abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41779279
Neeee! Gewoon John Mayer cd's. Heaver things, room for square en any given thursday...was het maar zo'n feest dat we de nieuwe al hadden..Ik werk bij van leest Den Haag
pi_41779385
Zal me ook niet verbazen als we die komende week weer de album top 100 in zien gaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 13-09-2006 19:37:24 (sp) ]
pi_41779567
Uhuhu ja heavier things verkoopt gewoon echt mega goed. Ik snap het alleen nog steeds niet waarom ze niet gewoon al continuum in de winkels leggen...Er is gewoon echt serieus veel vraag naar..meer dan de nieuwe u2 dvd, nieuwe JT cd, etc..
pi_41780454
Ze hadden em ook opstaan toen ik vandaag kaartjes ging halen . Ik hoop eigenlijk wel dat ie nu net zo populair wordt als dat bij Jack Johnson gebeurde. Zal je zien dat een aantal vrienden van me het ineens geweldig gaan vinden, terwijl ze het nu niet boeiend vinden :/
pi_41780771
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Numbie het volgende:
Zien we je daar wel Apfel
Wie weet, m'n portret heb je
pi_41783734
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef nemesis4 het volgende:
Ze hadden em ook opstaan toen ik vandaag kaartjes ging halen . Ik hoop eigenlijk wel dat ie nu net zo populair wordt als dat bij Jack Johnson gebeurde. Zal je zien dat een aantal vrienden van me het ineens geweldig gaan vinden, terwijl ze het nu niet boeiend vinden :/
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Niet te veel, niet te weinig... En de mensen die hem kennen, vinden hem ook heel goed of zelfs meer dan dat
pi_41785046
Welke nummers van Continuum moet hij zeker spelen de 17e? Eigenlijk mag ik alle nummers wel, alleen belief en I'm gonna find another you vind ik wat minder. Maar tot nu toe spreekt Stop this train me het meeste aan!

En YBIAW moet 'ie wel spelen!

[ Bericht 20% gewijzigd door Toad op 13-09-2006 22:24:35 ]
pi_41785441
I'm gonna find another you....minder?
*shocked*
pi_41785573
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
I'm gonna find another you....minder?
*shocked*
Tsja, het is ook wel een beetje in welke mood je bent. Dreaming with a broken heart heb ik ook niet altijd zin in. Dus misschien moet de mood voor I'm gonna find.... nog komen.
pi_41785708
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Toad het volgende:
Welke nummers van Continuum moet hij zeker spelen de 17e? Eigenlijk mag ik alle nummers wel, alleen belief en I'm gonna find another you vind ik wat minder. Maar tot nu toe spreekt Stop this train me het meeste aan!

En YBIAW moet 'ie wel spelen!
STT natuurlijk! Zit er niet in denk ik, maar goed. 3x5 zal ik ook erg fijn vinden als afwisseling op Continuum nummers...
pi_41786725
Hij gaat er wel meer van spelen dan in zijn huidige sets denk ik, aangezien z'n album dan hier net en in VS al een tijdje uit is en misschien al aan de 2e single toe is.
pi_41786758
Ik wil german dates dammit!

En ik wil geen hoofdpijn meer.

En ik wil naar London zonder dat mn baas pissed word omdat ik 2 weken achter elkaar de maandag en de dinsdag afwezig ben.

Ik wil veel
pi_41788053
Staat op z'n website dat vannacht een geheel concert van hem zal worden gestreamd via zijn website.

Kan niet opblijven daarvoor
pi_41792198
Ben ook niet opgebleven hoor; moet zo weer aan de slag

Ben benieuwd of iemand het toevallig getaped heeft
pi_41793733
Nog maar 33 dagen
pi_41793800
Ik heb een kaartje

Ik wist van niks, ondanks dat ik maandag nog op johnmayer.com heb gekeken om te kijken waar zijn tour allemaal heen ging...kreeg de indruk dat hij alleen in Amerika bleef...schijnbaar over Amsterdam & Londen heen gescrolled..

In ieder geval, ik gisteren aan het werk...tot laat. Kom huisgenoot tegen....en die zegt 'john mayer komt naar A'dam, @ Melkweg'. Dus mijn mond valt open....Huisgenoot zegt 'alleen binnen 3 minuten uitverkocht!'. Dus ik denk 'aaah neej heee, gvd ik heb nog op zijn site gekeken en nu aaah neeeeeeeee'.

Roept ie ineens 'MAAR IK HEB KAARTEN GAST! En ook voor jou!!'

WTFFFFFFFFF
pi_41793912
Dat zijn nog eens leuke huisgenoten
  donderdag 14 september 2006 @ 11:44:34 #93
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41796807
Ik vind het wel verdacht dat er zo'n groot gat in zijn tourschema zit... Zouden er niet nog andere europese data bijkomen? En komt hij met zijn hele band of alleen...?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41798498
Misschien wilt hij even uitrusten ofzo?
Ik blijf voorlopig nog druk op zoek.
pi_41799578
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:45 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een kaartje

Ik wist van niks, ondanks dat ik maandag nog op johnmayer.com heb gekeken om te kijken waar zijn tour allemaal heen ging...kreeg de indruk dat hij alleen in Amerika bleef...schijnbaar over Amsterdam & Londen heen gescrolled..

In ieder geval, ik gisteren aan het werk...tot laat. Kom huisgenoot tegen....en die zegt 'john mayer komt naar A'dam, @ Melkweg'. Dus mijn mond valt open....Huisgenoot zegt 'alleen binnen 3 minuten uitverkocht!'. Dus ik denk 'aaah neej heee, gvd ik heb nog op zijn site gekeken en nu aaah neeeeeeeee'.

Roept ie ineens 'MAAR IK HEB KAARTEN GAST! En ook voor jou!!'

WTFFFFFFFFF
En was je toevallig jarig gisteren? In dat geval ken ik die huisgenoot van je wel; sprak ik op Local-83 nog laatst...
pi_41799604
Dilemma: Naar London gaan of hopen op duitse data....
pi_41799735
Jill; je kunt als internationale fan geen kaarten kopen voor Londen via het internet. Tenzij je iemand kent in Engeland die voor jou de kaarten wil halen... Heb zelfs gebeld gisteren met iemand van ticketmaster UK en zij zei dat het domweg niet mogelijk ivm security en shipping fees. Dus geen Londen dit jaar, althans voor mij...
pi_41799898
Ik ken wat mensen in de UK dus het zou opzich geen probleem zijn.
Ik snap sowieso het probleem niet echt aangezien je bij die concerten van Gavin gewoon de kaartjes kon ophalen bij de box office, gewoon s'middags rond 4 uur al je kaartjes ophalen...no problemo.
Kunnen er geen kaartjes via seetickets.com besteld worden? Die hebben meestal wel een box office policy.
pi_41799926
Trouwens via ticketmaster uit Noorwegen had ik freaking binnen 3 dagen mn bestelde kaartjes binnen...dus ik gok dat de UK peeps er gewoon geen zin in hebben. Luie honden.
pi_41800242
Maar bestel je dan die tickets voor Londen via Noorwegen als ik dat goed begrijp?

En als je dan toch tickets regelt, regel er dan meteen drie voor ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')