Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Niet te veel, niet te weinig... En de mensen die hem kennen, vinden hem ook heel goed of zelfs meer dan datquote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef nemesis4 het volgende:
Ze hadden em ook opstaan toen ik vandaag kaartjes ging halen. Ik hoop eigenlijk wel dat ie nu net zo populair wordt als dat bij Jack Johnson gebeurde. Zal je zien dat een aantal vrienden van me het ineens geweldig gaan vinden, terwijl ze het nu niet boeiend vinden :/
Tsja, het is ook wel een beetje in welke mood je bent. Dreaming with a broken heart heb ik ook niet altijd zin in. Dus misschien moet de mood voor I'm gonna find.... nog komen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
I'm gonna find another you....minder?
*shocked*
STT natuurlijk! Zit er niet in denk ik, maar goed. 3x5 zal ik ook erg fijn vinden als afwisseling op Continuum nummers...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Toad het volgende:
Welke nummers van Continuum moet hij zeker spelen de 17e? Eigenlijk mag ik alle nummers wel, alleen belief en I'm gonna find another you vind ik wat minder. Maar tot nu toe spreekt Stop this train me het meeste aan!
En YBIAW moet 'ie wel spelen!
En was je toevallig jarig gisteren?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:45 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een kaartje![]()
Ik wist van niks, ondanks dat ik maandag nog op johnmayer.com heb gekeken om te kijken waar zijn tour allemaal heen ging...kreeg de indruk dat hij alleen in Amerika bleef...schijnbaar over Amsterdam & Londen heen gescrolled..
In ieder geval, ik gisteren aan het werk...tot laat. Kom huisgenoot tegen....en die zegt 'john mayer komt naar A'dam, @ Melkweg'. Dus mijn mond valt open....Huisgenoot zegt 'alleen binnen 3 minuten uitverkocht!'. Dus ik denk 'aaah neej heee, gvd ik heb nog op zijn site gekeken en nu aaah neeeeeeeee'.
Roept ie ineens 'MAAR IK HEB KAARTEN GAST! En ook voor jou!!'
WTFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |