Gewoon slow vind ik een paar reacties per dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:58 schreef Jumparound het volgende:
ja duh, dat is de defenietie van slowchat
Goh, wat leuk....Joost beschrijft nog eens zijn eigen BB5 avontuur.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een nieuwe column van Joost (Winnaar BB-5) bron: www.joosthoebink.nl
In plaats van overeenkomsten worden verschillen benadrukt. In plaats van elkaar te vermaken zitten ze zich in kleine groepjes te vervelen. In plaats van samen te werken is iedereen uit op individueel succes.
Pas maar op, je zou niet de eerst ex bewoner met een ban wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:09 schreef dieenebart het volgende:
oh, noemen ze dit een slowchat!
dit is niet een slowchat, dit is gewoon slowchatten..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:09 schreef dieenebart het volgende:
oh, noemen ze dit een slowchat!
Laat het los!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef PC eend het volgende:
Pas maar op, je zou niet de eerst ex bewoner met een ban worden![]()
Of per PM, dat kan ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:59 schreef Jumparound het volgende:
dit is niet een slowchat, dit is gewoon slowchatten..
normaal komt er dan een modje die roept... "ga dat eens lekker op msn / mail / sms doen!
Je vergeet nog die uiterst vermakelijke spelletjes tric trac.quote:
ey Bart, zit jij nou wel of niet meer bij rtvu?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:50 schreef dieenebart het volgende:
en ik zal niet meer slowchatten. Kom je vrijdag ff langs, bro? Kunnen we supersnel chatten...
vrijdag als in vandaag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:50 schreef dieenebart het volgende:
en ik zal niet meer slowchatten. Kom je vrijdag ff langs, bro? Kunnen we supersnel chatten...
heh heh, doe maar een weekje later. Wil jouw ambities angaande 'Beperkt' niet in de weg staan, hahaha!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vrijdag als in vandaag?
moet darten vanavond...
of volgende week vrijdag?
Als je me op een denigrerend toontje wil vertellen wat ik moet doen, raad ik je aan om dat in FB te doen, want daar wordt mijn weerwoord gedeletequote:
het gaat goed met mij bij beperkt... en met beperkt zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heh heh, doe maar een weekje later. Wil jouw ambities angaande 'Beperkt' niet in de weg staan, hahaha!
Heb ook een nieuwe column:)
Zit je weer op de voetbal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het gaat goed met mij bij beperkt... en met beperkt zelf
we staan 2de en vanavond tegen de kopkloper
Volgens mij zit hij op de dart.quote:
Vandaag krijgen we geloof ik in de uitzending te zien dat hij hier wel over gaat klagen en terecht wnat ik geef het je te doen en de andere klagen al zonder dat ze 2 dagen onder een bed hebben gelegen en komen hem dan vertellen dat HIJ niet zo moet klagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
De nieuwe column van Bart !( http://www.lycos.nl/portal/entertainment/bigbrother.html )
Column Bart - Ruzie of Jeroen
December 1999, Almere.
[knip]
De enige die mijn respect nog krijgt is Jeroen – de simpele ziel die met zijn ontwapenende eerlijkheid alle lachers op zijn hand krijgt – ook als hij dat niet wil…
Jeroen heeft net een paar dagen onder een bed gelegen in het kader van een Geheime Opdracht, stond vervolgens op, trok zijn kleren aan en stortte zich in de weekopdracht. Jeroen klaagt niet, en laat zich van zijn beste kant zien. Ik hoop dat hij wint – hij verdient het inmiddels.
Bart
en konden we ons naar hartelust uitleven op Ruud... Hij haalde als een papegaai met Gilles de la Tourette alle spreekwoorden door elkaar: Zo blij als een dodd vogeltje; de andere keerzijde van de medaille; niet geschoten is altijd raak...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Tissik het volgende:
In BB1 hadden ze een kutkip om uit te schelden.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij haalde als een papegaai met Gilles de la Tourette alle spreekwoorden door elkaar:
Jullie hadden gewoon de ultieme BB te pakken. Jullie hadden geen idee of er naar het programma gekeken werd, en wat er op internet (en vooral hier op FOK!) gebeurde, hoe het programma vormgegeven zou worden en door het publiek ontvangen, daar hadden jullie helemaal geen weet van. De bewoners van nu, weten dat allemaal wel (helaas). En wellicht hebben ze voorgaande edities ook gevolgd via tv en ook internet. Van een aantal bewoners is dat zekerheid. Ze zijn nu veel meer bewust van de camera, zijn zich veel meer bewust van het feit dat er "40 gekken op internet" de boel mee zitten te kijken en daar verslag van doen. BB1 kan nooit herhaald worden, die was er maar 1 keer. Ik denk ook, dat dit wel eens de laatste BB zou kunnen zijn. De spanning is eraf en er is geen eer meer aan te behalen, dan enkel die hoofdprijs binnenslepen. De enige winnaar van BB die nog niet vergeten is, is die ene Bart. En de rest... boeie, hoor je nooit meer iets van. Hoewel ik hier in dit topic soms wat knullige schrijfseltjes van Josti tegenkom, die een "column" zouden moeten heten maar die naam niet zouden mogen dragen. Het is niet eens de echo van vergane glorie, maar enkel de doffe plof van het bestaan zelf, die op de bodem van de put nog naklinkt. En dat was het dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en konden we ons naar hartelust uitleven op Ruud... Hij haalde als een papegaai met Gilles de la Tourette alle spreekwoorden door elkaar: Zo blij als een dodd vogeltje; de andere keerzijde van de medaille; niet geschoten is altijd raak...
iedere dag weer... het hield maar niet op... en toch bleef het acceptabel... maar wel zwaar, pfff...
Werd er toen niet door Karin (volgens mij) gezegd dat het progamma toch wel bekeken werd anders zou ( welke gast was dat ook al weer) toch niet in die bak hebben gehangen om te komen zingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:33 schreef dieenebart het volgende:
Het was zelfs zo erg gesteld met ons, dat we ons afvroegen of er uberhaupt wel mensen keken. Maurice dacht dat het programma niet meer dan 20.000 kijkers trok, en dat het alleen nog op vrijdagnacht uitgezonden zou worden. Bij de RKK, grapten we nog.
En die honderden (later duizenden) mensen bij de exits - ach, we dachten dat dat de enige kijkers waren...
ja, maar dan nog... Weet jij hoeveel mensen anderhalf miljoen mensen zijn? Ik vind een voetblastadion vol al veel. En Marco B...., tsja, die kon wel goede vrienden hebben bij BB, wisten wij veel:)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Werd er toen niet door Karin (volgens mij) gezegd dat het progamma toch wel bekeken werd anders zou ( welke gast was dat ook al weer) toch niet in die bak hebben gehangen om te komen zingen.
doe jij beter? Ik daag je uit: verzamel tien qoutes van reaguurders en bouw er een column (350 woorden) omheen. Als'ie leuk is, plaatsen we hem op een ander forum, zodat ze daar weer de kans hebben om jou af te zeiken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef bloodymary het volgende:
Als je tien willekeurige kreten hier op dit forum neemt, heb je nog meer diepgang dan in deze column.
En bovendien slaat hij volledig de plank mis.![]()
nee, ben morgen naar den ar den nen. Vanavond Not the dr Philshow, ben di weer terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Jumparound het volgende:
Leuk
ben je morgen thuis trouwens?
Dus...vanaf het eerste jaar was het al een grote poppenkast, weer een illusie minderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In het eerste jaar vond iedereen elkaar ontzettend lief. Ruzie hebben we niet gehad. Bijna iedere dag werden er afspraken gemaakt voor reunies, gezellige avondjes uit, bezoekjes aan elkaar met kinderen op sleeptouw.
Tranen vloeiden rijkelijk als er weer iemand weg moest (we deden ons best om zo huichelachtig mogelijk over te komen). Net als bij pas overleden familieleden, werd er geen slecht woord gesproken over de afwezigen.
Maar toen we er eenmaal uit waren, hebben we volgens mij nog vier gezamenlijke bijeenkomsten gehad. Inmiddels zien we elkaar nagenoeg nooit meer.
oh, oke..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, ben morgen naar den ar den nen. Vanavond Not the dr Philshow, ben di weer terug.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik daag je uit: verzamel tien qoutes van reaguurders en bouw er een column (350 woorden) omheen. Als'ie leuk is, plaatsen we hem op een ander forum, zodat ze daar weer de kans hebben om jou af te zeiken.
Waarom op een ander forum? Dat kunnen we hier ook prima hoor, afzeiken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
doe jij beter? Ik daag je uit: verzamel tien qoutes van reaguurders en bouw er een column (350 woorden) omheen. Als'ie leuk is, plaatsen we hem op een ander forum, zodat ze daar weer de kans hebben om jou af te zeiken.
tuurlijk mag Bart hier zeggen wat-ie wil over ongestelde Marie, tenminste zolang het binnen de forum-policy valt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef Jumparound het volgende:
Bart daarentegen is gewoon een pestventje die wél zegt wat ie denkt over bloodymary die ook niet echt ver komt met zijn / haar commentaar...
Dus BM, pak die handschoen op en kom met een collumn waar we u tegen zeggen...
Hee!quote:
En Ruud en Annet, maar die zijn van verschillende BB's.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:20 schreef farceman het volgende:
helemaal eens met verhaal van dieenebart, hoop scheinheilig gelul over reunies,
de enige bb bewoners ooit die elkaar nu nog zien zijn Roel en Dido volgens mij maar ja die wonen dan ook samen..!
Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
tuurlijk mag Bart hier zeggen wat-ie wil over ongestelde Marie, tenminste zolang het binnen de forum-policy valt.
Ik vind alleen dat je ook wel commentaar op een column mag leveren als je zelf geen columns schrijft. En op voetbalwedstrijden als je zelf nog geen deuk in een pakje boter kan trappen. Persoonlijk heb ik ook een teringhekel aan het keukenmeidengeblèr van Shakira, maar ga mij niet vragen om zelf een liedje te zingen, als je oren je lief zijn.
BM beweert nergens dat ze het beter kan. En dat hoeft ook helemaal niet. Dat is mijn punt nou juist. Je mag best commentaar hebben op iets zonder dat je noodzakelijkerwijs de betreffende discipline zelf ook beheerst. Zolang je maar met argumenten komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Jumparound het volgende:
Tuurlijk mag je commentaar leveren, graag zelfs
Maar dit is nou net de aangewezen plek om te laten zien dat je het ook echt beter kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |