abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41762065
Ik heb gisteren een aanbieding van een boormachine in een bouwmarkt folder gezien, ik geloof dat het een folder van de Praxis was. (het is niet de folder die nu online staat op www.praxis.nl)

Het ging om een beton/klopbormachine voor 35 euro. Ik ben nu op mijn werk en wil zo even naar de praxis in mijn pauze.

Nu heb ik twee vraagjes, ik heb de folder niet meegenomen, kan iemand even voor mij checken of die aanbieding inderdaad in de nieuwe Praxis folder staat, en of deze aanbieding vandaag al geldig is.

Als jullie de aanbieding hebben gevonden hoop ik dat jullie ook nog even kunnen laten weten waarom ik deze machine wel/niet zou moeten kopen.
Ja lekker!
pi_41762106
niet doen
pi_41762128
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Arjan662 het volgende:
niet doen
Heb je de aanbieding gezien? Waarom dan niet?
Ja lekker!
pi_41762204
omdat het voor 35 euro niks kan zijn, en al helemal geen klopboormachine.
pi_41762227
Als je er iets aan hebt:

Ik kon op de enorme stapel oud papier op de keukentafel alleen de 'vorige' folder vinden, en die is geldig van 4 t/m 17 september. Dus misschien heb jij daar de opvolger van gezien die dus vanaf de 18e ingaat? In deze staat trouwens niet zo'n ding.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_41762238
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
omdat het voor 35 euro niks kan zijn, en al helemal geen klopboormachine.
Bedenk er wel bij dat ik nu misschien een boormachine ga kopen voor het boren van 5 tot 10 gaatjes per jaar, het lijkt mij dat ik daarvoor ook geen geweldige boormachine nodig heb.
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er iets aan hebt:

Ik kon op de enorme stapel oud papier op de keukentafel alleen de 'vorige' folder vinden, en die is geldig van 4 t/m 17 september. Dus misschien heb jij daar de opvolger van gezien die dus vanaf de 18e ingaat? In deze staat trouwens niet zo'n ding.
Dat is inderdaad de vorige folder, die gaat over de opbergweken, dat is de folder die nu ook op de site staat. Toch bedankt.
Ja lekker!
pi_41762271
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef Pronk het volgende:

[..]

Bedenk er wel bij dat ik nu misschien een boormachine ga kopen voor het boren van 5 tot 10 gaatjes per jaar, het lijkt mij dat ik daarvoor ook geen geweldige boormachine nodig heb.
Das waar, maar toch kan je m.i. da beter meer geld uitgeven aan een machine die je over 10 jaar ook nog kunt gebruiken.
pi_41762288
Oh, wacht.
pi_41762293
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Das waar, maar toch kan je m.i. da beter meer geld uitgeven aan een machine die je over 10 jaar ook nog kunt gebruiken.
En welk Merk/Prijs denk je dan aan?
Ja lekker!
pi_41762323
Nog een folder gevonden (m'n huisgenoten gaan niet blij met me zijn, alle oude kranten, folders en weet ik veel wat allemaal liggen echt oooooveral): voltrefferweken, van 11 t/m 17 september. En ik ben niet alleen vrouw, maar ook nog eens blond, dus euh... is een pneumatische boorhamer hetzelfde?
pi_41762348
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een folder gevonden (m'n huisgenoten gaan niet blij met me zijn, alle oude kranten, folders en weet ik veel wat allemaal liggen echt oooooveral): voltrefferweken, van 11 t/m 17 september. En ik ben niet alleen vrouw, maar ook nog eens blond, dus euh... is een pneumatische boorhamer hetzelfde?
JAJAJA, dat is em! Die staat dus in de Praxis folder voor 35 Euro?
(en als je je verveeld en een scanner hebt dan... )
Ja lekker!
pi_41762382
34.99

Type BPMB 850 man

Inclusief stofopvangkap, smeervet en kunststof koffer

Haven't got a clue what I'm talking about.
pi_41762399
Oh, en ik heb geen scanner Ook geen digicam. Maar geloof me nou maar
pi_41762401
Check maar eens op www.e-folders.nl. Altijd actueel... Zie het maar niet als spam of zo. Ik heb geen aandelen.
pi_41762496
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik heb geen scanner Ook geen digicam. Maar geloof me nou maar
Ja, ik geloof je hoor . Hartstikke bedankt! Ik ga hem straks even kopen als ik pauze heb!
Ja lekker!
  woensdag 13 september 2006 @ 10:02:10 #16
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41762546
Duur man Heb zelf een goedkope bij de kijkshop gekocht Voor ¤19,95 maar klopboorstand

Maar goed, ik gebruik dat ding ongeveer 3 keer per jaar en dan is het zonde om veel geld uit te geven aan een dure ¤35 is ook nog een leuke prijs als je dat ding haast nooit gebruikt.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41762647
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Pronk het volgende:

[..]

Ja, ik geloof je hoor . Hartstikke bedankt! Ik ga hem straks even kopen als ik pauze heb!
Graag gedaan!
pi_41762903
Koop NOOIT een klopboormachine!
En laat je niks wijsmaken dat ze er "beton" bij zetten... Koop een boorhamer. Desnoods de goedkoopste van 35 euro! Een klopboor rammelt met z'n hele kop, een boorhamer slaat achterop de SDS-Plus boor, wat veel meer kracht geeft.
Het verschil: klopboor in beton: kwartier per gat. Boorhamer: 3 seconden per gat (ook met bot boortje, en ook als je hem achteruit laat draaien i.p.v. vooruit)...

Een wat duurdere boorhamer (Bosch Hammer) is een stuk lichter dan die goedkope krengen (slechts 2 kg), en heeft een traploos instelbaar toerental. Hierdoor is-ie zeer geschikt om schroeven in te draaien, juist vanwege de enorme kracht bij lage toerentallen.
censuur :O
pi_41763308
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:
En laat je niks wijsmaken dat ze er "beton" bij zetten... Koop een boorhamer. Desnoods de goedkoopste van 35 euro! Een klopboor rammelt met z'n hele kop, een boorhamer slaat achterop de SDS-Plus boor, wat veel meer kracht geeft.
Het verschil: klopboor in beton: kwartier per gat. Boorhamer: 3 seconden per gat (ook met bot boortje, en ook als je hem achteruit laat draaien i.p.v. vooruit)...

Een wat duurdere boorhamer (Bosch Hammer) is een stuk lichter dan die goedkope krengen (slechts 2 kg), en heeft een traploos instelbaar toerental. Hierdoor is-ie zeer geschikt om schroeven in te draaien, juist vanwege de enorme kracht bij lage toerentallen.
Het is een pneumatische boorhamer! Dus dit is dan een redelijke koop?
Ja lekker!
pi_41763368
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Pronk het volgende:

[..]

Het is een pneumatische boorhamer! Dus dit is dan een redelijke koop?
Mensen die een topic beginnen met het woord "klopboor" terwijl ze een boorhamer bedoelen verdienen het om een klopboor te kopen

Ontopic: Dan zal het zo'n zwaar goedkoop ding zijn, prima geschikt om hele grote gaten te maken in beton
censuur :O
pi_41763393
Wat is pneumatisch eigenlijk?
  woensdag 13 september 2006 @ 10:37:56 #22
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41763422
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is pneumatisch eigenlijk?
pneu·ma·tisch (bn.)
1 werkend door luchtdruk
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41764149
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:

Ik heb beide, een goedkope Kinzo boorhamer voor het ruige werk (vaak alleen kloppen) en een veel lichtere klopboor van Bosch. Ik vind het toch wel prettig voor het normale boorwerk in steen (geen beton) dat ik niet met een veel zwaardere boorhamer aan de gang moet.
Overigens gaat de Kinzo (25 euro van Aldi) al ruim 4 jaar mee en heeft heel zwaar te leiden gehad met het kleinmaken van funderingen e.d. en still going strong. Maak je dus maar weinig zorgen over de kwaliteit van die boorhamer.
pi_41764660
Hij staat in deze folder op pagina 6
pi_41767852
RemcoDelft heeft helemaal geljik. Zo te zien is dit een boor met een ingebouwde compressor. Land van herkomst waarschijnlijk iets van Polen of zo
Die tien gaten boren het komende jaar zal wel lukken, maar dan is 'ie ook wel kapot. Te veel onderdelen en systemen in een apparaat die kapot kunnen gaan en dan doet de hele boormachine het niet meer.
Je kunt beter hetzelfde geld uitgeven aan een electrische boorhamer van een C-merk, daar zul je toch langer plezier van hebben!
some people like cupcakes better, I for one care less for them
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')