je vergeet de lollercopter.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Nee de telefoon ging en er werd gevraagd of ik iets wilde gaan doenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je gleed van je stoel af en werd wakker?
Meer rukvoer nodig ouwe?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ripley meer tieten nu!
Dat klinkt engquote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee de telefoon ging en er werd gevraagd of ik iets wilde gaan doen
Ik vroeg ook of ze wel wijs was..quote:
Ik heb er maar 2quote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ripley meer tieten nu!
Mijn collega die zich ziek heeft gemeld vandaag waardoor ik me eigenlijk de tering moet werken..quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Joene het volgende:
Hebben jullie ook wel is dat je je collega onder zijn bril vandaan wil meppen ?
Ja maar dat benne dan ook wel heule goeie.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn collega die zich ziek heeft gemeld vandaag waardoor ik me eigenlijk de tering moet werken..
Stuurde mij net een mailtje met de vraag of het goed ging hiero..
En of het druk was.. En dat hij morgen wel weer denkt te komen..
Die wil ik niet onder zn bril vandaag meppen maar levend opvreten..
Gewoon keihard bijten tot het bloed er uit spuit![]()
Grote meidquote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vroeg ook of ze wel wijs was..
En zei dat ik geen tijd had..
Nou ik weet niet wat voor tieten jij gewend bent, maar die van mij kunnen eigenlijk vrij weinigquote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je een hoop mee doen hoor!
Ze "hangen" wat in de weg ?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat voor tieten jij gewend bent, maar die van mij kunnen eigenlijk vrij weinig![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat voor tieten jij gewend bent, maar die van mij kunnen eigenlijk vrij weinig![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |