quote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Die Semih was gisteren totaal overspannen. Gelijk over zijn nek"
(verstond ik dat goed?)
Ik verstond het ook en bij mijn weten was Semih ziekquote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Die Semih was gisteren totaal overspannen. Gelijk over zijn nek"
(verstond ik dat goed?)
Als dat stuk uit de krant (of waar het ook vandaan kwam) klopt, heeft die man wel enorm stennis staan schoppen buiten de hekken. Dus of het dan meevaltquote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt er dus op dat BB er een probleem van heeft gemaakt en de familie van Monique het allemaal wel mee vindt vallen. Publiciteit --> kijkcijfers.
Dat verzonnen stukje op bigbrother weblog?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat stuk uit de krant (of waar het ook vandaan kwam) klopt, heeft die man wel enorm stennis staan schoppen buiten de hekken. Dus of het dan meevalt
LOL... Dat zei hij dus niet.... waarom zei Hilde anders of hij het had opgeruimd?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
Etienne: "Die Semih was gisteren totaal overspannen. Gelijk in zijn nek"
Dat was een verzonnen verhaal volgens mijquote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat stuk uit de krant (of waar het ook vandaan kwam) klopt, heeft die man wel enorm stennis staan schoppen buiten de hekken. Dus of het dan meevalt
Ik weet dus niet waar dat is weggehaald.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat verzonnen stukje op bigbrother weblog?
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren.
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Weet ikquote:Op woensdag 13 september 2006 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dat zei hij dus niet.... waarom zei Hilde anders of hij het had opgeruimd?
Dat stukje is toch gewoon door een fokker uit de duim gezogenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet waar dat is weggehaald.
was gewoon verzonnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik nu begrijp is dat ze een fijne brief heeft gekregen. Dat het bij haar man en kinderen goed zit.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat Monique vrijwillig het huis uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
er staat een stukje met een enorme duim als bron op de weblog, maar ook een foto van een krantenarikel in de telegraaf, dit is dus wel uit de krant overgenomenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De andere groep ruikt weer kansen nu.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef Fikkert het volgende:
Hilde over marcel: misschien heeft ie nu da kans om terug te komen
gadver... de één zn dood......
Etjen zegt dat hij dat toch niet zou doenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef Fikkert het volgende:
Hilde over marcel: misschien heeft ie nu da kans om terug te komen
gadver... de één zn dood......
Denk dat Tijn moet winnen van BB, en dat ze door de boel op te stoken zijn l(ij)dende positie niet in gevaar willen laten komen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat ik nu begrijp is dat ze een fijne brief heeft gekregen. Dat het bij haar man en kinderen goed zit.
En ze hebben het ook voornamelijk over de buitenwereld / publiek. Ik denk dat BB heeft verteld hoe er op hun gereageerd werd, waarop ze vervolgens bieven mochten schrijven.
Wat een heldquote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Etienne loopt stijl langs Sabrina heen in de gang zonder een woord
Lullig dat zulke stukjes dan worden geplaatst. Het had net zo goed waarheid kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
Hehe het was blijkbaar zo goed verzonnen dat het bijna een eigen leven gaat leiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |