hehehehequote:Op woensdag 13 september 2006 11:02 schreef n00cL30n het volgende:
En ik maar denken dat deze 28 graden editie, de Jesters, Bovenbenen en oorjuwelen editie zou worden?
Euhmz... nog een zak met geld meegenomen?quote:
nee ga zo wel naar aelsmear dijk voor brood.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... nog een zak met geld meegenomen?
Dit meen je gewoon nietquote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
.
http://www.catsthatlooklikehitler.com/![]()
whehehe jawel.quote:
Mennnnnn... De grap was denk ik beter dan de afronding.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
nee ga zo wel naar aelsmear dijk voor brood.
Hey Beeb!quote:
Dat dan wel , overigens ben ik niet naar de aelsmeardijk gegaan maar naar vermeer om een harinkie en een gebakken gulletje.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnn... De grap was denk ik beter dan de afronding.
Tja, ik ben zelf geen vis liefhebber, maar ik kan me voorstellend at het goed gesmaakt heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dan wel , overigens ben ik niet naar de aelsmeardijk gegaan maar naar vermeer om een harinkie en een gebakken gulletje.![]()
Hey Lievuhrd!quote:
Ik denk dat haagse john dat wel weet Arma.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Joene waar ken je die petten halen voor de kat?Dat staat miep best volgens mij.
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef Armageddon het volgende:
dem wat is het heet. Ik zit hier gewoon in mijn blote reet achter de laptop
LOL!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat haagse john dat wel weet Arma.
je ken beter in je blote hol op je hendig sjieke terras idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk achter de laptop
Haha, de reactie van de buurt zal priceless zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Joene waar ken je die petten halen voor de kat?Dat staat miep best volgens mij.
Kom dan!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Tally! Neuken?
Gaatjes? Doe je ook anaal?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom dan!
Nie lullen, ik heb gaatjes om te vullen..
ik heb net 28,3 gezien .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |