oh, oke..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, ben morgen naar den ar den nen. Vanavond Not the dr Philshow, ben di weer terug.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik daag je uit: verzamel tien qoutes van reaguurders en bouw er een column (350 woorden) omheen. Als'ie leuk is, plaatsen we hem op een ander forum, zodat ze daar weer de kans hebben om jou af te zeiken.
Waarom op een ander forum? Dat kunnen we hier ook prima hoor, afzeiken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
doe jij beter? Ik daag je uit: verzamel tien qoutes van reaguurders en bouw er een column (350 woorden) omheen. Als'ie leuk is, plaatsen we hem op een ander forum, zodat ze daar weer de kans hebben om jou af te zeiken.
tuurlijk mag Bart hier zeggen wat-ie wil over ongestelde Marie, tenminste zolang het binnen de forum-policy valt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef Jumparound het volgende:
Bart daarentegen is gewoon een pestventje die wél zegt wat ie denkt over bloodymary die ook niet echt ver komt met zijn / haar commentaar...
Dus BM, pak die handschoen op en kom met een collumn waar we u tegen zeggen...
Hee!quote:
En Ruud en Annet, maar die zijn van verschillende BB's.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:20 schreef farceman het volgende:
helemaal eens met verhaal van dieenebart, hoop scheinheilig gelul over reunies,
de enige bb bewoners ooit die elkaar nu nog zien zijn Roel en Dido volgens mij maar ja die wonen dan ook samen..!
Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
tuurlijk mag Bart hier zeggen wat-ie wil over ongestelde Marie, tenminste zolang het binnen de forum-policy valt.
Ik vind alleen dat je ook wel commentaar op een column mag leveren als je zelf geen columns schrijft. En op voetbalwedstrijden als je zelf nog geen deuk in een pakje boter kan trappen. Persoonlijk heb ik ook een teringhekel aan het keukenmeidengeblèr van Shakira, maar ga mij niet vragen om zelf een liedje te zingen, als je oren je lief zijn.
BM beweert nergens dat ze het beter kan. En dat hoeft ook helemaal niet. Dat is mijn punt nou juist. Je mag best commentaar hebben op iets zonder dat je noodzakelijkerwijs de betreffende discipline zelf ook beheerst. Zolang je maar met argumenten komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Jumparound het volgende:
Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfs
Maar dit is nou net de aangewezen plek om te laten zien dat je het ook echt beter kan
helemaal topquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfs
Maar dit is nou net de aangewezen plek om te laten zien dat je het ook echt beter kan
met voetbal krijg je die kans nooit, hier wel![]()
![]()
I havent smoked for One week, three days, 51 minutes and 4 seconds. 200 cigarettes not smoked, saving ¤ 40,14. Life saved: 16 hours, 40 minutes.
200
wij gaan het reddenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
helemaal top![]()
SabinasPuppiesRule bijna 7 dagen gestopt
en ik heb na 37 uur gezondigd
( hoe was de kermis? )
.. het bier ging weer met liters tegelijk de tap uit !!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Kermis? welke?
zoals meestal met de kermis...
lalalalaa *bier**bier* lalalala
HAKKEUHHHH
lalalala *bier* lala *bier*
dat vat het wel aardig samen denk! maar het niet roken gaat prima200 peuken! echt veel!
beter man, feli, ik zit nou bijna op een week op 2 peukies na dan, maar ik ben nu helemaal van de drang naar af, ik ga het echt wel reddenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Kermis? welke?
zoals meestal met de kermis...
lalalalaa *bier**bier* lalalala
HAKKEUHHHH
lalalala *bier* lala *bier*
dat vat het wel aardig samen denk! maar het niet roken gaat prima200 peuken! echt veel!
ruim 30 peuken per dag ... onze straat stond met het hek tegen de school ...jongste van de 2quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Jumparound het volgende:
hoe veel rookte je per dag?
en wie ben je?
nog even voor de duidelijkheid: het ging mij niet om BM, maar om die tien willekeurige quotes. Het lijkt mij wel grappig namelijk: tien interessante quotes uit het forum, en daarmee een leuke column schrijven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef bloodymary het volgende:
Als je tien willekeurige kreten hier op dit forum neemt, heb je nog meer diepgang dan in deze column.
En bovendien slaat hij volledig de plank mis.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |