abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42804531
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfs
Maar dit is nou net de aangewezen plek om te laten zien dat je het ook echt beter kan
met voetbal krijg je die kans nooit, hier wel

I havent smoked for One week, three days, 51 minutes and 4 seconds. 200 cigarettes not smoked, saving ¤ 40,14. Life saved: 16 hours, 40 minutes.

200
helemaal top
SabinasPuppiesRule bijna 7 dagen gestopt
en ik heb na 37 uur gezondigd
( hoe was de kermis? )
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_42804550
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:

[..]

helemaal top
SabinasPuppiesRule bijna 7 dagen gestopt
en ik heb na 37 uur gezondigd
( hoe was de kermis? )
wij gaan het redden
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:36:10 #153
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42804714
Kermis? welke?
zoals meestal met de kermis...

lalalalaa *bier**bier* lalalala

HAKKEUHHHH

lalalala *bier* lala *bier*

dat vat het wel aardig samen denk! maar het niet roken gaat prima 200 peuken! echt veel!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_42804946
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Kermis? welke?

HAKKEUHHHH

dat vat het wel aardig samen denk! maar het niet roken gaat prima 200 peuken! echt veel!
.. het bier ging weer met liters tegelijk de tap uit !!
de karren en herrie wat een feest was het weer..
op naar de 500 sjoerd ( ik ben al blij als ik de 200 haal )
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:44:58 #155
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42804995
hoe veel rookte je per dag?
en wie ben je?
Ecosia
pi_42805012
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef Jumparound het volgende:
Kermis? welke?

HAKKEUHHHH

beter man, feli, ik zit nou bijna op een week op 2 peukies na dan, maar ik ben nu helemaal van de drang naar af, ik ga het echt wel redden
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_42805102
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Jumparound het volgende:
hoe veel rookte je per dag?
en wie ben je?
ruim 30 peuken per dag ... onze straat stond met het hek tegen de school ...jongste van de 2
( nou weet je volgens mij nog niet echt veel )
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:59:56 #158
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42805482
30 peuken per dag, das maar 6 dagen voor 200 sigaretten!

Nu weet ik inderdaad nog niks
Ecosia
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:46:51 #159
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_42809256
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef bloodymary het volgende:
Als je tien willekeurige kreten hier op dit forum neemt, heb je nog meer diepgang dan in deze column.

En bovendien slaat hij volledig de plank mis.
nog even voor de duidelijkheid: het ging mij niet om BM, maar om die tien willekeurige quotes. Het lijkt mij wel grappig namelijk: tien interessante quotes uit het forum, en daarmee een leuke column schrijven.
Ik heb dus geen probleem met commentaar op de columns van mij of Joost of wie dan ook, maar wil de bewering
"Als je tien willekeurige kreten hier op dit forum neemt, heb je nog meer diepgang dan in deze column" wel waarheid zien worden.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:02:28 #160
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42809780

zo kan je het ook zeggen
Ecosia
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 22:08:31 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42819111
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Jumparound het volgende:

zo kan je het ook zeggen
Zo kan het ook?
Zo is het wel wat duidelijker, ouwe pafjunk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:29:47 #162
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42822217
quote:
"Als je tien willekeurige kreten hier op dit forum neemt, heb je nog meer diepgang dan in deze column" wel waarheid zien worden.
meneer ex-junk voor jou gert
Ecosia
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 23:37:17 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42822484
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

meneer ex-junk voor jou gert
Ruik eens aan m'n vinger.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42878700
Oh, ik zie nu pas wat een reacties mijn opmerking teweeg heeft gebracht. Maar ik sluit me in ieder geval aan bij Gert die wel mijn mening heeft verwoord. En ik vind dat ik best mag zeggen dat de columns van Joost erg slecht zijn en dat het lijkt alsof hij maar af en toe fragmenten van BB6 ziet en het niet geheel volgt, anders kan ik zijn verhaal over E10 geheel niet plaatsen. Verder leek het me in BB5 altijd best een intelligente jongen, maar ik vind dat zijn columns daar wat afbreuk aan doen.

Verder heb ik ook niet gezegd dat ik het beter kan (al denk ik dat eigenlijk wel) en ik heb ook helemaal geen tijd en zin om een column te schrijven.

Maar ik begrijp niet waarom Joost die columns schrijft.

Ook valt het me op dat er normaal nooit veel reacties op opmerkingen komen hier, maar nu ze toevallig van ene Bart komen, en dan nog wel van die ene, dan is dat ineens reden tot een pagina lang hierover doorlullen. Maar dat zal wel komen omdat die ene forumbewoner dan ineens een gezicht heeft of zo.

En ik ben niet ongesteld (tenminste vandaag niet). Een bloodymary is gewoon een lekker drankje.
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 08:20:23 #165
128220 Peter6000
pi_42879634
Joost is tm 24 oktober op vakantie
Hij geeft aan dat hij 5 dagen helemaal alleen naar Limerick gaat, en er schijnen ook hele hoge cliffs te zijn.
En hij gaat ook nog eens nadenken.

Minivakantie
"Ierland is het enige land waar ik heen kan…"
Pius XII, Paus en Ierlandliefhebber (1876-1958)

Ik ga weg. Vandaag vertrek ik naar Ierland. Ierland? Ja, Ierland. Nog nooit geweest en vond het nu wel eens tijd worden.

Het voor de klas staan bevalt erg goed maar na bijna zeventig lessen debatteren in nog geen drie weken tijd kan ik even geen pubers meer zien. Dus ga ik op minivakantie. Vijf dagen naar Limerick. Een klein stadje aan de westkust van Ierland. Kijkt over de cliffs uit naar de Atlantische Oceaan. Behalve een paar leuke pubs is er verder niks te beleven. Geen wonder dat ze hier een paar honderd jaar terug gekke gedichtjes gingen schrijven.

Vijf dagen mobieltje uit, niet scheren en alleen zijn. Ben nog nooit vijf dagen alleen geweest. Denk dat ik het vreselijk ga vinden. Maar het is wel goed dat ik ga. Moet mijn hoofd effe leegmaken. Er is een boel gebeurd het afgelopen jaar. Daar ga ik eens goed over nadenken.

En nou moet ik opschieten want mijn vliegtuig gaat zo.

www.joosthoebink.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 08:33:50 #166
242 Pinball
Electric Monk
pi_42879656
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:20 schreef Joost het volgende:
Vandaag vertrek ik naar Ierland.
<..>
Moet mijn hoofd effe leegmaken.
Wel aardig dat hij dat ver weg doet, maar ik moest toch meteen aan de Probo Koala denken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 22 oktober 2006 @ 10:13:48 #167
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42880035
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 02:56 schreef bloodymary het volgende:

Ook valt het me op dat er normaal nooit veel reacties op opmerkingen komen hier, maar nu ze toevallig van ene Bart komen, en dan nog wel van die ene, dan is dat ineens reden tot een pagina lang hierover doorlullen. Maar dat zal wel komen omdat die ene forumbewoner dan ineens een gezicht heeft of zo.
reactie....

en ook die schrijfseltjes van dieenebart vind ik zuigen...
pi_42909960
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost is tm 24 oktober op vakantie
En 25 oktober schrijft hij vast weer een column over BB6
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2006 @ 21:18:56 #169
128220 Peter6000
pi_42965909
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:49 schreef bloodymary het volgende:

[..]

En 25 oktober schrijft hij vast weer een column over BB6
Nee, wel een leuk verslag over zijn reis, met een mooie onderliggende boodschap erin verwerkt, en ook nog eens een paar originele taalkunstjes (ik laat mijn linkervoet verder slapen)
Nou ja, je zou het ook kunnen zien als een verslag van een schoolreisje geschreven door een brugklasser, met daarbij een opgegoogelde yogagoeroespreuk.
quote:

Gastvrij

"Je hebt geen toestemming nodig om te schitteren. Je hebt niemands goedkeuring nodig om groots te zijn of gewoon je ware zelf te zijn."
Baron Baptiste, yogagoeroe (1961)

Ik hoor een luid gezoem, alles lijkt te trillen. Met een schok word ik wakker. Mijn linkervoet slaapt nog. Ik zit in het vliegtuig terug naar huis. Buiten is het pikdonder. Als ik heel goed uit het raampje kijk zie ik de Nederlandse kust voor ons opdoemen.

Mijn reisje zit erop. Toen ik donderdag het vliegtuig instapte om er even een paar dagen tussenuit te gaan bleek de nogal forse vrouw die zich in de stoel naast mij wurmde een fanatiek Big Brotherkijker. Met een luidkeels ‘Ha die Joost!’ begroette ze mij. Ze had elke dag gekeken en ‘wel tweehonderd vragen’ voor me. Dan duurt anderhalf uur heel erg lang.

In mijn B&B werd ik met open armen ontvangen. De eigenaar was zelfs wat langer opgebleven om mij mijn kamertje te wijzen en nog een eitje voor me te bakken.
Dat soort gastvrijheid en vriendelijkheid overkwam mij de hele vakantie. Toen ik naar de cliffs liep en het plots keihard begon te regenen werd ik door een Ier uitgenodigd voor een cup of tea in zijn boerderij. Mét uitzicht over de cliffs.

In King John’s Castle kreeg ik een persoonlijke rondleiding. Tijdens een biertje in de lokale pub werd ik uitgenodigd voor een etentje. In een typisch Iers huis (rommelig van buiten, rommelig van binnen) had ik een heel gezellige avond.

Het was leuk. Alleen op reis. Voel me waanzinnig. Heb mijn hoofd leeggemaakt. Misschien doe ik het nog wel een keer.
Tevreden sluit ik mijn ogen weer en laat mijn linkervoet lekker verder slapen. Over een kwartiertje gaan we landen klikt uit de luidspreker boven me. Heerlijk.

Sentimentele ouwe lullen praat? Nou en?

25-10-2006
Blijft leuk, Joost afkraken
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 21:33:37 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42966444
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 02:56 schreef bloodymary het volgende:
Ook valt het me op dat er normaal nooit veel reacties op opmerkingen komen hier, maar nu ze toevallig van ene Bart komen, en dan nog wel van die ene, dan is dat ineens reden tot een pagina lang hierover doorlullen.
Duhh.. misschien niet zo heel gek, gezien het topic-onderwerp?
quote:
Maar ik begrijp niet waarom Joost die columns schrijft.
Zijn belevenisjes interesseren ook mij niet. Maar zolang er iemand naast hem op een vliegtuigstoel ploft met wel 200 vragen, zal hij wel blijven melden wat hij zoal "meemaakt".
Of hij moet ook dat verzonnen hebben natuurlijk.
Effe checken: het zou gaan om een dikke vrouw die Big Brother kijkt. Berney, ben jij toevallig onlangs naar Ierland geweest?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:27:26 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_42982614
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Gert het volgende:

Effe checken: het zou gaan om een dikke vrouw die Big Brother kijkt. Berney, ben jij toevallig onlangs naar Ierland geweest?
Flugel is ook dik blijkbaar, en ook onlangs op vakantie geweest.
En berney kan Schiphol waarschijnlijk niet eens vinden, laat staan dat ze Joost zou herkennen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:07:53 #172
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_43196738
en we hebben weer een nieuwe...

De Wisselbokaal

De laatste dagen heb ik weinig van BB gezien, om eerlijk te zijn. Twee verhuizingen (die van mijzelf en die van een Russische vriend), een golftoernooi en een dagje Zandvoort hebben roet in de dagelijkse realitymaaltijd gegooid, dus ik loop hopeloos achter. Wie is er uit? Marlies? Oh…Nou, mooi. Lange rooie heks. Beetje schelden op Jeroen en Sabrina en/of Monique vanwege dat onderonsje met de Joker, terwijl ze precies hetzelfde van plan was.

Wat ik wel heb meegekregen, is de Willem-actie van Jeroen. Een beetje de beste vriend van iemand anders uithangen, en hem daarna keihard nomineren. Dat kost je stemmen, Jeroen. Ei.
Willem deed het, in het eerste jaar, nog stijllozer. We waren nog met vier man (nou ja, drie en een vrouw), en we wisten allemaal dat Karin voor de kerst thuis wilde zijn. De avond van de nominatie was op 23 december, dus dat kwam allemaal mooi uit.
Ruud stemde netjes op Bart en Karin, en Karin stemde netjes op Bart en Willem, maar Willem himself vond het nodig om juist mij en Ruud te nomineren. Omdat Ruud en Willem dit van te voren nog uitvoerig hadden besproken (Willem: “Wij weten wel op wie we gaan stemmen, he, vriend…”), was Ruud extra over de zeik. ‘Matennaaier’. Ruud werd mateloos populair en kreeg uiteindelijk zelfs een blond wijf met grote tieten.
En Willem? Die kreeg bij de einduitslag nog geen tien procent van de stemmen.
Ik voorspel een zelfde einde voor Jeroen, maar persoonlijk had ik gedacht dat die jongen er al veel eerder uit zou liggen.

Om de proef op de som te nemen, heb ik een dagje vragen gesteld in mijn omgeving. Die is op zich al vrij groot. De naam Jeroen werd niet vaak herkend, behalve dan als zijnde de naam van mijn eigen broer. Mijn broer runt een cafe in Tilburg en hij was vorige week nog over de vloer, dus dat was hem niet.
De mensen die Big Brother wel volgen, en dat zijn er dus niet heel erg veel in mijn omgeving, die toch vrij groot is, vinden Jeroen maar een eikel. Hij heeft zeer weinig tot niets te melden, en als hij al een poging doet verzandt die gelijk in haperingen, versprekingen en ehh, ehh, nou ja, dat dus, zeg maar, tsja, doe je nix aan, zo is het maar net, wat jij zegt. Zijn moeder is tien keer leuker. Of is dat z’n oma?
Om een lang verhaal te houden zoals het is: Jeroen is niet bijzonder populair. Jeroen is niet de langverwachte Messias, de belichaming van Hercules of de reïncarnatie van Nelson Mandela (ja, ik weet het, die is nog niet dood. Maar Botha wel, en Mandela laat vast niet lang meer op zich wachten. Mocht dat je toch te lang duren, vul hier … dan zelf de naam van een andere heldhaftige vredesstichter naar keuze in), eigenlijk is Jeroen helemaal niet zoveel van wat dan ook, behalve dan verstrooid. Ik vraag me af dan ook af of hij heel bewust op Tijn heeft gestemd, of dat het gewoon een tijdelijk aanval van verstrooidheid was. “Ja ehh, ik ehh, ik stem op ehh, ik stem op [mompel] want ehh…, (hoe zou Tijn dit doen? Vast een stuk handiger, die Tijn. Jaa, Tijn wel. Ha! Ons Tijn.)
Nou, ehh, Tijn, dit en dat, en nou ehhh (heb ik nou niet Rik gezegd??? Ik weet het toch niet meer, joh, Jezus. Jezus, ik weet het niet meer. Nou ja, ik kan maar beter een beetje doormompelen tot ik weer weet wat ik nou zei. Het was vast Rik, dat moet wel. Ja, het was Rik. Het was Rik omdat…) omdat hij en ik gewoon niet zo klikken, weet je wel. Ja, dat is het wel zo’n beetje. Nou, doei he.” Staat op en loopt weg uit de dagboekkamer.

Jahaa, dat zou mooi zijn, en het zou zomaar kunnen. Wat wat Jeroen werkelijk dacht is dit: “Hey Tijn, luister. Als jij nou lekker je aandacht verdeelt over Monique en Semih, dan stem ik jou lekker weg en loop ik strax met het geld naar buiten. Met andere woorden: het spel is begonnen, en jij hebt het startsein niet gehoord. Nou, doei he.”
Jeroen doet het sjieker dan Willem, maar daar is ook alles mee gezegd. We gaan een wisselbokaal voor de grootste Rat van Big Brother maken. Dit jaar is Jeroen de hypocriete winnaar. Gefeliciteerd, ook namens Willem.

Bart
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:15:47 #173
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43196849

Leuk!

inspiratei opgedaan in de ardenne?
Ecosia
pi_43196934
Ware woorden, Bart. Hoogmoed komt voor de val !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43197375
Helemaal eens Bart!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')