Heb je de aanbieding gezien? Waarom dan niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef Arjan662 het volgende:
niet doen
Bedenk er wel bij dat ik nu misschien een boormachine ga kopen voor het boren van 5 tot 10 gaatjes per jaar, het lijkt mij dat ik daarvoor ook geen geweldige boormachine nodig heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
omdat het voor 35 euro niks kan zijn, en al helemal geen klopboormachine.
Dat is inderdaad de vorige folder, die gaat over de opbergweken, dat is de folder die nu ook op de site staat. Toch bedankt.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er iets aan hebt:
Ik kon op de enorme stapel oud papier op de keukentafel alleen de 'vorige' folder vinden, en die is geldig van 4 t/m 17 september. Dus misschien heb jij daar de opvolger van gezien die dus vanaf de 18e ingaat? In deze staat trouwens niet zo'n ding.
Das waar, maar toch kan je m.i. da beter meer geld uitgeven aan een machine die je over 10 jaar ook nog kunt gebruiken.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef Pronk het volgende:
[..]
Bedenk er wel bij dat ik nu misschien een boormachine ga kopen voor het boren van 5 tot 10 gaatjes per jaar, het lijkt mij dat ik daarvoor ook geen geweldige boormachine nodig heb.
En welk Merk/Prijs denk je dan aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Das waar, maar toch kan je m.i. da beter meer geld uitgeven aan een machine die je over 10 jaar ook nog kunt gebruiken.
JAJAJA, dat is em! Die staat dus in de Praxis folder voor 35 Euro?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een folder gevonden (m'n huisgenoten gaan niet blij met me zijn, alle oude kranten, folders en weet ik veel wat allemaal liggen echt oooooveral): voltrefferweken, van 11 t/m 17 september. En ik ben niet alleen vrouw, maar ook nog eens blond, dus euh... is een pneumatische boorhamer hetzelfde?
Ja, ik geloof je hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik heb geen scannerOok geen digicam. Maar geloof me nou maar
Graag gedaan!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je hoor. Hartstikke bedankt! Ik ga hem straks even kopen als ik pauze heb!
Het is een pneumatische boorhamer! Dus dit is dan een redelijke koop?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Koop NOOIT een klopboormachine!
En laat je niks wijsmaken dat ze er "beton" bij zetten... Koop een boorhamer. Desnoods de goedkoopste van 35 euro! Een klopboor rammelt met z'n hele kop, een boorhamer slaat achterop de SDS-Plus boor, wat veel meer kracht geeft.
Het verschil: klopboor in beton: kwartier per gat. Boorhamer: 3 seconden per gat (ook met bot boortje, en ook als je hem achteruit laat draaien i.p.v. vooruit)...
Een wat duurdere boorhamer (Bosch Hammer) is een stuk lichter dan die goedkope krengen (slechts 2 kg), en heeft een traploos instelbaar toerental. Hierdoor is-ie zeer geschikt om schroeven in te draaien, juist vanwege de enorme kracht bij lage toerentallen.
Mensen die een topic beginnen met het woord "klopboor" terwijl ze een boorhamer bedoelen verdienen het om een klopboor te kopenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Het is een pneumatische boorhamer! Dus dit is dan een redelijke koop?
pneu·ma·tisch (bn.)quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is pneumatisch eigenlijk?
Ik heb beide, een goedkope Kinzo boorhamer voor het ruige werk (vaak alleen kloppen) en een veel lichtere klopboor van Bosch. Ik vind het toch wel prettig voor het normale boorwerk in steen (geen beton) dat ik niet met een veel zwaardere boorhamer aan de gang moet.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Koop NOOIT een klopboormachine!
En laat je niks wijsmaken dat ze er "beton" bij zetten... Koop een boorhamer. Desnoods de goedkoopste van 35 euro! Een klopboor rammelt met z'n hele kop, een boorhamer slaat achterop de SDS-Plus boor, wat veel meer kracht geeft.
Het verschil: klopboor in beton: kwartier per gat. Boorhamer: 3 seconden per gat (ook met bot boortje, en ook als je hem achteruit laat draaien i.p.v. vooruit)...
Een wat duurdere boorhamer (Bosch Hammer) is een stuk lichter dan die goedkope krengen (slechts 2 kg), en heeft een traploos instelbaar toerental. Hierdoor is-ie zeer geschikt om schroeven in te draaien, juist vanwege de enorme kracht bij lage toerentallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |