Serious? Als Microsoft Ontwikkelaar? Wij doen in Microsoft Detachering!quote:
Nee niet als ontwikkelaar , devven is niet mijn ding.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:54 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Serious? Als Microsoft Ontwikkelaar? Wij doen in Microsoft Detachering!
Helaas pindakaas...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee niet als ontwikkelaar , devven is niet mijn ding.
Beheerder wil ik spelen.
Vooral geauthorizeerd nietsdoen toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee niet als ontwikkelaar , devven is niet mijn ding.
Beheerder wil ik spelen.
Stiekem wil ik wel een baan , waar ik iets meer doe dan niks doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vooral geauthorizeerd nietsdoen toch?
Ja joh... Maar dat is ook wel te b'rijpen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Stiekem wil ik wel een baan , waar ik iets meer doe dan niks doen.
Ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen de komende periodequote:Op donderdag 14 september 2006 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja joh... Maar dat is ook wel te b'rijpen.
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 14 september 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
[..]
John is een platte hageneesch met een boel humor
Zal wel beter zijn toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen de komende periode![]()
ik wil ze liever ff voelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom je dan ook? Kun je meteen je jetsers even laten zien.
Het kan in elk geval niet veel minder zijn.quote:
Als het goed is ben ik zaterdag met mijn jetsers naar het strandquote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom je dan ook? Kun je meteen je jetsers even laten zien.
For the Records , Ontblootquote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik zaterdag met mijn jetsers naar het strand
Dat het past he !quote:
Jamaar, jamaar, mijn vriendinnetje heeft beloofd dat het lekker weer wordtquote:Op donderdag 14 september 2006 13:36 schreef Armageddon het volgende:
Zaterdag wor het kutweer Ripley. Dan zit je daar in je eentje met je jetsers verpakt in een driehoekje.
*catfight*!!!!!1111quote:Op donderdag 14 september 2006 13:41 schreef Ripley het volgende:
Jamaar, jamaar, mijn vriendinnetje heeft beloofd dat het lekker weer wordt![]()
Ik zit er niet zo goed in vandaagquote:Op donderdag 14 september 2006 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Flauw R, flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |