet.
Over mijn lijk.
Laat jij je eigen wegjagen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef soppig het volgende:
ik pak dan iig de eerste trein naar belgie en kom niet meer terug.
DE MEERDERHEID VAN DE NEDERLANDSE MOSLIMS WIL GEEN SHARIA IN NEDERLAND..quote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef www.xtwin.tk het volgende:
[..]
Laat jij je eigen wegjagen ?
Dat is juist wat die gasten willen !
Gewoon lekker blijven, dan maar een oorlog ....
Inderdaad. Je moet Democratie niet de nekomdraaien omdat de uitkomst je niet aanstaat..... als de meerderheid zoiets inderdaad zou willen, dan zal het gewoon ingevoerd moeten worden. De kans daarop is echter uitermate klein natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef soppig het volgende:
Democratie :
gebaseerd op meerderheid
als meerderheid voor sharia is dan ja invoeren
Ik zou ook niet meer in Nederland willen wonen als dat zou gebeuren inderdaad. (Nu woon ik daar toch al niet meer) Maar het is en blijft democratie natuurlijk......quote:ik pak dan iig de eerste trein naar belgie en kom niet meer terug.
Ik denk dat veel mensen gewoon vergeten dat 90% van de Moslims in Nederland liever een democratisch en vrij systeem hebben dan te moeten bukken onder zo'n Sharia wetgeving.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef IHVK het volgende:
DE MEERDERHEID VAN DE NEDERLANDSE MOSLIMS WIL GEEN SHARIA IN NEDERLAND..
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Keltie het volgende:
Wat is de Sharia
Eerst maar eens die link, omdat er nogal wat misvattingen lijken te zijn over die Sharia.
Moeten we die invoeren als een meerderheid positief stemt? Jah.
Zouden we die anders in moeten voeren? In principe ook.
Waarom? Zie hieronder;
We hebben in dit land, ons land, meerdere culturen toegelaten.
De grootste toegelaten cultuur is de Moslimcultuur.
Iedere cultuur heeft zijn eigen regels en rechten.
Naar mijn mening zijn we vanaf dit moment, het moment dat Donner dom deed, aangekomen op een mogelijk belangrijk tijdstip.
Als die Sharia er niet doorkomt, wat wij (Nederlanders) eigenlijk allemaal hopen, zeggen we eigenlijk nee tegen de Moslimcultuur.
Als we die Sharia er doorheen laten komen/ accepteren zeggen we volmondig ja tegen die Moslimcultuur.
(Een cultuur is meer dan wat mensjes en moskee's.. imo)
Ik zeg;
Zeg nee tegen de Sharia, zeg ja tegen het platwalsen van de Moskee's en het 100% integreren (of anders wieberen).![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Keltie het volgende:
Wat is de Sharia
Ik zeg;
Zeg nee tegen de Sharia, zeg ja tegen het platwalsen van de Moskee's en het 100% integreren (of anders wieberen).![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |