Al is het van zo'n bolle zeugquote:Wees blij dat íemand je groet.
True. Ik denk alleen dat die dikzak niet eens op de bbq zou passen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef SHE het volgende:
Varkens horen op de BBQ
Het was een 'hij' ook nog?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef veldmuis het volgende:
Hij praatte trouwens ook allemaal in zichzelf :').
Thanks voor je verhelderende inzichten in mijn topic.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De zon schijnt altijd.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Thanks voor je verhelderende inzichten in mijn topic.
Wij trekken aan, twee naar-buiten-gaanderts-pakken... laat het doek maarrrrr zakken!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee ik was buiten toevallig, drek ga ik weer
Ik vind je erg moedig, veldmuis.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee ik was buiten toevallig, drek ga ik weer
Ik zou nog liever naar vadsige worstmensen kijken dan tussen allemaal negers te moeten lopen...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:09 schreef Esco het volgende:
Misschien moet je eens emigreren naar Ethiopië.
Je hebt toch al aids?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:11 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Ik zou nog liever naar vadsige worstmensen kijken dan tussen allemaal negers te moeten lopen...![]()
Kut;quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |