Wat een homokussentjes, Uquote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Herinner me eens aan wat nadelen van zo'n beest in je huis. Foto van het mormel in karakteristieke houding.
afbeelding 2 en afbeelding 3
Denk maar niet dat je op mijn schouder mag uithuilen als we binnenkort die film gaan bekijken. Snotter dan maar lekker uit op die kussens.quote:
Ow. Boehoequote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je op mijn schouder mag uithuilen als we binnenkort die film gaan bekijken. Snotter dan maar lekker uit op die kussens.
Gooi dr maar een bom op. Hoerenzooiquote:Op donderdag 14 september 2006 08:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja , Naja ik ga zo gezellig opweg naar Nieuw en Gein.![]()
Mogguh JKquote:Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
JK.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Vanaf morgen kun je die zonnebril wel vergeten.quote:
We leven in het nu JKquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanaf morgen kun je die zonnebril wel vergeten.
Heb je ook nog ergens een smiley met een regenjas en zuidwester?
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef Ripley het volgende:
We leven in het nu JK
En toevallig heb ik een hele toffe zonnebril. Zelfs de tramconducteur zei dat vanmorgen
Ik rijd altijd zwartquote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Mocht je gratis mee?
Dat weet ik vrij goed te verbergen, niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaantje van 14 bent.
Wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:
Dat weet ik vrij goed te verbergen, niet?
Moggeh Maniak!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |